Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]Avernian, 1.11.2007 13:47:
Jostain syystä ilahduin äsken ihan pirusti siitä, että puhelimeni näyttö on niin selkeä. Tiesin sen kyllä ennenkin, mutta äsken tuli ihan erikseen "onpas kiva juttu"-fiilis. :o
[/q]

Ajattele kuinka upeata olisi omata sellainen valikoiva kultakalamuisti, että jokainen jäätelö on parasta ikinä ja jokainen kevät, kesä, syksy ja talvi olisi hienoin ikinä, jne... Mä oon jo kovasti harjotellu tota mut käytännössä mä vaan unohtelen randomeja asioita

[q]sapeli, 1.11.2007 13:50:
Ajattele kuinka upeata olisi omata sellainen valikoiva kultakalamuisti, että jokainen jäätelö on parasta ikinä ja jokainen kevät, kesä, syksy ja talvi olisi hienoin ikinä, jne... Mä oon jo kovasti harjotellu tota mut käytännössä mä vaan unohtelen randomeja asioita
[/q]

Mut ainakin sopii hyvin Pohjois-Haagan traditioihin todeta jokaisen biisin kohdalla "Paras biisi ikinä!"

Meinasin kirjottaa "minka leffan katsoit viimeksi" topikkiin siitä että katottiin viime vkl Spiderman3 leffa ja rupes ottaa päähä ku niin moni asia oli väärin suhteessa sarjakuviin. No, onneks en oo kattonu ykköstä enkä kakkosta.
Sarjakuvanki lukeminen jäi jossain vaiheessa ku tarinat rupes menee liian sekaviks esim. toistakymmentä vuotta sarjiksessa seikkaillu hämis oliki vaan klooni alkuperäsestä, sun muuta paskaa.
Olihan se paljo hauskempaa joskus kasarin alkupuolella ku hämis oli hauska typpi joka pilkkas ja ärsytti vastustajiaan aina tilaisuuden tullen.

Päivän ajatus: Pitäiskö tän raivostuttavan tavan muodostamisesta oman käytökseni suhteen sittenki syyttää äitini käyttäytymisen sijaan hämähäkkimies-sarjakuvia?

Ei juma mikä päevä. :D Oon kyllä aika arjen sankari kun selvisin hengissä! :D

Jos joku tietää, missä voisi teettää itsestään väh. 5 kloonia reaaliajassa ja ainakin pari vaihtopäätä, joita voisi säilyttää omassa pukukaapissa latinkissa ja vaihdella kun akut sanoo tsihh, niin tarjoon bissen!

No mutta, näillä eväillä viiden päivän vapaille! Suattaapi olla notta sittenkin maistelen huomenna vähän kuplivaa vastapainoksi, tai oikeestaan tänään kun vuorokausikin jo näemmä vaihtui. :D

Elelkäämme kuitennii ihmisiksi, tytöt ja poijjaat!

[q]H3li, 3.11.2007 19:00:

-juttu-

miehet
[/q]

toi on niiiiii rasittavaa... et jos tietää, ettei oo tulossa, tai et suunnitelmat muuttuu, ni voishan sitä sit ilmottaa...
ku säkää et mikään pirttihirmu oo, et jos suunnitelmat muuttuis ni se ei ois maailmanloppu

mut miehet *toktok*

[q]Miinapiina, 3.11.2007 19:16:

ku säkää et mikään pirttihirmu oo, et jos suunnitelmat muuttuis ni se ei ois maailmanloppu

[/q]

nimenomaan, en mä siit kilareit sais , jos on tunnin, kaks, tai vaik kaks päivää jäles aikataulusta.

Mikä on plafondi?

Hahhah,hihihih...väsyttää.

Thx.

Vähän tuntuu, että keskiviikkoiset voisivat ihan hyvin jäädä vuoden viimeisiksi bileiksi.

[q]Vampyrella, 8.12.2007 14:23:
Prkl, eilen istuin vahingossa 10h koneella ja taas istun. Hyvään saumaan sain tän musanteko-ohjelman, kun lopputyötäkin pitäs vääntää.
[/q]

ahahah, tutun kuulosta menoa. juna lähtee uusiks ens vuonna sit. ;D

[q]Vampyrella, 9.12.2009 21:11:
Oi tätä haikeutta.
[/q]

No sanopa muuta.

En mä nyt ehkä ihan näin aikasin ois halunnu herätä.

Noh, jos nyt laittelis aamupalaa sun muuta (kun sisänen kello siinä ajassa kerran on), kävis siel messuil ja nukkuis vaikka päikkärit jossain vaihees jos siltä tuntuu.

Miks kaikki kiva on aina niin väärin?

Keksiä keksiä keksiä... tahdon niitä Ballerina-keksejä! Oon ilmeisesti kehittänyt lievän addiktion niihin, tekee niin paljon mieli :o

Nyt ei ole ihan jonkun hygieniatuotteen mainos onnellisten tähtien alla. Tähdätty selkeästikin isänpäivään mainoksen suunnittelussa, mut ei välttämättä ole tähän hetkeen paras mahdollinen kokonaisuus, kun samassa mainoksessa on viime viikon pääuutiset: päähenkilönä Jere Karalahti ja lisäksi isolla teksti Natura killer.*ding*

Pitäisköhän alkaa kalastamaan? Mistäköhän sais luomulihaa ostettua?

Miksei naislaulaja voisi laulaa "saat maat ja mannut, kun antaudun...." Oon lopenkyllästynyt epätoivoisiin parisuhde liirumlaarum sanoituksiin. Ja oon kuunnellut liikaa radiota :/

[q]Freja, 14.11.2007 08:30:
Oonkohan mä tulos kipeeks vai miks mul on koko ajan iha kylmä?
Oon pukeutunut lämpimästi, mut mua vaan kylmää ja sormetkin on kohmeessa. Tätä on jatkunu jo varmaan viikon. Pakko olla koko ajan kuppi kuumaa teetä hollilla, että edes jotenkin lämpimänä pysyisi.
[/q]

Toi kuulostaa vähän siltä että sulla vois olla kiinalaisen lääketieteen mukaan "wind cold"
http://www.holisticonline.com/Remedies/Flu/cold_chinese-medicine-for-cold.htm

Noi parannuskeinot nyt ei sano juuri mitään, mutta esim. sauna näyttäisi kuuluvan neuvoihin Luulen että kaikki mikä lisää verenkiertoa ja nostaa kehonlämpöä vois olla hyviä vaihtoehtoja - oliks sulla eilen lämmin liikunnan jälkeen?

juuri tässä hetkessä, tässä tilassa, tällä sohvalla, olen onnellinen. Voiku tän olon sais purkitettua.

O