Penni ajatuksistasi
Suorastaan turhautunut olotila.
Eroaminen on syvältä. Mitenköhän sitä tottuisi taas sinkkuiluun... Ei huvita, ei jaksa:(
..." Luota vain Jumalaan". Enkä, luotan itseeni.
[q]Aurinkoneiti, 5.1.2009 23:50:
[/q]
Ehkä sä olet Jumala.
[q]sapeli, 5.1.2009 23:58:
---
Aurinkoneiti, 5.1.2009 23:50:
---
Ehkä sä olet Jumala.
[/q]
Niin, mistäs sen tietää!!!!*nauru* En taida kuitenkaan olla; enkä usko minkään Jumalan olemassaoloon.
taidanpa ottaa huomenna loparit
[q]astaroth, 12.7.2009 20:21:
taidanpa ottaa huomenna loparit
[/q]
No mitä pilluu, justhan sä vasta sait sen homman?
[q]Aurinkoneiti, 6.1.2009 00:01:
---
sapeli, 5.1.2009 23:58:
---
Aurinkoneiti, 5.1.2009 23:50:
---
Ehkä sä olet Jumala.
---
Niin, mistäs sen tietää!!!!*nauru* En taida kuitenkaan olla; enkä usko minkään Jumalan olemassaoloon.
[/q]
No jos Jumalaa ei ole olemassa, niin silloinhan sä olet oman elämäs herra - eli Jumala. Eikös?
[q]Aurinkoneiti, 6.1.2009 00:13:
Ilmeisesti sinulle Jumalalle on jokin muukin tarkoitus kuin kristinuskon Jumala?*hymy*
[/q]
Mä käytän tuota sanaa aika löyhästi, mutta jos vähän analysoin niin useimmiten käytän Jumala-sanaa viittaamaan voimaan jolla on valta(a) tämän maailman menojen suhteen, ja periaatteessa sama voima on myös ollut luomassa tätä nykyhetkeä.
Kumpa vois lopettaa tän PC meininkin ja siirtyä pelkästään Macciin...
[q]sapeli, 6.1.2009 00:18:
---
Aurinkoneiti, 6.1.2009 00:13:
Ilmeisesti sinulle Jumalalle on jokin muukin tarkoitus kuin kristinuskon Jumala?*hymy*
---
Mä käytän tuota sanaa aika löyhästi, mutta jos vähän analysoin niin useimmiten käytän Jumala-sanaa viittaamaan voimaan jolla on valta(a) tämän maailman menojen suhteen, ja periaatteessa sama voima on myös ollut luomassa tätä nykyhetkeä.
[/q]
Ny mää ymmärsin.*hymy*
Kiertoteitä lähtiessäni ajamaan sekä lännestä että idästä , olen joutunut huomaamattani kaksi kertaa samaan paikkaan.
Kunpa kaikilla olis yhtä kivaa kun mulla :)
Vajaa kaksi vuotta sitten törmäsin internetin ihmeellisessä maailmassa syntyneeseen varsaan, joka oli vaan maailman suloisin. Oon seuraillut sen kehitystä vähän sillä silmällä, ja viikko sitten sattuman kautta varsan kasvattaja tarjosi sitä mulle.. Kuumottaa lievästi! Jos suloisen varsan nimi on Wonder Wiljonka, voiko sitä enään vastustaa? *sydän* Ja kun se olisi vielä mahdollista kaikin puolin niin on todella vaikeaa olla menettämättä yöunia sen ostamattomuuden kanssa.
[q]Aurinkoneiti, 13.9.2008 15:31:
Jos minulla olisi lapsia, en ostaisi heille kananugetteja ruoaksi.
[/q]
Miksi?
Höyrypäinen kiljuva aikuinen ei ainakaan rauhoita levotonta lasta. Toivottavasti mun ei enää tarvitse katsella eikä kuunnella mokomaa eukkoa.
Huh... Huomenna töihin!! Kivaa.. jännittää*hikoil*
Tekis mieli pusutella...*pus**sydän*
Ahistaa. Joutuu tänää tekeen jotain mitä en mielelläni tekisi, mutta pakko se on vain tehdä. Argh.
Olipahan korpilla karmaiseva ääni.
Syksy on alkanu. Ulkona on synkkää, pimeää, tuulista.. Jotenkin haikea olo.. Mut tällastahan se elämä on, aina ollut ja aina tulee oleen.
Outo olla, mutta onhan tässä silti katse eteenpäin.
Hassua kun surettaa ja ilostuttaa samalla. Hmm.. Ehkä myös pelottaa, ei kyl mikään ihmekään.
Tekee mieli Mövenpickin suklaajäätelöä.