Penni ajatuksistasi
Keho stressannut, reagoinut. Pienellä mielellä ollut asioita käsittelyssä, monta tasoa ja monta maailmaa, untapelkoahaaveitaelämiälähelläkaukaa, pitänyt ne itsellään.
Onpas mukavaa taas kun jännite laukesi, keho-olo helpompi ja ajatus virtaa normaalin sekavana omassa uomassaan
Miksi minun pitää kuulua siihen 10%:n joka ajattelee että 90% ihmisistä on tyhmiä :D
Vaikeaa olla koiraton.
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[q]Freja, 1.9.2009 14:00:
---
Kuka remppaa keskel yötä? :D
[/q]
Niin aloitetaan siis perjantaina päivällä jatkaen iltaan ja aloitetaan taas lauantaina aamulla samalla porukalla, joka myös yöpyy meillä pitkien välimatkojen vuoksi.. Siinä välissä ois must aika epäkohteliasta lähtee pikasesti pistäytyy radalla (toki myös aika on rajallinen, koska on ihan hyvä ehtii myös nukkua)
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
[/q]
No pöh. Mut toisaalta, aika loistava syy.
Että olen aikaansaamaton idiootti ja mun pitäis lopettaa itselleni valehtelu...
[q]Equalizer, 28.3.2009 18:22:
---
Janisa, 28.3.2009 18:21:
Miltäköhän mahtaa tuntua olla miljonääri parin tunnin kuluttua...? Kävin meinaan lottoamassa ensi kerran yli kahteenkymmeneen vuoteen.
---
se on tänne varattu jo
[/q]
Mä kun sanoin äsken tolle ärrän myyjälle lappua jättäessäni, että musta tulee tänään miljönääri, se vaan nauraen totes etten kuulemma taida olla ainut. Siis, mitä häh? Kyllä mä ihan itselleni koko potin ajattelin lunastaa. Että kyllä se mulle tulee.
Nyt jos pyörtyis, niin pääsis pois....
Tai sit vois ottaa rauhottavii ja vaan chillailla loppupäivän.
JA TAAS alotti joku rämisevä teiniangstibändi*grr**dissaa**grr*
Kasiin saakka pitäs olla täällä...ei kestä.
Onneksi täällä saa reuhata mielensä mukaan ilman seurauksia.
Miks mä oon viime aikoina törmänny vaan ihaniin vauvoihin?
Onpas ihanan rentouttavaa ja rauhoittavaa istua pelkässä kynttilänvalossa ja täydessä hiljaisuudessa (mitä nyt kadulta kuuluu liikenteen ääniä) juoden punkkua & syöden tummaasuklaata *sydän* Ja välillä tietysti vähän kyyläillen naapureita, että ketkä tähän Earth Hour-tapahtumaan on osallistunu
Mihinköhän kaikkeen sitä tuhlais tänään rahaa?
Mitäköhän ruokaa tekis tänään siskolle, kun se tulee mun luo illalla? intialaista vai meksikolaista...? Mihinköhän sitä menis sit jorailee?
Tosi rento ja kiva olo, mutta ihmisten tyhmyys saa jälleen kerran näkee punasta. Ai, se onkin mun huppari. No, kuitenkin.
ei tää elämä oo loppujen lopuks muuta ku iso pino erilaisia asioita - me nähdään ne kaikki vaan yheltä puolelta (jollei niitä ala kääntelemään tai jollei joku muu niitä kääntele), tai sit ne on siellä muiden asioiden alla piilossa ja sit me unohetaan et ne on siellä (jollei niitä ala nostelemaan tai jollei joku muu niitä siirtele)
[q]sapeli, 27.3.2006 22:29:
Menee vähän sarjaan tyhmiä kysymyksiä, mut ollaanko me nyt saman rodun vai saman lajin edustajia?
[/q]
Lajin nyt ainakin. :o Homo sapiens.
Mutta rodusta voi olla montaa mieltä : http://fi.wikipedia.org/wiki/Rotu
Eli my bad, voi tosiaan ajatella että toisen väriset (tai vaikka eri maassa kasvaneet) on toista rotua.
miksei töissä saa nukkuu
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D