Penni ajatuksistasi
Nyt jo on hämärää. Ja elokuu, joka tuntuu taitekohdalta kohti muutosta.
Duunihaastattelu ensi viikolla
[q]onni3mk, 13.10.2005 14:59:
Miks mun kieli on turvonnu? Mitä mä oon syöny/juonu? Oonko mä nyt yhtäkkiä tullu allergiseks jollekin?
[/q]
Mitä sä oot oikein tehnyt sillä? :o :D
Kuuma, aurinkoinen kesäpäivä.
Chuck on kyllä passeli tv sarja.
[q]UnityF, 23.11.2005 17:09:
ton toisen voisin hirttää palleista että se oppis vähän aikuisemmaksi.
[/q]
Ai niinkö se käykin? Mäkin tiedän pari ihmistä joille tota vois ehdottaa
edit: ja mä en nyt oikeasti puhunut kenestäkään tietystä, vaan ylipäänsä joskus tuolle menetelmälle ois käyttöä jos se toimii
Ihana aamukahvi, ihana aurinko ja aivan ihana päänsärky *eiei**sydän*
Jotain on jäänyt oppimatta... Laiskanläksyt ei oo kiva juttu
edit: ei tää muuten ookkaan yhtään hullumpaa se että jotain oli jäänyt oppimatta merkkas vaan sitä että nekin jännät asiat elämästä kannattaa oppia
Jos tyttöystäväni antaa viikonlopun sekoiluni anteeksi olen ikionnellinen! Jos ei .. taitaa olla meidän juttu tässä
No miten meni?
52. Viisikymmentäkaksi. 5.2 viides helmikuuta. En kestä. Olin ihan tyhmä
Pitääkö sitä olla niin tyhmä ja aivoton? Miks pitää tehdä sellaisia asioita, joita häpeää hetken päästä? Pitääkö olla säälittävä? Ja miks se, et toteaa olevansa säälittävä lisää sitä säälittävyyttä?
Hyvin sekavat tällä hetkellä...
voipas olla vaikeeta laittaa yhdet hyllyt seinään...
ajattelin sen olevan helppo nakki kun päätin saada ne seinälle joka on jotain mitä lie ainetta (väliseinä, olkkarin ja wc:n välinen) mutta se seinä on niin pehmeä et hylly tulee ihan alakenoon vaikka kuinka koettiin tukee sitä.
tuloksena sitten kamala määrä reikiä tapetissa;
ajatuksena tässä suunnitella koko homma uusiks > hyllyt kiviseinään ja jotain taulua niitten reikien päälle. suunnittelemaan sitten vaan, eipä noilla nyt niin kiire ole.
[q]Myymi, 18.11.2005 15:41:
Ku syön safkaa, ni elimistö ottaa siit energiaa talteen. Sit kuona-aineet mä ulostan. Jos syön omaa ulostettani, ja elimistö ottaa taas siitäki energiaa talteen, ni kuinka monta kertaa se uloste täytyy syödä, ennen ku se lakkaa olemasta?
[/q]
Testaa niin saat ehkä selville
suahan voi odottaa viel nobelin palkinto
[q]äm:
Joku voisi kehittää esimies-kengät.
Niissä olisi kulkusia tai muita mekastimia ja niiden lähestymistä ei voisi olla huomaamatta.
Nyt havahdun liian usein siihen, että esimies seisoo takanani, kun suoritan asiattomuuksia koneellani. Tyyppi on ilmestynyt siihen hiljaisuuden keskeltä. Spuuki.
[/q]
Tollasille olis kyllä tilausta munkin töissä. Pomo kun ei ymmärrä oikeen tätä interveppiä*justjoo*
---
Jos tyttöystäväni antaa viikonlopun sekoiluni anteeksi olen ikionnellinen! Jos ei .. taitaa olla meidän juttu tässä
---
No miten meni?
Mitähän tekis tulevaisuudellaan?
Hiton kaupat kun pitää olla kiinni. Enhän mä tollasta hokannut että tänään on pyhäpäivä.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D