Penni ajatuksistasi
Kylläpäs sitä ihmisestä tulee kekseliäs, kun on pakko.
Tuulisi edes.
ignore <3
Mielikuvitukseni on saanut uudet ulottuvuudet.*tirsk*
Jotkut pelaa futista tuollaisella koiranilmalla ja joku vielä vähän maksaa siitä niille ja toiset maksaa, että pääsee tätä katsomaan. Ei mulla muuta.
kierto askel hyppy.. vielä 30 sekkaa.. ja vaihda.. maija hii maija huu maija haa maija aha ah.. )prkl mä tarviin omat musat ens vkolle mä EN KESTÄ!!!)
Uuu, niska on ihan jumissa.
Olis ihanaa perustaa oma hoitola.
"Mmmmmkarkkia. Soittaisko levyi?"
[q]REivaaja, 3.8.2008 16:28:
---
Aurinkoneiti, 3.8.2008 15:43:
En meinannu aborttia, vaan hengitystievaivaan ja kuukautiskivun lievittämiseen käyttää.
---
Kokeile myös sitten mäkikuismaa.
[/q]
Hyvä idea.
[q]WiljamiDzay, 23.9.2006 13:20:
---
mikke, 23.9.2006 13:15:
[13:03] <mikke> onks tää amiskarvanoppacorollatrancen tyyssija
[13:03] <kiksu> ei
[13:03] <mikke> aijaa
[13:03] <kiksu> eihän amikset trancee autoissaan soita.. vaan jotain teknoo ja muuta paskaa
[13:03] <mikke> :D
[13:04] <mikke> no siis technoa tuskin soittavat
[13:04] <mikke> teknohan on ihan oma alalajinsa ja luulenpa että sen päälle ymmärtää vaan vanhat rumat äijät :P
[13:04] <mikke> dancea kylläkin soittavat varmaan :)
[13:08] <minomus> no siis soittaahan ne teknoo
[13:08] <minomus> niinku esim. e-rotic
*sydän* #trance.fi *sydän*
---
mun pitää lähtee tonne opiskelemaan genrejä...
[/q]
Tai vetää sarkasmihousut jalkaan :) Tulipa puun takaa tää haulla aivan muuta etsiessä
Kanavahan on ollu kuollut jo reippaan vuoden ku aktiivisin porukka raahautui omalle offtopic-kanavalleen
mitäköhän mun tuleva sielunkumppani tekee tällä hetkellä ja kukakohan hän on?
Tän ihmisrodun ymmärtäminen käy multa joka päivä vaan vaikeemmaksi. Toisaalta eipä toi tieto nyt niin suuresti yllätä.
"Joo, ei saatana. Ei tästä näin tule yhtään mitään. Nyt alkaa parin viikon Klubbari-tauko, jona aikana käyn lukemassa tasan tiettyä ryhmistä kerran päivässä."
"No voi ny prkln prkl."
Persoonallisuushäiriöinen on v****maisin hoidettava.
jaa-a.. kannattaakohan regattaan lähteä, näyttäs sadetta pukkaavan.. vähä nihkee mennä sinne telttailee jos on kylmäki..
vois tää duuni päivä alkaa pikkuhiljaa loppuu tän päivän osalta..
jaa, että mitkä ajatukset? :D
Ei pitäisi toivoa liikoja.