Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Hm. iski shoppailuvimma. just nyt tekis mieli ostaa vaikka mitä kivaa itselleen - esim niitä huonekaluja ja kaiken maailman sisustusjuttuja. oon ihan hemmetin kauan, ehkä liiankin kauan, vaan säästänyt rahojani ja miettiny et kyl mä ilmankin huonekaluja pärjään... Mut on toi kämppä ehkä liian kolkko ilman niitä.

Toisaalta sitten taas huvittais vieläkin säästää - pitkää matkaa kun oon suunnittelemassa. Siihen sitten taas tarvis sitä rahaa, ja koko reissukin riippuu enää siitä et saanko mä alivuokralaisen tohon asuntoon. Ja jos näin käy, mikäs sen kivempaa ku et ois vähemmän huonekaluja sitten mun kämpässä, ettei niitä tarvis sitten nii hirveesti siirrellä tai raivata jonnekin tms.

hankalaa kun asiat ei oo 100% varmoja! En yhtään tiedä et kumpaan mä ny täs satsaisin - huonekaluihin, joita tulen kuitenkin jossain vaiheessa tarvitsemaan, vaiko matkaan, joka ei vieläkään ole varma?

[q]Jutu, 27.10.2008 11:31:
Kuin myös, mutta en kyllä raaskis luopua pitkistä hiuksista :/ Vaikka ne on tähän asti kasvanutkin hurjaa vauhtia, niin ei sitä tiedä jos mun hiuksilla on ikäkriisi ja ne lopettaa kasvamisensa. Ja vaaleemmatkin taas haluisin, mutta kun tiedän mitä kaikkea sen eteen taas joutuis tekemään, niin ei kyllä innosta sekään. Vaikeeta tää hiusten kanssa eläminen
[/q]

Mäkin niin tykkään näistä pitkistä, kun ne saa niin monella tavalla laitettua, mut voi hemmetti ku ne menee nii helposti aina takkuun! Joka aamu herään hiukset takkusena (ja nukun viel yleensä aika rauhallisesti), jos ulkona tuulee nii ne o heti takussa/suussa/silmillä, jos mä syön safkaa tai juon jotai hiukset auki, niin ne menee myös siihe ruokaan/juomaankin... Argh!

Mul ois mallikin jo valmiina ja muuta, mut en vaa sit tiiä. Kyllähän nää nyt takas (KAIT) kasvaa, mutta erittäin hitaasti. Mulla ei oo ikinä ollu näi pitkät hiukset, koko elämäni oon elänyt lyhyttukkasena ja aina inhosin sitä. En nyt kyl mitään älyttömän lyhyttä ois leikkauttamassakaan, mut entä jos en ees tosta ~15-20 cm lyhyemmästäkään sit tykkää?

hankalia kyl nää hiusasiat.

Ehkä mä meen vaa kampaajalle ja selitän visioni ja kysyn et mitä se on mieltä.

Mietin just, et onko tänää ollu pahempi vai parempi päivä kuin eilen - toisaalta, vaikka tänään on surettanut niin paljon et joutunu tihrustaan kyyneleitä, niin silti muutama asia sai mut jopa hymyilemään. Eli tänää tavallaa ollu paskempi päivä, mut tavallaan sit taas parempi, koska mä oon hymyillyt. Hm.
Pähkäilin myös kovasti ratkaisuja tänään pahan olon lievittämiseksi, ja vaikka en oikeen keksinyt niitä, en menettäny toivoani. "Ehkä huomenna sitten", ajattelin.

Nii. Ehkä huomenna sit.

[q]Kolera, 4.1.2009 10:31:
tietty ikävä puoli tässä on et on vähän nuhasuutta havaittavissa =P
[/q]

Jep. Mä herään joka aamu "flunssasena". Ilmankostutinkaan ei näytä enää sillee auttavan.
Paljon kynttilöitä palaan on kyl kans yks kikka, tullu huomattua. Se ei kyl poista kylmästä kipristeleviä varpaita, mut siihen on villisukit.

Niin paljon ajatuksia, niin vähän tietoa, niin paljon toiveita, niin paljon haaveita.. Mistä mä tiedän, mitkä niistä toiveista ja haaveista toteutuu edes joskus? Mitä mun pitää tehdä asioiden eteen? Entä jos teenkin väärin? Entä jos menetän jotain, mitä en halua menettää?
Oon kyllästyny ottaan riskejä, koska aina kun oon ottanu riskin niin se on kostautunut mulle; asiat menny vituiks, oon vaa pilannu kaiken, ja samalla menettäny ihan liikaa.

Ärsyttävää kun ei enää uskalla.
Tarvis vähä kannustusta tai jotain. En mä tiiä. Huoh.

[q]nuance, 17.9.2007 15:09:
---
Freja, 17.9.2007 14:19:
Vois ostaa tänään hiusväriä. En vaa tiiä minkä väristä ostais.

