Penni ajatuksistasi
Mikätahansa puu, kasvi tai eläin on samanarvoinen kuin ihminen. Ihminen on osa luontoa, ei sen yläpuolella.
Ois jo kesä..
Ehkä vihdoin eroaisin kirkosta.
Kun mä pääsen oikeisiin töihin, niin mä haluan tehdä vain iltaa ja yötä. Mieluiten vain yötä.
Hyvästä itsetehdystä ruoasta hyvä mieli.*plur*
vittu ku rahat on loppu :E
Pitäis mennä nukkumaan, on pitänyt jo reilun tunnin. Pyykit vaan on koneessa, enkä millään jaksais laittaa niitä kuivumaan, mutta siellä on mun kaikki jumppavaatteet, joten huomenna on vähän huono mennä jumppaan, jos kaikki vaatteet on märkänä koneessa edelleen. Eli en voi mennä nukkumaan ennen kuin olen ripustanut ne pyykit. Hitto että on hankalaa...
*huoh*
Mä luovutan, prkl.
Tais olla Helsingin talvi tässä.
Milläköhän sitä saisi itsensä motivoitua olemaan sen verran selvin päin, ettei menisi aina koko alkuviikko ihan koomassa?
Mörghh. :(
Eilen oli tosi kiva ja tasapainonen päivä. Töissä meni mukavasti, tapasin ystävän ja treeni meni kivasti, illal katottiin murun kans leffaa. Hyvä fiilis oli koko päivän.
Tänään on sit jotenkii vaan paha mieli.
Käytinköhän kaikki hyvänmielen varani eilen ja tälle päivälle ei riitä, vai johtuuko tämä vaan siitä et nukuin tunnin pommiin ja oon ehkä vieläkin vähän kärtsy siksi.. Toivotaan jälkimmäistä, koska sit tää päivä voi vielä hyvinkii muuttua paremmaksi.
Ärsyttää niin perkeleesti tuo sikainfluenssauutisointi. Taas pitkäaikaissairaan kuolemaa uutisoidaan sikainfluenssakuolemana, ja saadaan lisää kauhua terveisiin kansalaisiin.
[q]anis, 25.11.2008 09:42:
Nyt on ajatukset aivan sekaisin. Pitäis aamupäivään mennessä päättää kahden työpaikan väliltä että kumman otan. Molemmat ovat määräaikaisia. Toinen sellainen huumeklinikka(ja päihdetyöstä mulla onkin vankempi kokemus) jossa on tutut työtoverit ja se sijaisuus kestäis pari kk pidempään ja toinenkin todella mukavan oloinen paikka, mielenterveysosasto. En osaa päättää yhtään! Prkl... Ei vaa'alle saa antaa päätöksiä.
[/q]
Jos muuten tilanne on tasainen niin mene sinne minne on helpompi/lyhyempi työmatka.
Nyt on ajatukset aivan sekaisin. Pitäis aamupäivään mennessä päättää kahden työpaikan väliltä että kumman otan. Molemmat ovat määräaikaisia. Toinen sellainen huumeklinikka(ja päihdetyöstä mulla onkin vankempi kokemus) jossa on tutut työtoverit ja se sijaisuus kestäis pari kk pidempään ja toinenkin todella mukavan oloinen paikka, mielenterveysosasto. En osaa päättää yhtään! Prkl... Ei vaa'alle saa antaa päätöksiä.
[q]anis, 25.11.2008 10:02:
Niin no sit se ois tuo psykkispuoli... Mut toisaalta en haluais luopua huumetyöstäkään*ding*. Äääh.
[/q]
Ammattitaidon monipuolistaminen ja uudet kokemukset on mun mielestä kans plussaa.
[q]sapeli, 25.11.2008 09:49:
---
anis, 25.11.2008 09:42:
---
Jos muuten tilanne on tasainen niin mene sinne minne on helpompi/lyhyempi työmatka.
[/q]
Niin no sit se ois tuo psykkispuoli... Mut toisaalta en haluais luopua huumetyöstäkään*ding*. Äääh.
[q]sapeli, 25.11.2008 10:03:
---
anis, 25.11.2008 10:02:
---
Ammattitaidon monipuolistaminen ja uudet kokemukset on mun mielestä kans plussaa.
[/q]
Niinhän ne on... Tosin molemmat työpisteet tulisivat olemaan hyvinkin erilaisia kuin missä olen aikaisemmin ollut*hih*.
Ihanaa olla kotona kun ulkona on noin kalju keli. Oikeastaan oon nauttinut tämänpäiväisestä säästä aamusta asti kun tiesin, että pääsen lämpimään kainaloon illalla. Ja lantsarit! Syksyn pelastus. :)
Kokoomuspoliitikoilla on pakko olla vähintään yhtä tyhmä olo kuin miltä niiden mainoskampanja näyttää.
Mitäköhän sitä tekis tänään? :D
Vieläkin.
Ja tietty ^__^