Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Oispa ihanaa päästä luistelemaan.

mitähän laittas päälle illalla..

onpa turha palaveri

Istun tunnilla, joka on täysin turha. Pitäny vaan saada jotain tekemistä tuolla opettajalle...*dissaa*

mua EI ole luotu rengas myyjäksi miksi minä . . .

lukemaan kirjaa ja nukkumaan vaiko selaa klubbaria yö myöhää..

Miksi linnulla on siivet, jos se ei saa käyttää niitä lentämiseen? Miksi lintu suljetaan yksinäiseksi vangiksi pieneen häkkiin? Miksi ihminen on niin julma, että tekee noin? Miksi eksoottisia lintuja ja muita eläimiä myydään Suomessa? Ne eivät kuulu luontoomme, eivätkä saa elää niille tarkoitettua todellista elämää.

Onko ihmisellä aina tarve olla kohde tunteilleen?! Voiko mahdollinen ihastuminen olla vaan tunteiden siirtoa pois toisesta ihmisestä, johon ei sillä hetkellä ole mahdollisuuksia (syystä tai toisesta..)?!*ding*

mä tarviin jonku pirteemmän värisen maton ku tää uus sohva on tämmönen ruskee.

Miksei kukaan tuttu ole just nyt linjoilla?! Olis niin hyvä fiilis jutella...

No, ehkä tästä täytyy vääntäytyä nukkumaan, ei tuo seura sielläkään kovin pahaa ole *sydän*

edit: no, sinne vie miehen tie... huomenna nähdään taas, klubbari

Tarvitsen manaajan läppärilleni.

Millon vedet lämpee? Millon pääsee taas swimmailee?
(maksaako tän topicin alottaja mulle pennin..*iloinen*)

Voi saatana. Voi saatanan saatana.

Nyt alkaa kahdenviikon hiljaiselo riittää. Pittää päästä hillummaan.

RMJ:hin jäi jotain sellasta mihin haluisin palata *sydän*

Haluisin niin Lappiin just nyt Mitä pohjosemmaks, sitä parempi!

On loma ja tavallaan olisin ennemmin töissä
Istun kotona ja mulla on jalat paskana tästä koneella istumisesta. Ulkonakin on erittäin hyvä sää mutta en jaksa mennä sinne, koska mitä mä teen siellä.. Menen istumaan yksin keskelle tietä vai. Ei täällä ole tekemistä eikä seuraa tai no olis kylläkin, etenkin tekemistä mutta en jaksa mitään, koska väsyttää koko ajan.

":D"

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O