Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]mikke, 30.11.2007 01:31:
Vittu että voikin monet asiat olla perseestä. Ihan kaikki, elämästä lähtien.
[/q]

o/ tee tilaa, ollaan samas jonos.

-M

Food to the Rescue!
Puoli tuntia sitten ärsytti vielä ihan possuna, mut kun söi ni alkaa jo helpottaa

Kukaan ei usko puoliakaan, jos kerron elämästäni mitään. Tääkin ilta taas, ei oo todellista :D:D:D Hysteeristä loistavuutta. Traagista komediaa. Eikä oo todellista sekään, miten taas yks juttu sössiytyi totaalisesti. Niin mun mäihää. Arnoldsin kahvikoneetkin hajoaa aina mun kohdalla jonoa. Eipä oo enää epävarmuuttakaan. Vituttaa se kadonnut huivi vaan entistä enemmän. Mhh.

Töihin yhdekstoista. Vielähän tässä kerkee kolme tuntia nukkua.

Se ois sit joulukuu.
Vois mennä nukkumaan.

Mä en käsitä, miten jotkut miehet voi olla niin itsekkäitä. Oon tässä nyt vierestä kattonu parin vuoden ajan, miten yks jätkä pompottelee mun kaveria, joka on siihen ihan rakastunut. Taas vaihteeks tää jätkä on jättänyt "lopullisesti" mun kaverin ja se on ihan paskana. Sit kuuluu hetki ja se alkaa pääsemään jo erosta yli kunnes se jätkä taas alkaa sille soittelee... Ärsyttää!*grr* Oon kyllä varma, että tää jätkä tykkää oikeestikin tästä mun kaverista, mutta niiden seurustelusta ei yksinkertasesti vaan mitään tule, joten vois sitten päästä sen menemään.

Kyä teinidraaman seuraaminen on välillä aika jännää puuhaa. :D Mustavalkoasettelu for teh win! ''En oo ton kaa ku se kuuntelee oikeest eri musaa ku mä! Ja se on ihan feikkiki, esittää vaan et tykkää samoist jutuist ku mä! Ja se matkii mun stailii! Toi ei kuulu meiä true gängii, tollane peruspissis!''

Huh, onneksi moinen vaihe on (ainakin joillakin) ohimenevää. Murkkuikä pitäs kyllä kieltää lailla, sen verran rankkaa aikaa se on, sekä kyseistä vaihetta eläville että moista todistaville. :D

Propsit kaikille murkkujen kanssa sinnitteleville vanhemmille! ^_____^ Aikast ihania ne murkut on sit kuiteskin loppupeleissä (kuhan vähän varttuvat). :D

täst esseest ei tuu yhtää mitää..

Millon tää kipu lakkaa?

Tuntuuko muistakin joskus siltä että mikään ei oikein huvita, mutta sitten kun sitä alkaa kuitenkin tekemään, se onkin ihan mukavaa? Esimerkiksi äitiä pitäisi mennä moikkaamaan jossain vaiheessa mutta ei ollenkaan inspais, vaik tiedänkin et mitä todennäköisimmin sieltä lähtee sitten kotia tyytyväisenä ja iloisena - mutta tuo ei jotenkaan tunnu koskaan vaikuttavan seuraavan kerran motivaatioon...

Outo juttu.

Mun tulisi olla eilisen perusteella todella onnellinen, etten osto-orjana ollut oikeutettu osallistumaan firman pikkujouluihin.*blush* Voi taas pikkuisen posket punottaa q eksyn töihin seuraavan kerran.*känni*

ei voi taas käsittää ihan kaikkea
ihmetyttää miten jotku vaan voi olla niin välinpitämättömiä *toktok*

mitenköhän kauan wasabi säilyy syömäkelpoisena jääkaapissa??

No ei täs ny mikään maailman paras olo oo.
Kylmä. Laitan siis lämpöpuhaltimen päälle.

Välillä tässä koodauksen lomassa tulee mieleen, et ei ne varmaan mtn ihan idiootteja oo, jotka jonku winukanki on koodannu.. On se siihen nähen vakaaki ku omat softat kusee aina huolella..

Olipas mukavaa katsella aurinkoista säätä työkkärin ikkunoista.*hmph*

[q]Freja, 15.1.2008 14:15:
hei mä en tajuu miks mul ei tollaset quotet näy, mis quotataan jotakuta toistakin. Saman huomasin tuol valokuvausvääntötopikis.
------

Mä ajattelen ihan liikaa ja hajotutan itteni sillä ajattelulla.
Miks kaikki vaa menee pois? :D Kesään on pitkä aika, annan olla, huoh.
[/q]
Mul on selkeesti ennustajan kykyjä ku kerta heti hajosit siihen älykkyytees. :D

Jännä juttu kyl tohon lainaamiseen liittyen, täytyy varmaan sit jatkossa lisätä turhien viestejen määrä erottamalla eri henkilöille tarkotetut tekstit. Harmi.

Mitenköhän kesän tulo tai tulemattomuus muuten oli olennainen seikka millään tapaa? :D

Nukkumista ja stressiä. Siskoani, joka tulee sunnuntaina käymään*sydän*

Mietin tota 22v eukkoo jonka pokasin MADWAVE vs. FINRG jembaloista @ Tampere.. ;P

vaikeaa ja vaimeaa.

Jouluangsti on kasvanut duunin joululauluja 8/6 -kuuntelupakon takia siihen pisteeseen, et mä en taidakaan lähtee susirajalle jouluks. Kaikki muut vaan viettää jotain perhejouluja tai lomamatkoja, nii alkaa tuntua ainoalta vaihtoehdolta jumittaa yksin himassa pyhät. Mä en tahdo nähdä yhtään vitun tonttukoristetta tai viettää joulua muutenkaan, mut kaipaisin silti jotain aktiviteettia. Blaah.

O