Penni ajatuksistasi
Ujouden tunnetta...
Mun mielestä koiran ei tarvitse kerjätä ruokaansa tai luutansa. Miksi pitää toista opettaa antamaan tassua ennen kuin saa syömistä...blaah.
Elämä *sydän*
Second that!
päiväpostin jakaja-poika näyttää ihan eemeliltä. kuinkakohan nuori se on? uuh ja mä olin taas ihan räjähtänyt kun avasin oven. (soitti kelloa kun ei mahtunut paketti luukusta). miks oon aina yöpaidassa ja tukka pystyssä :D
En kuuntele yhtään valhetta enää.
Mun hiukset tuoksuu kamomillalle.
Tähdet ja kuu tuntuivat olevan todella lähellä maata. Ihan kuin taivaalla olisi syttynyt tuhansia kirkkaita lamppuja.*sydän*
Pitäisköhän alkaa hoitamaan koiria työkseen?
Jos etenkin tunteita herättävien asioiden suhteen ei puhuessaan mieti mitä haluaa tarkoittaa, voi herkästi sortua käyttämään harkitsemattomia ilmauksia, jotka tunteen puuskassa lipsahtavat huulilta. Nämä harkitsemattomat sanat saattavat sittemmin alkaa edustaa ajatuksia. Silloin siitä mitä sanot, tulee se, mitä ajattelet, sen sijaan että siitä mitä ajattelet, tulisi se, mitä sanot.
Toki joskus tunteiden vahvasti värittämästä tajunnanvirrasta voi löytää sellaisia sisäisiä totuuksia, joita ei ollut itsekään huomannut olevan olemassa. Tulevatko ne tosiksi verbalisoinnin kautta ja hakevatko ne muotonsa juuri siitä, miten olet sattunut ne silloin ilmaisemaan pitäytyen sitten kiinni niissä raameissaan, jotka ovat kerran ympärilleen saaneet, ja onko tuo raami juuri se Totuus™ jonka sisältäsi löysit, vai kenties sen ylle hajamielisesti pukemasi vaate?
Toisaalta jos ennen puhumaan ryhtymistä pureskelet ajatuksiasi ja tunteitasi pitkään harkiten ja asettelet ne sujuviksi verbaalikokonaisuuksiksi edustamaan sisimpiä horisonttejasi, kuinka läheelle alkuperäistä puhtauttaan ne voivat päästä? Eikö silloinkin kertomasi ole vain sisuksistasi tekemäsi tulkinta, joka on vain muodostettu eri metodein kuin ylempänä maalailtu selkäydinreaktio?
Kumpi on enemmän tosi?
Onko parempi viestiä tunteella vai harkinnalla?
[q]peikkolapsi, 28.2.2009 23:06:
mistä repiä rohkeus tavata toinen vanhempi jota ei ole periaatteessa koskaan tavannut...
hoh. hieman liian jännittävää. mut alkaa olla vuosien pähkimisen jälkeen sellain olo, et ny ois aika tehdä pikkuhiljaa asialle jotain.
aupa aupa aupa... *pökr*
[/q]
Tarviiko sen olla erilaista esim. siitä jos kuulisit että sulla on vaikka täti olemassa josta kukaan ei ole sulle kertonut? Se on sukulainen joka jollain tavalla suhun liittyy, mutta joka ei ole ollut sun elämässä tähänkään asti. Sinun ja tämän toisen ihmisen suhde alkaa siitä kun tapaatte ja päätätte mitä toisillenne merkitsette, älä turhan paljoa siihen sekoita sitä mitä teidän "pitäisi" toisillenne merkitä.
Piirtäminen auttaa aina, kun ajatukset on solmussa
Mun mielestä koiran ei tarvitse kerjätä ruokaansa tai luutansa. Miksi pitää toista opettaa antamaan tassua ennen kuin saa syömistä...blaah.
