Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Pirun riivaama.

ryssät alkaa vissiin pikkuhiljaa olemaan pahempia kuin jenkit.

jännittää, jännittää!

Jee, pileet.

[q]Freja, 24.3.2010 18:36:
Hmm, s-marketeissa maksaa muovikassi nykyään yhtä paljon kuin paperinen. biokassi myös samanhintainen. Saiskohan tää ihmisiä vaihtaan parempiin vaihtoehtoihin? :)
[/q]

Viime vuonna julkaistiin tutkimus, jossa todettiin muovikassin olevan kuitenkin se ympäristöystävällisin vaihtoehto (googleen optikassi-tutkimus niin löytää tietoa).

:/

Jotenki oisin valmis vaa menee takas kämppääni ja istuun siel juoden pari siideriä ja kuunnella hiljaisuutta.

Tiedän, että lahjan antamisessa ajatus on tärkein, mut mut... Toivoin lahjaksi yhtä tiettyä astiastoa, johon oon tykästynyt ja haluaisin vaihtaa kaikki astiat samannäköisiksi. Nyt tuolta kaapista löytyy yli kymmenta erilaista astiaa ja lasia :/ Ja painotin, että en mielellään ottais mitään tavaraa, vaan ne pari astiaa mieluummin. No kuinkas ollakaan, sain sitten kahta väärää astiasarjaa *toktok* nyt sit mietin, et mitä ihmettä teen noille kaikille erilaisille astioille ja poden huonoa omatuntoa kuukausikaupalla, kun noi saadut astiat ei mennykkään käyttöön, vaan harkitsen niiden kärräämistä kirppikselle.

Niin ilkee olo, kun valitan joululahjoista :(

Tylsäääää....

takas berliiniin!

Ärsyyntyyköhän joku mun kirjoituksista yhtä paljon kuin mä ärsyynnyn parin toisen kirjoituksista?

[q]sativa, 13.5.2009 15:53:
clip
[/q]

Noeihä sairaus oikeuta käyttäytymään paskasti. Kenkää vaan. Jos sitä kaveruus sit edelleen kiinnostaa, kai se sit palaa häntä koipien välissä ja miettii jatkossa hieman tarkemmin miten kannattaa frendejään kohdella.

Mielessäni on montakin asiaa. Olen töissä, mutta päivä on rauhallinen. Iltaa odottelen telkusta tulee piukat paikat.. some like it hot (i know i do).. .tekis mieli piirtää jotain mut ei kehtaa kun työkaverit tulee pällistelemään. Nettikään ei tarjoa mitään ihmeellistä.. äh.. ei näitä ilmaispelejä jaksa loputtomiin pelata. AAPELI.COM:ssa on kyl POKS se on aika hyvä.. Siinä alkaa olla jo aika hyvä. Mut onhan se silti aika typerää?? Mihin ihmeeseen jotain pelin high-scorea tarvitaan? Tietääkseni että olen taas tehnyt jotain todella typerää tarpeeksi kauan ollakseni siinä hyvä..ÄH! Huomenna ammuvuoro työt alkaa 7.30... ei jaksa illalla lähtee nostamaan jalkaa.. jos kävis vaikka iltakävelyllä. Taidan kirjoittaa jotain... runot on kivoja...

Tässä yksi;

Lila juuri.
Poikkileikattu himon lahjanaru.
Sinistä ja punaista tärisevässä paketissa.
Rikkaruohoja leikatessaan jumala unohti yhden.
Kylvetty siemen, joka ei koskaan saa kasvaa.
Äiditön orkidea.

Lähetätkö pennini postissa? vai tilisiirrolla? Kiitos jo etukäteen

[q]Vampyrella, 9.4.2008 23:21:
---
Zeratul, 9.4.2008 23:17:

Onpas! Kylmään kuoppaan päädytään koko sakki!
---

Niinno, mehän ollaanki vaan vankeina kropissamme. :P Meiksistä tulee ainaski seuraavaks holy cow!
[/q]
Hö, eiks tääl saa ees negistellä ilman et heti siivuutetaan kaikki huonolla huumorilla?

Must tulee sit viimeinen lohikäärme! Puff!

Päivitystä elämäni must do-listaan:
..Ollut mallina muotinäytöksessä? X
..Heittänyt hetulaa Waldon kanssa? X
..Vieraana maikkarin yöchatissa? X
Ja uutuutena:
..esiintynyt Cheekin musavideolla? X.

Mitähän sitä seuraavaksi keksisi?*ding*

Auringon suudelma.

Miten voikin olla niin paska duunipäivä ku tänään?
Millanenkohan sirkus siit kirjallisesta varotuksesta tulee...
vitun apinalauma oikeesti.
Ja kerranki ku oisin perjantai-illan vapaalla,
niin kaverit on duunissa tai kipeinä :/
Ääääää,mä haluun jotain kivaa tekemistä ja ajatukset pois tästä päivästä.

Nii ja peeäs,vitun aamuvuoro huomenna.En saa nukkuu enää koskaan.
Alan kiukuttelee :DD

"I`m Rick James bitch!"

dirty toughts about my female customers.. huh. olen pervo.

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O