Penni ajatuksistasi
Miks mä meen ihan lukkoon, kun mun pitäis avata suu ja alkaa puhumaan? Miks mä vaan harvoin saan sanottua ajatuksiani ääneen?
Ois kiva puhua, mut en tiiä mikä mulla on, miksen "osaa" enää puhua.
[q]Vampyrella, 22.9.2008 18:29:
Eniten sitä usein katuu tekemättä jättämiään asioita.
[/q]
Toi kyllä on vaan niin totta.
[q]Zandy, 28.9.2006 20:02:
Miksi mä teen saman virheen uudelleen ja uudelleen ja uudelleen? Ja miksi silti aina uskottelen itselleni joka kerta, että nyt tilanne olisi jotenkin parempi ja erilainen?
[/q]
Koska sä oot hyväuskonen ja tyhmä. Ja kyllä, mul on ihan sama tilanne, ja se on harvinaisen vittumaista joka kerta huomata et ei se tilanne ollutkaan muuttunut mihkään, ellei pahempaan. Koska lie opimme :(
Lähikaupan ulkokojun jonkun (kirsikka?)pussin oli saartanu kamala ampiaisparvi. Niitä leijaili _ihan hemmetisti_ siinä läheisyydessäkin, puhumattakaan just siitä pussista. Siinä se kojunpitäjätytsy yritti jotain sitä käsitellä, mut ei siitä oikee näyttäny tulevan mitään.
En ois halunnu olla sen asemassa. Pelkään ihan hemmetisti ampiaisia. Esim junassakin jos on amppari samas vaunus niin joudun vaihtaan käytävään tai toiseen vaunuun. Hyyh.
Huonosti nukuttu yö. Liikaa ajatuksia. Ja sit kun nukuin, näin unta yhtä mieltäni jo hetken aikaa askarruttaneesta asiasta, ja se ei todellakaan mennyt niin ku se ois mun mielestä kivasti voinut mennä. Ei, vaan se meni totaalisen katastrofaalisesti.
Puuh.
Huoh. :/
Noh, reilu viikko niin pääsee hetkeks pois ja rentoutuun.
On vähä hiljasta.
Toivottavasti yks juttu työn saralla onnais. Ois kivahyvähieno juttu :)
Mulla on kylmä. Kun mä meen kuumaan suihkuun, mun tulee lämmin. Kun mä tuun sieltä suihkusta, mun tulee entistä kylmempi.
Meen siis suihkuun.
Mul on ikävä rajavartijamiehiä ja keskiviikkoaamun Pristina-poikia! Tuli vaa yhtäkkiä mieleen.
Mä en tiedä oonko pakannu kaikkea mitä tarvis. Nojoo, on mul passi, matkavakuutus, varauspaperit ja kamera, mut silti. Noh, kaiken voi ostaa si sieltä jos jotain tarvii.
I'm ready for Berlin, baby.
Ei vitun pälli. Ensin kehun työhakemuksessa itteäni hyväks ja tunnolliseks ja huolelliseks työntekijäks, ja si unohdan mailista palkkatoiveen mikä piti olla siin mukana. huoh.
10.2 tulee ihan liian pian, varsinkin munlaiselle saamattomalle törpölle. Hmm.
Mut toisaalt mulle sanottiin aika hyvä pointti ja mä en halu tehä samaa mokaa ku yks toinen, mut silti.. Nnngh hankalaa. En mä tie. Ahistaa.
jännittää, jännittää!
Jee, pileet.
[q]Freja, 24.3.2010 18:36:
Hmm, s-marketeissa maksaa muovikassi nykyään yhtä paljon kuin paperinen. biokassi myös samanhintainen. Saiskohan tää ihmisiä vaihtaan parempiin vaihtoehtoihin? :)
[/q]
Viime vuonna julkaistiin tutkimus, jossa todettiin muovikassin olevan kuitenkin se ympäristöystävällisin vaihtoehto (googleen optikassi-tutkimus niin löytää tietoa).
Jouduin tänään jumalanpalvelukseen. Pappi piti saarnaa ja pyysi siunausta tyypeille ja "anna sitä ja tätä ja kiitos siitä ja siitä".