Samaa mieltä. Ikivanhaa "sadismia" ihmiseltä kokea nurinkurista mielihyvää siitä, että eläin näyttäytyy vietteinensä muka ala-arvoisemmassa asemassa, ikäänkuin se ei olisi jo muutoinkin koodattuna normiarvona homo sapiensin selkärankaan, mutta ihmekkös tuo, kun muistaa miten moneen junaan meitä on ja joku jää jo asemallakin pois. Ja onhan nyky-yhteiskunta pullollaan kaikenmaailman fetissipellejä jotka tykkää, kun niitä talutetaan "hienosti hihnassa". :-)
---
---
---
Samaa mieltä. Ikivanhaa "sadismia" ihmiseltä kokea nurinkurista mielihyvää siitä, että eläin näyttäytyy vietteinensä muka ala-arvoisemmassa asemassa, ikäänkuin se ei olisi jo muutoinkin koodattuna normiarvona homo sapiensin selkärankaan, mutta ihmekkös tuo, kun muistaa miten moneen junaan meitä on ja joku jää jo asemallakin pois. Ja onhan nyky-yhteiskunta pullollaan kaikenmaailman fetissipellejä jotka tykkää, kun niitä talutetaan "hienosti hihnassa". :-)
---
Tulipa mieleeni myös, miten kauheaa on katsella, ko elitisti-täti kouluttaa koiraansa aggressiivisesti näyttelyä varten.
Hot tip! Suotta jäädä moista vierestä seuraamaan, kun kykenee tilanteeseen puuttumaankin, olettaen tällöin tietenkin, että se sitä jopa vaatisi? Kysy siltä suoraan suomenkielellä, että: Mitäs vittua muuten luulet tekeväs!? Kenties pieni havainollistaminen havahduttaa häntäkin hieman ajattelemaan asiaa totutusta poiketen, vaikka toisaalta saattaahan tuo saada "halvauksenkin", kun tietää miten pelokkaita iso-osa ihmisistä livetilanteissa herran vuonna 2011 on.
... ja sentti teiltä kailkilta äijltä!*hih*
when it rains, it pours
---
---
---
---
---
---
Tulipa mieleeni myös, miten kauheaa on katsella, ko elitisti-täti kouluttaa koiraansa aggressiivisesti näyttelyä varten.
---
Hot tip! Suotta jäädä moista vierestä seuraamaan, kun kykenee tilanteeseen puuttumaankin, olettaen tällöin tietenkin, että se sitä jopa vaatisi? Kysy siltä suoraan suomenkielellä, että: Mitäs vittua muuten luulet tekeväs!? Kenties pieni havainollistaminen havahduttaa häntäkin hieman ajattelemaan asiaa totutusta poiketen, vaikka toisaalta saattaahan tuo saada "alvauksenkin", kun tietää miten pelokkaita iso-osa ihmisistä livetilanteissa herran vuonna 2011 on.
---
Olenhan mie sanavalmis, mutta ko olin bussissa, niin en voinut avautua eukolle
Heheh, hanki sellainen tantankarkoituspilli, joka vihlasee tärykalvot tuusannuuskaks. Kulkee kivasti veskassa eikä vaadi paristoja. Huolehdi käytettäessä kuitenkin siitä, ettei eläinparka altistu ks. :D
---
---
---
---
---
---
Hot tip! Suotta jäädä moista vierestä seuraamaan, kun kykenee tilanteeseen puuttumaankin, olettaen tällöin tietenkin, että se sitä jopa vaatisi? Kysy siltä suoraan suomenkielellä, että: Mitäs vittua muuten luulet tekeväs!? Kenties pieni havainollistaminen havahduttaa häntäkin hieman ajattelemaan asiaa totutusta poiketen, vaikka toisaalta saattaahan tuo saada "alvauksenkin", kun tietää miten pelokkaita iso-osa ihmisistä livetilanteissa herran vuonna 2011 on.
Olenhan mie sanavalmis, mutta ko olin bussissa, niin en voinut avautua eukolle
Ihan kuin ois myrsky tulossa.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D