Penni ajatuksistasi
Miksi juuri pienet asiat tuntuvat tärkeimmiltä? Ja miksi ne saavat helposti ajattelemaan, mikä on omassa elämässä tärkeintä? Miten paljon jokin hyvin pieni asia voi lämmittää niin paljon sydäntä? Ja miksi on niin paljon kysymyksiä ilman vastausta?
Mitäköhän kevät tuo tullessaan?
Aina ollut syksyn lapsi, mutta tämä kevät ei noudata sykliä.
Harvoin minä olen sinua ajatellut.
Tänään meinasi iskeä ahdistus työmäärästä, kiireestä ja monesta muusta asiasta.
Mutta pahoiteltuani erään asian myöhästymistä, sain vastaukseksi että ei hätää, ei tässä ole ketään syntymässä, eikä kuolemassa.
Tämä lausahdus nerokkuudessaan sai tajuamaan ettei pidä ihan mahdottomia stressata.
Paljon kova äänistä musiikkia, Elvismäistä itseluottamusta ja Spartalais kompanian verran taistelutahtoa niin eiköhän tästä selvitä ja näytetä taivaan merkit. Here i come motherfuckers*vink*
[q]KooKie, 4.4.2007 17:37:
---
Anselmi, 4.4.2007 17:31:
[--]Paljon kova äänistä musiikkia, Elvismäistä itseluottamusta ja Spartalais kompanian verran taistelutahtoa niin eiköhän tästä selvitä ja näytetä taivaan merkit. Here i come motherfuckers*vink*
---
Oikein! Näytä niille!
[/q]
Todellakin! Jos ette enää koskaan kuule minusta, niin kertokaa jälkipolville että kaaduin saappaat jalassa, mitään katumatta, ketään kumartamatta ja paholaismainen virne naamalla*nauru*
[q]KooKie, 4.4.2007 17:57:
---
Anselmi, 4.4.2007 17:51:
Siihen kirjoitetaan:
"kaikelle on aikansa ja paikkansa"
[size=5]I <3 Rotuminkit for ever.[/size]
t: A. Alakelmi
(Päivämääräksi voitte heittää aprillipäivän, jotta syntyy mahdollisimman
paljon hämmenystä että teinkö Jim Morrisonit)
---
I hear you! Nämä ajatukset eivät olleet kyllä sen tuhlatun pennin arvoisia. :(
[/q]
Inflaatio:(
*sydän**pahis*[color=red][size=20]!!FOOOOR THE HOOORDE!![/size][/color]*pahis**sydän*
Mitähän vittuu mun faija aattelee kun pistin sille mun todelliset aatokset tekstimuodossa.
[q]KooKie, 4.4.2007 18:35:
Toi nyt ei ollut edes puupennin arvoista.
[/q]
eh?
*sydän**pahis* [color=red][size=20]!!I WTFXPWN U N00B!![/size][/color] *pahis**sydän*
saisko mielummin tonnin? ees satku.. markka..... pliide...........
vitu.
What if I fell to the floor
Couldn't take all this anymore
What would you do, do, do?
Hyi Saakeli että Suomessa voi olla julmia ja sydämettömiä ihmisiä...Raivostuttavaa!!! eläinrääkkäjille sais tehdä vähintään saman mitä ne on tehny niille viattomille eläinreppanoille *släp*
Nää dokkarit..*eiei*mä tuun niin surulliseksi ja vihaseksi!
Missä aivot ja sympatia.....
olisinpa tajunnu ostaa uusimman akkarin..
Tuntuu, että seinät kaatuu niskaan. Hermostuttavaaaa...
Tyyppi vois muuttaa toiselle paikkakunnalle, niin olis vielä vapautuneempi olo.
Jos elää tänään huomista, huomenna tänäistä ja ylihuomenna eilistä, elää vain yhden päivän mutta elämä lyhenee kolmella...
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D