Penni ajatuksistasi
Mä oon tainnu eilen alustavasti luvata entiselle pomolleni et lähen sen kaa Thaimaata kiertään tos keväällä. :D
Oh why oh why
"On parempi tuhlata nuoruutensa kuin jättää se käyttämättä"
"What goes around comes back around"
"Haha! Bitch, please... *lmao*"
miksi ihminen ei saa rauhaa niin että saisi edes unta...
Stressi, vitutus, väsymys, ahistus. Oon ihan kypsä kaikkeen, pääsis jo pois täältä, niiku nyt.
miksi oon niin laiska!
Pitkä työpäivä edessä. Illalla tulee hetki, kun oon 3 tuntia yksin, ilman asiakkaita. Mitäs helvettiä sitä sillon tekisi?
Oon ainakin varustautunut kunnon eväillä :DDD (terveellisillä sellasilla *nauru*)
Toi on ihmeellinen toi ota tai jätä. Pitäs kai kattoa joskus alusta asti.
Toivottavasti päätä ei rupee särkeen.
Toivottavasti ois kivoja ihmisiä töissä.
[q]sapeli, [link=http://klubitus.org
Mä olen vähän seuraillut ihmisiä ja itseäni ja tuntuu siltä että ihminen on erittäin hyvällä tuulella vain silloin kun mikään (tai lähes mikään) ei ole vialla, JA on tapahtunut jotakin erityisen mukavaa. Jostain syystä vaikuttaa siltä että ihmisellä ei ole "onnellisuusnopeusmittaria", vain "onnellisuuskiihtyvyysmittari" - ylämäet ja alamäet huomataan, mutta vaikka kuinka hyvin menee niin jos se on tasaista, siihen ei osaa kiinnittää huomiota.
[/q]
Hyvin muotoiltu.
Pitäisikö mun etsiä vielä Klamydia?
kohti uusia tuulia tieni käy. :)
Mihin suuntaan mun elämä on menossa? Haluanko pitää sen tällaisena vai tehdä muutoksia...
Miten selittää toiselle, että välillä iskee masennus, johon ei löydy mitään järjellistä syytä?
Ahdistaa ja itkettää vain, ja kaikki tuntuu pahalta.
Sitten se vain katoaa yhtäkkiä.
Ihme hommaa...
olispa jo ilta.
Ihana kuutamo, kaunis usvainen maisema.
Brrh, en haluis Housea mun lääkäriks. O_O
[q]Individual, 14.6.2007 19:02:
Jotkut pelaa futista tuollaisella koiranilmalla ja joku vielä vähän maksaa siitä niille ja toiset maksaa, että pääsee tätä katsomaan. Ei mulla muuta.
[/q]
Joku juoksee tuollaisella koiranilmalla ja joku ei maksa siitä mitään vähääkään sille ja toiset maksaa sille tokalle tyypille, että pääsee tätä kattomaan... Eipä tässä muuta.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D