Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Mikä minua vaivaa, ko ei enää tee mieli syödä ollenkaan tomaatteja.

6 yötä enää... EI JAKSAIS ODOTTAA

Olisipa mahtavaa saada tilaisuus nukkua ensi yö parvekkeen ovi auki.

Missä helekutissa se ukkonen ja sade viipyy???? Ko oon odotellut koko päivän....

Samaa ollaan täällä odoteltu koko päivä, kaikkien tutkien mukaan ois viimestään 15 aikaan pitäny rytistä, mut eeeei..

---
Missä helekutissa se ukkonen ja sade viipyy???? Ko oon odotellut koko päivän....
---

Samaa ollaan täällä odoteltu koko päivä, kaikkien tutkien mukaan ois viimestään 15 aikaan pitäny rytistä, mut eeeei..

Täällä olisi pitänyt alkaa jo 12. HÖH!

Ihme ruumiiden kaatopaikka tää pitäjä. Mistähän pusikosta se toinen kadonnut löytyy.

Sieltä minne sen piilotin silloin. =D

Hmm. Jos saisin pitää 15 lomarahavapaapäivääni tunnin kerrallaan, voisin nautiskella tuntia lyhyemmistä työpäivistä melkein puolet työvuodesta eli 22.5 viikkoa. Voi, se olis aika mahtavaa.

Jos vaikka ens keväänä menis Masters Of Hardcoreen tai Maydayhin. Rahat varmaan sais repästyä kasaan, jos hieman pihistää...

Aivomyrsky.. *poks**senkin**kissatappelu*

Yritin jonkin aikaa löytää topikkia "Kauneimpia hetkiä elämässäsi" mutta kyllästyin...

Kyseinen hetki oli nimittäin lukion ensimmäinen lämmin syksypäivä, olin juuri ostanut Blümchenin Herzfrequenz-albumin, tuoretta lakua ja lainannut kirjastosta pinon Calvin & Hobbesia, ja ilmassa oli toiveikas uusien alkujen tuntu.

Halusin kirjoittaa tämän itselleni(kin) muistiin koska tuo on yksi puhtaimmin onnellisimpia hetkiä elämässäni. *sydän*

Ei se ollutkaan niin, että se ihana tunne päättyisi juhannukseen. Nyt on juuri sellainen taianomainen tunnelma. Ja elokuussa se vasta onkin, niinkuin eräässä runossa kuvaillaan.
Nyt on myös se tunne, joka houkuttelee lähtemään maantielle. Ajelemaan vaan eteenpäin, kauemmas ja kauemmas.

penni sille joka sais ne johonkin järjestykseen.

penni sille joka sais ne johonkin järjestykseen.

Korotan markalla. Aika hakusessa ollaan....

voi olla, notta olen ennenkin tämän sanonut mutta en ryyppää enää siivoa enää koskaan...jeesus mulla särkee pää!!! ei muuta....jatketaan....

Paluu huomena töihin lomalta.. ah..

Levoton olo

Miksiköhän Jätkänkynttilän sillalla joka kerta tuntuu siltä, kuin nousisi pari metriä ilmaan? Olo on hyvin kevyt ja leijuva. Ja vaaleanpunainen. Äsken sateessa se heijastui hopeisena joen pintaan.
Kävelin rantaa pitkin virtaa seuraten rautatiesillan ali niemenkärkeen. Maisema oli kaunis ja harmoninen. Hennon vihreä, usvainen. Olin onnellinen.

Kiitos *sydän*

Ainoa ajatus tänään on että vittu kun vituttaa

Kipeä, flunssainen ja yksinäinen olo. Onneksi jaffaa ja buranaa on vielä.

O