Penni ajatuksistasi
Mistähän saisi salviaa?
Ruben Stiller saattaa hyvinkin olla Suomen hauskin mies.
[q]Zenni, 22.2.2007 21:46:
Brrh, en haluis Housea mun lääkäriks. O_O
[/q]
mitaah, ainahan se parantaa kaikki... mut ei vältsisti nii mukaval taval
[q]laeski^, 22.2.2007 21:57:
mitaah, ainahan se parantaa kaikki... mut ei vältsisti nii mukaval taval
[/q]
Just sen takia, että noi otteet näyttää pikkasen liian ronskeilta :|
Tammikuussa armeijaan
Miksi tietynlainen ihmistyyppi aina olettaa että asiakaspalvelutilanteessa naama punaisena karjuminen auttaa jotenkin esim myyjästä riippumattoman reklamaation menemistä perille
Itse myyjänä kyseisessä tilanteessa aina nyökyttelen, hymyilen ja samalla mietin kuinka en aio edes vaivautua käsittelemään kyseisen asiakkaan ongelmaa vaan raakasti pyrin vittuilemaan takaisin
dont mess with texas or a asiakaspalvelija jos haluat rehtiä ja joutuisaa palvelua!
Kaksi naista koirineen kuin kaksi ääripäätä. Kaksi todellisuutta, kaksi ihanaa tapahtumaa yhdessä hetkessä. Kauhean vaikeaa selittää sanoin.
tuli vaan mieleen et...
meg ryan
+
anna-kaisa hermunen
=
ellen degeneres
(pelastakaa mut tylsyydeltä)
Back to reality.
Taitaa olla pikku hiljaa aika mennä nukkumaan...Koko päivä on taas väännetty raporttia ja suurin osa siitä niin myöhään, että voi varmaan huomen aamulla deletoida koko paskan, kun ensin on vartin ihmetellyt että mitä kuraa sitä on taas tullut "paperille" oksennettua. *syvä huokaus*
Miksi pitää tehdä ammattiosaamisen näyttöjä? miksi mä en voi päästä AMK:aan?
[q]Sand3, 14.3.2007 12:27:
Miksi pitää tehdä ammattiosaamisen näyttöjä? miksi mä en voi päästä AMK:aan?
[/q]
musta näytöt on muutenkin ihan hanurista, tai ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä
Siitä tapahtumasta tulee jotenkin väsyttävät vibat, mutta kai sinne on mentävä. Voihan sieltä hipsiä huomaamatta toista polkua pois.
Kylläpä sitä tulee orpo olo pienelle ihmiselle, kun jää puhelin kotiin
gaad dämit, että jännittää.
Lapaluut.
Ttu ku et vituttaa.
ja voi ttu tätä selkää.
[q]Norb, 30.3.2007 15:57:
Mä en nyt tajunnu. Mikset pääsis?
[/q]
Koska olin tyhmä lukiossa, enkä jaksanut panostaa...
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D