Penni ajatuksistasi
Huoh, joku koiranulkoiluttaja oli sitä mieltä, että koirani kuolee syötyään lunta tuon tien varresta. Sen takia, koska aura-auto oli mennyt siitä levittäen suolaa tielle. Ja siinä suolassa on jotain myrkkyä. Nainen vaati, että oksettaisin koirani, jotta se aine tulisi pois elimistöstä. Vains en takia, että hänen ystävänsä koira oli kuollut syötyään lunta. Ja silloinhan myös minun koirani ja hänen koiransa kuolisivat... huokaus.
Ei ollut kauaakaan kun kuuntelin syöpäsairaan naisen tuntemuksia. " Kuule minusta tuntuu, että kuolen kohta." En voinut millään vastata hänelle siltä minustakin tuntuu. Nainen ei enää palaa omaan huoneeseensa... Entäs jos ihminen vaistoaa ja tietää kuolemansa lähestyvän.
Ei kannata sanoa kauniiksi, ko kuvassa on susi, ähähhää.
Keväinen sää ja aurinko paistaa. Tuntuu, että olisin herännyt eloon. Ja on helpompi hengittää.
Nainen kykeni nimeään asioita enää vain laatikko-sanalla. Toisaalla eräällä miehellä on kauhea puutos seksistä.
Se tunne jäi aaltoilemaan.
Matka luista, lihaksista henkisiin juttuhin, hmm.
[q]mariq, 11.6.2007 15:21:
---
Anata, 11.6.2007 15:15:
Jos olisin saanut valita, en olisi syntynyt tälle planeetalle.*hmph*
---
Mistä tiedät millaista jollain muulla planeetalla alkanut elämäsi mahdollisesti olisi?
[/q]
Ilmeisesti en olisi missään muuallakaan planeetalla tai maailmassa.
Ei kyl huvittais mennä aikaisin nukkumaan.
Vastuu onnesta ja elämästä itselläni *hihu**sydän*
Vain kesäisin voi tehdä yhtä asiaa ulkona.*tirsk*
Työnteko ei kiinnosta nyt pätkääkään, enkä haluais kuluttaa 8 tuntia päivästä siihen.
Älykkyyttä on paljon, mutta viisautta vois olla enemmän maailmassa.
Tuntuu kuin jotain tulisi tapahtumaan.
Kepeys, ilmavuus, herkkyys...
Olipas levoton aamuyö *pökr*
---
---
---
---
---
---
---
cut
---
cut
---
cut
---
cut
---
cut
---
Älä yllytä. Laskuvarjokursseille kyllä tekis mieli, todellakin.
Itse kyllä pidän mielentilani visusti maan pinnan tuntumassa niin ei pääse tapahtumaan ylimääräistä "leijumista", jos tiedät mitä tarkoitan? Kenkien kantapaloja korkeammas en edes yritä hivuttautua.
---
Ootko yllytyshullu? :)) Juu, tiiän, mitä tarkoitat. Yleensä olen jalat maassa, pää taivaassa.
---
No, jos ihan rehellisiä ollaan niin en. Juu, toisille tuosta "pää pilvessä olosta" on muodostunut ihan elämäntapa, mutta onneksi emme kuulu heihin, emmehän? ;)
Mie ainakin olen ihan luonnostani "pää pilvissä" :))
---
Haluan lentää niinkuin lintu korkealle ylös taivaalle. Tuntea tuulen. Leijailla sen mukana. Muttakun olen vankina jaloistani maahan. Taas on hankalaa olla.
---
Suotta tuota nyt vielä luovuttamaan. Seuraava 'reverse-benji' häppeninki, kun pitäjällä piipahtaa niin pyydät kauniisti jättämään ne turvasiteet niin perkeleen väljiks, että varmaan sinkoo sut hevon kuuseen.
Enpä kuule kaipaa mittään vapaapudotusta. Varsinkaan mikkään benji ei tuo sitä tunnetta.
Ehkäpä käynti ylisissä auttaa. Tai itsestäni irtautumis harkat.... Kotkan siivillä lentäen kauemmas ja kauemmas.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D