---

mää ostinkin viikko sitten. en oo vaan vielä saanu huijattuu ketään laittaa sitä mun päähän.
[/q]

Mul on kans se onkelma myöhemmin edessä.

harmittaa. Olin suunnitellu meneväni tänää messuille, mut huomasinkin et ne kestää vaan kuuteen. Pääsen vasta puol viis töistä, joten tänään on sinne ihan turha lähteä. Ehkä huomenna heti aamusta sitten.

En tiedä, mitä mun päässä liikkui kun päätin innoissani ruuvaa eteisestä ton hemmetin plafondin irti, ja ruuvaa se kahel ruuvil kii ku nyt se roikkui (ihan loistavasti ja pysyvästi) vain yhden ruuvin varassa.

Irrottaminen onnistui vallan helposti, takas kiinnilaittamisessa meinas niiiin mennä hermo! Kaiken lisäks oon nii lyhyt, et piti ottaa avuks tuolit ton yhen jakkaran alle. Se ny oiski puuttunu, jos oisin tippunut siitä.

Lopputulos: Sain plafondin takas kattoon, roikkumaan sillä hemmetin yhellä ruuvilla.

Tänään pitää käydä kaupungis palauttaas leffa, voisin samal käydä kukkakaupas ja ruokakaupas.

Ensin vaan vielä lisää siivousta. Kaikki ruuvattavat jutut jätän paikoilleen. Niille tehkööt sitten joku mies jotain kun tarvis.

Napsuispa tänään lotosta niin sais elämän kuntoon

Onkohan musta tulossa aikuinen kun parin viime kuukauden aikana ei enää ole tehny mieli ostaa karkkia? Aiemmin mulla on ollu vaikeuksia odottaa sitä karkkipäivää ja ostaa sillon hillitysti. Ja jos mä nyt ostan karkkia niin ei tee mieli hotkia niitä niin kuin ennen, eikä edes välttämättä maistu kovin hyvälle. Kauheeta..

Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?

Hmm.

Vai voisko mun pienillä ruokavalion muutoksilla olla niin suuria vaikutuksia makean himoon?

Varmasti! Onnea onnistuneesta muutoksesta!

Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0

Go terveellinen ruokavalio!

Tili tuli mutta eipä siitä hirveesti muuta kuin hämmennystä saanut. HYVÄ ENA, YOU GO GIRL!

---

---
---

Mulla karkkia tulee syötyä tosi harvoin ja jopa maito on alkanut maistua jännästi makealle o_0

---

joskus 12 kesäsenä lopetin kouluruokailun yhteydessä maidon juonnin ja siirryin veteen. Noin puolen vuoden päästä maistoin taas maitoa ja pidin sitä ällöttävän makeana...jossain vaiheessa keksin että laitan teelusikallisen o'boyta noin 3-4desiin maitoa ja se makeus katoaa... ajan mittaan toki annos nous ja sit tuliki tungettuu melkee 3-4 teelusikallista desiin maitoa =P
ja nykyään se maistuu ihan sellaisenaankin

Maito on kyl tosi makeeta. Itsekin vaihdoin ihanan happamaan piimään joskus alle kymmenenvuotiaana

---

---

---
---

---

joskus 12 kesäsenä lopetin kouluruokailun yhteydessä maidon juonnin ja siirryin veteen. Noin puolen vuoden päästä maistoin taas maitoa ja pidin sitä ällöttävän makeana...jossain vaiheessa keksin että laitan teelusikallisen o'boyta noin 3-4desiin maitoa ja se makeus katoaa... ajan mittaan toki annos nous ja sit tuliki tungettuu melkee 3-4 teelusikallista desiin maitoa =P
ja nykyään se maistuu ihan sellaisenaankin
---

Maito on kyl tosi makeeta. Itsekin vaihdoin ihanan happamaan piimään joskus alle kymmenenvuotiaana

Ilmanko soot niin hapan noin pitkällisen käytön seurauksena

No ei, näin yövuorojen kevennetyn ruokavalion aikana maito on alkanut maistua entistäkin makeammalle... oikee sellaselle ylimakealle :( Harmi sinänsä, koska oon ennen tykännyt ihan kylmän maidon raikkaasta mausta. Pikku nassikkana kuulemma melkein elänyt pari kesää mummolassa sillä aidolla maidolla, jota jotkut kehtaavat tinkimaidoksi väittää.

VAPAUS, eli yövuorot loppui!!

'Köhä, köhä; mee jo pois!
Äänensä takas tää tyttö tahtois!'

Toisaalta; ehkä tää rouheen seksikäs ääni sopii mun illan naamiaisasuun..

Jee, pääsin vihdoinkin käyttämään pari vuotta sitten Goalta ostettuja housuja ja paitaa! Onneks on naamiaisbileitä, vaik ei olekaan vappu eikä halloween.

Kaikki muut paitsi mä.

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O