Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

On se kumma, kun asiat menee ihan kivasti jonnii aikaa, ja sitku ois tulossa jotain ekstrakivaa viel päälle, ni just sitä ennen pitääkii mennä päin mettiä ja pöpeliköitä, ettei vaan pääsis oikeesti kunnol nauttimaan siitä ekstrakivasta

Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

P.S. Ja joo, itsekään en ole täydellinen, mutta ainakin välitän.

[q]Snow, 12.3.2010 14:30:
Jumalauta teinit on ärsyttäviä bussissa! "Mari sano, että se yks tykkää siitä yhdestä ja huomenna on äikän kokeen, mut en meinaa lukee ja oot mulle 4 röökii velkaa ja..." O_o
[/q]
Itsekin oltiin teinejä joskus. En polttanut, mutta olin muuten vaan ärsyttävä.

[q]Chatte, 13.3.2010 10:43:
Apuva, apuuuuva! En pysty hillitsemään itseäni. Facebookissa eletään kuin pellossa, ei välitetä kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, eikä muutenkaan haluta kirjoittaa oikein, edes melkein. Facebook ei oo irkki, ne tekstit jäävät sinne, auauauauaua! Ja siis, toisin kuin Klubbari-kulttuurissa, siellä ei sovi vittuilla kielivirheistä. :(

[/q][q]KooKie, 13.3.2010 11:04:

:D Mä pidän onnistuneesti yllä tätä kulttuuria facebookissakin (...kuin myös irl:ssa). Mutta kertokaahan, kuka olisi voinut vastustaa kiusausta käydä kuittaamassa tästä: "no päätinpä poistattaa luomeni parii pv ennen laiva reissua, jossa sattuu olemaan vielä tikit!"?

Jos toivon ihmisten ymmärtävän mun ilkikurista huumoriani täällä (pahansuopa en pyri olemaan, vaikka kuiva/sarkastinen kuittailu siltä vaikuttaisikin), niin miksi en jopa vaatisi samaa ihmisiltä, joiden pitäisi tuntea mut?
[/q]
Taidat olla yhtä viisas kuin kauniskin. Meitä tarvitaan.

[q]Chatte, 13.3.2010 10:43:

[/q]

Mä olen poistanu vissiinkin 2 ihmistä jo kaverilistalta, kun en jaksanu lukea niitä älyvapaita postauksia. Mä en yksinkertasesti jaksa lukea tekstiä, joka vilisee virheitä(ts.ei yhtään yhdyssanaa kirjotettu oikein, v-kirjain korvataan jatkuvasti w:llä, ja statusta päivitetään useita kertoja päivässä)..

Kirjakieltä en "vaadi" koska en sitä itekkään käytä, mutta JOKU RAJA PERKELE!

Ihan kiva, elän lauantai päivää ja haluan lähteä bilettämään!! Eihän tänään mittään tapahdu.

[q]Kolera, 13.3.2010 14:08:
---
kinderi, 13.3.2010 13:14:
---
Chatte, 13.3.2010 10:43:

---

Mä olen poistanu vissiinkin 2 ihmistä jo kaverilistalta, kun en jaksanu lukea niitä älyvapaita postauksia. Mä en yksinkertasesti jaksa lukea tekstiä, joka vilisee virheitä(ts.ei yhtään yhdyssanaa kirjotettu oikein, v-kirjain korvataan jatkuvasti w:llä, ja statusta päivitetään useita kertoja päivässä)..

Kirjakieltä en "vaadi" koska en sitä itekkään käytä, mutta JOKU RAJA PERKELE!

---

Niino riippuu kaveriuden tasosta mut eiks yhtä hyvin vois vaan tehä jonku ryhmän mihin voi noi kaikki tommoset laittaa ettei tartte nähä niiden päivityksii =P
[/q]

En jaksa nyt lyhentää quottia, mutta.. Voi varmaan päätellä aika paljon siitä kaveriuden tasosta ;)
Läheisimmille ihmisille(esim.äitille) huomauttelen ja kuittailen erheistä ja virheistä ja nauran päälle :D

onpas haikea tunnelma

VTTU VTUTTAA, nyt ku muutaman kuukauden lukenu pääsykokeisii ja kuukaus viel jäljel... alkaa hajottaa aika pahasti nää VTUN kirjat VTTUUUUU PRKL STNA, ei hyvää päivää, kiitos ja näkemiin.*dissaa**dissaa**dissaa**eikä**grr*

taking this moment once in awhile, thinking about what am i here for. imagine if we were part of somethig bigger.. we r like a cell in a human body. this planet is only a little cell in someone's foot.. we think it's the sun that burns us although it's just some kid playing with matches and burning his skin.. we think we seen it all, but that's just bs.. it's just the one cell you've gone thru. and there are millions of cells to explore... when we have used all our resources it's not a big deal for this kid.. cause its just the one soul one soul that thinks it's the only one, ha ye sure. i took a few beers yesterday, damn it tasted good... and now im writing this shit with my bad grammar.. thinking of 1 girl who told me we could see tomorrow, just the message she sent to my cellphone made me smile .... ahhh then before im gonna meet her.. i think that i could pick 10 sunflowers from the field that i drived by today.. hoping that she will show me her lovely smile when i give her those 10 sunflowers, maybe she will give me a kiss aswell :). or maybe she have found another guy and will bitch slap me and remind me of that life aint perfect all the time... going back home thinking what did i do to get this... givin me a thought that maybe it was only just another mutation in this cell that means nothing to this little kiddo... but fo real i like her mre than she can ever imagine makin me do all those stupid things.. it's just that my heart got its reasons that my brains can't understand, little things that make life interesting.. this day made my life so far.. thinking about those little things her smile sunflowers the music i heard.. why , pls you who r reading this meaningless post in internet can u ask yourself why? why r u reading this why r u living what r u livn for what makes u happy why ? hmmm i hope this post made u think of something.. but now im goin to bed and i will think of her smile.. that's what im livin for at the moment.. im livin for some girls' smile.. but u know whats wonderful; it's enuff for me just the smile :), just the smile.

good night, Zzzz...

kun muut toistavat muiden sanoja se on viisautta/älykkyyttä
kun itse toistaa muiden sanoja se on ajattelemattomuutta

Hoitoalalla työskentelevät naiset näyttävät vetävän puoleensa persoonallisuushäiriöisiä äijiä.

Ihme pula-aika!! Milloinkahan siihen tulee muutos. Nyt olis hyvä, ku olis koira.

Töihin Lappiin????? Vois olla mahdollisuus siihen*hihu*

[q]domi, 19.3.2010 19:53:
---
Aurinkoneiti, 15.3.2010 20:23:
Töihin Lappiin????? Vois olla mahdollisuus siihen*hihu*

---

Kai käytät mahdollisuuden :D
[/q]

Kovasti tekisi mieli. Ehkä.

Pyöräilemällä työmatkat säästää mukavasti rahaa ja luontoa.

Taas helvetillinen säätila

tupakille ja sit vois siivota!!!

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O