Penni ajatuksistasi
249 sähköpostia *pökr*
Näis menee varmaa 2 päivää. Oh well.
Mä niin tykkäsin mun toisen duunin henkilökortin kuvasta (no kuka ei tykkäis jos siinä näyttää hyvältä ja se on otettu vuonna 2005 mis näyttää nuoremmalta), mut tänää si jouduin käydä uusimassa luvat ja samalla otettiin uus kuva. Voi jumaliste et itkettää. Tota pitäis si kaulas killutella, mis naama kiiltää, näyttää ihan tosikolta ja silmäpussitkin löytyy silmien alta. Kaiken lisäks otsas paistaa pari finniä, mitä mul ei ees yleensä ole.
Mä en mee enää ikinä sinne töihin ettei ihmiset nää tota kuvaa :D
Tuli jo ikävä sitä vanhaa kuvaa, mis oli freesi ja pirtee ja ilonen ja ties mitä.
[q]W., 18.10.2007 12:17:
Eli kerros kuinka sä teet sen? Pitäs taikoo taas miehelle tänään jtn gourmet ruokaa jauhelihasta
[/q]
Miten oot tänää töis? Voisin soitella ku pääsen. Mut moneltako sun sitä safkaa pitäis loihtia? :D
Voi vihtori. Pahin allergiakohtaus varmaan vuoteen iski hetki sitten, ja kun mä oikeesti oisin nyt tarvinnu niitä mun tainnuttaja-allergiapillereitä, niin nehän ei tietenkään ole siellä missä pitäisi, itseasiassa en löytäny niitä ollenkaan! Nyt sitten nappasin cetirizinin ja odotan varmaan puol vuosisataa ennenku se rupee vaikuttamaan, ja sekin vaan poistaa kutinan puoleksi tunniksi. ARGH NNNNGH
Miksi laitoin ensin ice poweria ja sitten vasta naamarasvaa?
23. ^^
Mun ehkä pitäis oppia luottaan vähän vähemmän, tai siis, pitäis luottaa vaan niihin luottamuksen arvoisiin tyyppeihin.. Pitäis vaa luottaa niihin muutamaan ihmiseen kenet oikeasti tunnen..
Voi vittu et mulla on paha olla.. Miks just tänää ystävän pitää olla toisaalla yötä, miks just tänään?
Toivottavasti seuraava vuosi olisi parempi kuin tämä.
Sinne ne äiti ja iskä lähti, fiuuuuu Bangkokiin.
Oon semisti kade, ois itellekin kelvannut lämmin ilma, t-paitakeli ja thaikkuruoka <3
mut EI SIT. Kyhjötetään sit yksin kotona tylsästi perjantai-iltana. Aika masentavaa. :(
Täällä mä nyt sitte taas oon. Helsingissä, kotona.
Tuli taas selvitettyä kunnolla ajatuksia tänä viikonloppuna, ja erilaisia päätöksiä tuli tehtyä.
Kaikkeen ei tietenkään löytynyt vastauksia, mutta milloin olisi sellainen hetki kun kaikkeen samalla kertaa löytyisi se vastaus? Ei milloinkaan.
Toivottavasti asiat selkenee tulevaisuudessa, ja toivottavasti nään noita pohjalaisiakin ystäviä taas pian.
Aikamoisia juttuja tuli mietittyä, ja mieltä helpotti kun oli joku jonka kanssa niitä juttuja mietti.
Jokin mieltä painanut asia keveytyi edes jonkin verran, ja uskon että se painava taakka tulee kevenemään vielä paljon tulevaisuudessa. On jotenkin toiveikas olo sen suhteen.
Joka tapauksessa erittäin onnistunut ja ihana viikonloppu. Helvetin kalliiksikin se tosin tuli, mut se on ihan okei
Jostain se ilokin pitää repiä tälle päivälle.
Uskomatonta kyllä, mut sai hyvälle tuulelle Google maps! Katoin systerin lähiön kulmia katunäkymällä, ja tuli melkee tippa linssiin. Joo. Katsoin koneelta siis katunäkymää systerin kotikadusta ja ny tääl melkee tihrustan itkua ku tuli hyvät muistot mieleen ja hyvä fiilis. Öh.
Olispa ihana taas päästä siellä käymään.
Huomenna on tiistai. Apua, halp, iik.
Entä jos mä menetän mun duunin? Sekin hieman tässä pelottaa.
Miksköhän systeri ei hanki Skypee?
Ulkona on kaunista.
Ihan kiva asia että tämä vuosi on pian ohi..
Jos seuraava olisikin sitten huikeasti parempi, loppuun asti eikä vain ensimmäinen puolikas?
[q]Aurinkoneiti, 7.9.2008 20:26:
Ulkona kauniinnäköistä.
[/q]
Oli kyl tuohon aikaan. Istuin just bussissa ja köröttelin kotiin päin, oli kivaa kun soittimesta tuli hyvää musiikkia, olo oli levollinen ja oli niin kaunista.
Nyt sitten pimeää, mutta mikäs sen ihanampaa kuin kuunnella jälleen hyvää musiikkia ja poltella kynttilöitä. Laavalampunkin laitoin pitkästä aikaa päälle.
On muuten aika jees fiilis, vihdoin hetki aikaa rauhoittua ennen nukkumaanmenoa.
[q]Super-Kerttu, 30.11.2007 08:28:
Osta joku cd?! Tai sit jotain kauneudenhoitotuotteita. Niistähän kaikki naiset tykkää! Taii sit ostat jonkun kirjan..
[/q]
Hmm, mä kyl itseasias voisin tehdä sille jonkun kivan levyn suomalaisista hiteistä "right now", sais si koti-ikävän iskiessä kuunnella jotai joikuja! Eli tuo CD-idea oli aika jees!
Tätä suunnitelmaa täytyy hioa, tänks!
Vois mennä kuumaan laventelikylpyyn. Joka paikkaa särkee eikä olo ole hyvä.
Pahinta on tää niskakipu
Tulipas nukuttua. Puol yhentoista maissa taisin nukahtaa, ja heräsin äsken.
Taisin olla aika väsy.
Ny kiireellä suihkuun ja pakkaamaan, et oon valmiina ku ne äijät tulee.
Harvinaisen tyhjä olohuone. Eihä ne sohvat kyl kauas oo kadonnu, makkariin vaan.. Huomiseen asti. Jotku äijät tuo mulle huomenna "uudet" sohvat, eli äitin ja iskän vanhat vuodesohvat, jotka kelpaa mulle vallan hyvin siihen asti, että löydän oikeesti mielenkiintoiset/n sohvat/n, eli "must have"-ostokset.
Sohvapöytä ois kyl hakuses asap. Ehkäpä mä löydän jonku kivan.
Harmi ku mun söpö pinkkireunalehtinen kasvi on kuolemas :(
Vois pakkailla, huomenna pikavisiitille Hämeeseen. No, ees yheks yöks.
Niijoo! Kuukausi, niin systeri on Suomes *sydän*
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D