Penni ajatuksistasi
[q]Vampyrella, 9.4.2008 23:27:
Ai kellä nyt tässä oikeen tuli huonoo ja kulunutta huumoria, niiku hä? Kylmä kuoppa, ou rili, niiku hä? :D
(No okei, on munki jutut aina ihan kuluneita, mut onneks en oo ainut ko soot olemassa <3)
[/q]
*sydän*
(Piti kyl ihan oikeesti negistellä, mut eihä siitä taas mitään tullu. *nauru*)
"mitä **ttua? *hih*"
Oon saanu koko päivän kattoo Chad Michael Murrayn leffoja, ja nyt viel ysiltä alkaa Perjantai on pahin
http://static.flickr.com/41/122964719_b04d211eeb_o.jpg
Nams! *sydän*
Mitäs sitte ku mikää ei tunnu miltää?*hmph*
Tilanne alkaa avautumaan. Resurssit on olleet vähissä jo jonkin aikaa ja sanoinkin siitä jo aiemmin, mutta unohdin sen itse. Kun resurssit on vähissä, sulkeutuu näköjään automaattisesti joitakin prosesseja, ja siitä seuraa se että käsiteltävien asioiden jono kasvaa. Asioille pitää antaa tilaa, aikaa.
Huomasin myös eräitä mielenkiintoisia yhtäläisyyksiä parissa suuressa elämääni koskettavassa asiassa - kumpikaan ei sinänsä ole ongelma, mutta molemmilla on voimakas gnost elämäni muuttamiseen. Tämä oli odottamatonta, ja asettaa minut epätasapainoon. Siispä oma gnostini on asetettava uudelleen, riippuen siitä mitä elämältä haluan.
Nyt on hyvä pysähtyä hetkeksi ja miettiä mihin suuntaan seuraavaksi.
Pitaisiko tulla jouluksi kaymaan Suomessa...?
Suomi, lumi, sauna, perhe ja kaikki ihanat jouluruoatkin...
Mä halun vauvan.
Vaadin huomiota
Oli mahdollista olla kahden vesistön äärellä yhtäaikaa; henkisesti ja fyysisesti. Jännää ja todellista.
Oisin ihan mielellani himassa.
1. Kauhee kohu yhen audin myyntipäälikön aatoksista. Miten voi saada näin isot mittasuhteet jonkun ajatukset. Perseestä jos kohta ei saa olla kun yhtä mieltä jokaisesta asiasta.
2. Vitun työkiireet kun on vaan runnottava, seuraava edessä kun edellisestä selviää.
3. Brasialainen ju-jutsu. Loistava laji niille joita ei itsepuolustus harjottelut kiinnosta, mutta haluaa kamppailulajien tuomat kuntohyödyt ilman pokkurointia. Juuri alotettu ja kyllä toimii.
Mun Family Guy -sessiot jäi eilen pahasti kesken, että pitääki jatkaa siitä mihin jäin
vtu lomaaaaaa ! !
[q]noena, 20.3.2009 14:17:
"Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa:
Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
....
[/q]
:DDDDDDDDDDDDDDD
[q]sativa, 13.5.2009 15:53:
...Vai pitäskö antaa kaikki vaan anteeksi, koska sillä on "persoonallisuushäiriö"
[/q]
Ei pidä. Ei tarvitse.
En henkkoht pysty olemaan ystävyyssuhteessa, jos siinä ei ole molemminpuoleista vapautta sanoa mielipidettään asioista, mukaanlukien toisen käytöksestä. Enkä nyt meinaa et [size=4](joka kerta, lol)[/size] pitäis huutaa päin naamaa että miten toinen on idiootti, vaan lähinnä sitä, etten mä vaan yksinkertaisesti jaksa sitä, että mun pitäis vaieta asioista, jotka vaikuttaa ystävyyteen. En myöskään pidä sellaista ihmistä ystävänäni, joka ei koskaan sanois mulle suoraan asioista, joissa mä teen tyhmästi/toista loukkaavasti. Ja jos se suoraan puhuminen loukkaa, niin antaa loukata. Jos siitä ei pääse yli niin heippahei.
[q]mariiiit, 13.5.2009 15:58:
Noeihä sairaus oikeuta käyttäytymään paskasti. Kenkää vaan. Jos sitä kaveruus sit edelleen kiinnostaa, kai se sit palaa häntä koipien välissä ja miettii jatkossa hieman tarkemmin miten kannattaa frendejään kohdella.
[/q]
Jep, diagnoosimerkinnän turvin typerehtiminen on jokseenkin naurettavaa. Nimenomaan siis se, ettei ota vastuuta jostain/mistään, vaan käyttää "sairauttaan" tekosyynä johonkin/kaikkeen. Yhyy hei, mul on sormi poikki, en voi just ny esim kävellä.
Omaan kyllä kokemusta mielenterveysongelmista vähän kantilta sun toiseltakin katsottuna, eli en siis todellakaan kyseenalaista tai vähättele niiden olemassaoloa tai vakavuutta. Pointtini yrittää olla se, että pitää elää diagnoosinsa kanssa, ei sen varjossa.
[size=6]
ei vattu mitä soomee. anni nukkumaan.[/size]
Naapuri sanoi koiraani julmannäköiseksi; joku on sanonut minuakin sellaiseksi.
Olispa jo perjantai.
Kävin salin ovel vaan todetakseni et avainkortin lukija on rikki eikä pääse tänään sisälle... harmittaa..
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D