Penni ajatuksistasi
Ennenkaikkea haluaisin vaan tanssia; tehdä omia esityksiä tai opettaa. Yksi olemassaoloni tarkoituksista. Vaikea selittää.
Jos minulla olisi lapsia, en ostaisi heille kananugetteja ruoaksi.
[q]sapeli, 6.1.2009 00:07:
---
Aurinkoneiti, 6.1.2009 00:01:
---
sapeli, 5.1.2009 23:58:
---
Aurinkoneiti, 5.1.2009 23:50:
..." Luota vain Jumalaan". Enkä, luotan itseeni.
---
Ehkä sä olet Jumala.
---
Niin, mistäs sen tietää!!!!*nauru* En taida kuitenkaan olla; enkä usko minkään Jumalan olemassaoloon.
---
No jos Jumalaa ei ole olemassa, niin silloinhan sä olet oman elämäs herra - eli Jumala. Eikös?
[/q]
Itse en käytä Jumala-sanaa.Eikä se kuulu maailmankuvaani. Mutta olen itse vastuussa elämästäni ja onnellisuudesta. Ilmeisesti sinulle Jumalalle on jokin muukin tarkoitus kuin kristinuskon Jumala?*hymy*
Tekee mieli huutaa ja karjua! Pimeän työn tekokin kiinnostaa kovasti.*igor*
Eihän sitä ideaa tarvitsekaan haudata tekemisistäni. Luulen, että se on jopa mukavempaa ilman rahallista hyötyä.
Onneksi synkimmistä synkimmät olotilat menevät ohi.*haukottel*
Kaipaan kosketusta, hyväilyä. Olisin jotenkin enemmän olemassaoleva.
Luonnosta ei taida löytyä mitään sellaista muotoa(neliö, kolmio), jota ihminen tekee.
Älykkyyttä mitataan; voisikohan viisauttakin.
Pidän tauon, jos siltä tuntuu. Useimmiten ei tunnu siltä. Ja ärsyttävää keskeyttää hyvä meno sen takia, että pitää selvittää se jollekulle. Antakaa mun tanssia rauhassa.
Pahan päivän varalle näköjään kannattaisi varata paljon kuivamuonaa ja säilykkeitä.
Ei olisi kannattanut unelmoida ihanasta asiasta, kun siitä tulin vain surulliseksi. Toisaalta olen kaivannut sitä tietämättäni kauan. Ehkä olikin hyvä asia itkeä.
Mikkään ei ole ärsyttävämpää kuin kuunnella aikuisen äijän monotonista sössönsössön valitusta koko päivän.
Ihanaa olla hetkisen verran ihan itsekseen; ei tarvitse puhua, vastata tai huolehtia kenestäkään.
En muista, milloin viimeksi nauroin. Ehkä ei ole ollut kauheasti syytäkään. Joka puolella maapalloa , niin lähellä kuin kaukana,on kauhean kaaottista, aggressiivisuutta, väkivaltaista ja haavoittuvaisuutta. Ja se on niin irvokasta, kun on kaunein aika vuodesta. Luonnossa on kauniin vihreät värit, ja vain juhannukseen asti . Haluaisin muuttaa monta asiaa, ja vaikuttaa erityisesti muutamaan epäkohtaan. Hmmm....
Joen itäpuolella oli huonot wibat. Länsipuolella mahtavat. Mitä pohjoisemmaksi mennee, sitä paremmaksi ne muuttuvat. Hmmmm, miksi idässä on huonot? Mitä siellä on? Mitä tapahtunut?
Olipahan karmaisevan kaaottinen työpäivä, minkä kruunasi kaaottinen injektion pistäminen. Eiliseen päivään verrattuna voisi sanoa, että ne olivat kaksi ääripäätä. Oikein mukavaa työpäivää seurasi painajaismainen päivä. Lähes samat asiat toistuivat eilen ja tänään. Toteui taivas ja helvetti. *pökr*
---
Miksiköhän Jätkänkynttilän sillalla joka kerta tuntuu siltä, kuin nousisi pari metriä ilmaan? Olo on hyvin kevyt ja leijuva. Ja vaaleanpunainen. Äsken sateessa se heijastui hopeisena joen pintaan.
Kävelin rantaa pitkin virtaa seuraten rautatiesillan ali niemenkärkeen. Maisema oli kaunis ja harmoninen. Hennon vihreä, usvainen. Olin onnellinen.
---
Kiitos *sydän*
Ole hyvä :))
Miksiköhän Jätkänkynttilän sillalla joka kerta tuntuu siltä, kuin nousisi pari metriä ilmaan? Olo on hyvin kevyt ja leijuva. Ja vaaleanpunainen. Äsken sateessa se heijastui hopeisena joen pintaan.
Kävelin rantaa pitkin virtaa seuraten rautatiesillan ali niemenkärkeen. Maisema oli kaunis ja harmoninen. Hennon vihreä, usvainen. Olin onnellinen.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D