Korvat helähti ku se sanoi et "Anna maailman johtajille voimaa tehdä oikeita päätöksiä sekä lopeta sodat."
Meinasin rykästä että BULLSHIT. Meni jo vähä toiveajatteluks ja en voinu lakata miettimästä, että ymmärsköhän se pappikin, että nyt tuli vähän pyydeltyä liikoja.
Jotenkin on vaan ihan uskomatonta ja outoa, että mä oon näin helevetin onnellinen.
Ei, mulla ei ole tarpeeks rahaa et mul ois varaa tehdä haaveistani totta heti paikalla.
Ei, mulla ei ole poikaystävää jonka kanssa mä jakaisin arjen ilot ja surut.
Ei, mun perhe ei oo niin lähellä kun mä haluisin niiden olevan.
Ei, mä en nää mun ystäviä niin paljon kuin mä niitä tahtoisin nähdä, mutta....
Mulla on silti vaan ihan mielettömän ihana olo, mä oon ihan tajuttoman onnellinen ja mä oon erittäin iloinen siitä että mulla on tällainen elämä.
En vaan voi käsittää. On vaan niin todella hyvä olla. Ihan vaan näin.
"What you don't have you don't need it now
What you don't know you can feel it somehow"
Aattelin tänää kattoa Fahrenheit 9/11-leffan. Tuo on ostettu aikoja sitten, mut oon vaa jostai oudosta syystä vältelly sen kattomista.. Ny si hokasin, et jos halun kattoa sen, niin se pitäis tehä pian, koska aika alkaa käymään vähiin ja pian se häviää tuosta DVD-hyllystä.
Hmm. Pitäs varmaa vaikka listaa kaikki DVDt mitä tahdon, ja listaa myös kaikki DVDt mitkä haluan nähdä, ja kattella niitä tässä saikun aikana. MItäpä muutakaan sitä tekis?
(no siivoais, suunnitelmis ois tiskit ja muutenki keittiön fiksaaminen mieleisekseni. Vaikka se todennäköisesti ehtii viel menee sotkuseks ja rumaks.)
Onneks viinahylly pysyy entisellään, paria jotai kossupulloa lukuunottamatta (voi kyynel).
Ja noi kaikki hirveet romppeet ja varusteet jotka on vallanneet tän olkkarin. Ihanaa, ne ei vaivaa mua enää kauaa.
Ja noi paskaset sohvat tai sohvapöytä. Ne on pian pois täältä.
Keittiön ruokapöytä ja tuolit. Ahhh thank God mä pääsen niistäki pian eroon, ja saan ostettua tilalle jotku kivat ja silmää miellyttävät.
Mä saan vaatehuoneeseen vaatteita. Kuinka luksusta sekin voi olla! Hyvin luksusta.
Mut voi helevetti kuinka paljon säätämistä on viel edessä. Mut kyl asiat saa hoidettua.
...Iha jees olo :)
Taitaa olla nää viimeset päivät aika hektisiä.
Niin paljon on vielä tehtävää, vaikka tärkeimmät asiat (pakkaamista lukuunottamatta) on jo tehty.
Tänää, ku lähin äipän ja iskän luota, tuli ihan tippa linssiin kun ne toivotti mulle hyvää matkaa ja käskytti, et laitan si aina viestiä ku vaihdan paikkaa et ne tietää et mul o kaikki hyvin. Jotenki sitä sitten vaan tajus, et mä todellakin oon lähös ihan muutaman päivän päästä.
Jotenkin ehkä vähän jänskättäis?
Mä semisti myös pelkään lentämistä, et se ehkä aiheuttaa mulle suurimman jännityksen ja pelon. Sit viel, ku näkee painajaisia tietyn konetyypin tippumisesta, ja tietää et o viel lentääs sil tietyl konetyypil, ni se viel lisää pelkoa.
Hm.
[q]Aurinkoneiti, 22.1.2008 12:46:
Olispa jo toukokuu.
[/q]
Viikon päästä, kun palaan minilomaltani, yhdyn tähän lauseeseen
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D