Penni ajatuksistasi
Undulaatit on perseestä. Hommatkaa marsuja!
...I´m tired of using technology, I need you right in front of me.
Freja ajattelee aika paljon kaikenlaista
voi jestas ku on tylsää.. eikä oo energiaa tehä mitää.. plaah..
päikkäreillä näkee tosi hämäriä unia
Olipas tehokasta chiliä, kun aukas poskiontelot.
Mun kännykkä herjasi muistin loppumista.
Tyhjensin yhtäjaksoisesti 3 tuntia kännykkään kirjoitettuja juttuja koneelle. 12 sivua tekstiä. Kännykässä on vissiin mun elämä.*ding*
[q]Freja, 17.11.2007 11:31:
Taas uus naimisiinmenoilmoitus.
Oli pakko liittyä Facebookis grouppiin "My friends are getting married. I'm just getting drunk."
[/q]
Meen vittu talta istumalta liittyy samaan kerhoon.
Mietin jo, et pitäiskö ottaa kolme kissaa itelleni. Ainakin pitäisin niistä hyvää huolta.
En mä silti kai pysty, vaikka kuinka haluaisin. :/
Tarttis mennä kauppaan... mut en jaksa.
Mä en nyt vaan jaksais yhtään mitään.
Ihan epistä; toissa yönä nukuin 4,5 tuntia ja olin virkeenä ajoissa töissä.
Viime yönä nukuin yli 7 tuntia, enkä meinannu millään päästä sängystä ylös aamulla ja oon koko päivän ollu ihan nuutunu.
Illal oli kyl vähän vilustunut olo, että johtuisko siitä sitten.. Lisää askorbiinihappoa ja glutamiinia koneeseen
Kavereilla ois tänää keikka Espoos, mut en tiiä et menisinkö vai en. Ois nii ihanaa nähdä poikia pitkäst aikaa, mut ois myös ihana nukkua hyvin pitkästä aikaa :D
Mietin vielä asiaa.
jestas ku väsyttää.. menisköhän nukkuu..
Tänään oon taas varsin hyvällä tuulella
Lauantai oli mitä mahtavain päivä.
Sunnuntaina olin päivällä aika allapäin, mut sit illalla oli tosi mukavaa, kunnes taas myöhäisilta (ja yksin nukkumaan meneminen) aiheutti melankoliaa.
Maanantaina olin vähäisistä yöunista huolimatta oikein iloinen ja virkeä.
Tiistaina olin koko päivän huonolla tuulella ja ihan nuutunut.
Ja tänään on taas hyvä päivä.
Onkohan mulla vaihdevuodet tai jotain
[q]mikke, 28.3.2010 19:28:
noi lumet vois kyllä sulaa jo hevonvittuun ni pääsis tonne pururadalle ja metsään ulkoilemaan. Ku ei tästä enää talveakaan tuu, ja hiihtokelitkin on jo oikeastaan menneet :/
[/q]
*komppail*
Mä en oo uskaltanut juosta ulkona, kun pelkään kaatumista tuolla jää-loska-vesi-sössö-mörssössä, enkä voisi juosta normaalisti ja rennosti kun koko ajan pelko perseessä.
Oma pennini: Johan nyt tänään mietityttää monenmoiset asiat. Meinas parku tulla. Isojen asioiden ei tosin kuulukaan olla helppoja. Kasvaminen ja kehittyminen tapahtuu yleensä epämukavuusalueella. Se epämukavuusalue on vaan välillä harvinaisen perseestä.
Mikähän ihme siin on et voin mitään häpeilemättä kirjotella ihan mitä päähän sattuu satojen ihmisten luettavaks? Vai oonkohan mä oikeesti vaa vähä vajaa, ehkä pitäis ennemmin ihmetellä et mistä nää kaikki järjettömyydet saa aikaseks muodostuu mun päähän. :D
Niin tai näin, seuraavaks aattelin jakaa tän mahtavan liikeidean.
Sen nimi ois Pussy Liquor, kyseessä siis alkomahoolijuoma.
Vois olla vaik jotai valkosta kermalikööriä, en nyt parempaa keksi tähän hätään. Sit sen pullon suuaukko ois pinpin näkönen ja korkissa ois pullonkaulaan sopiva kielennäkönen härpäke.
Siis mikä mua oikeesti vaivaa, voisko joku tulla imasee tämmöset ideat huitsin hittoon mun päästä, eihän toi oo oikeesti enää ees läppänä hauskaa.
[q]Freja, 24.11.2007 10:25:
---
Zeratul, 24.11.2007 09:42:
Äääks bäääks
---
Mä sain joskus laivalta "minipullon" valkosta kermalikööriä. Se on siittiön muotonen, ja korkkina on siis sen pää :D
En oo vieläkään pystyny juomaan sitä, vaan se on jääkaapis.
[/q]
Meinaatko nyt ihan tosissas ettei mun idea oiskaan nii huono ku luulen? :D ooämmgee
Tolle siittiölle pitäis olla joku tautinen versio joka ois väriltään joku oksennuksen vihree tai muu vastaava yhteyteen täysin sopimaton.
Oiva tapa kamppanjoida vaikka kumien käytön puolesta. Mukaan tietty 1kpl kumia ja semmonen pieni valistusvihkonen.
Nyt se sitten iski. Ei varsinaisesti matkakuume, vaan paniikki!
Tasan kuukauden päästä ollaan matkalla Ateenaan. Sitä ennen on joulu ja pikkujoulu ja vaikka mitä ja alko yhtäkkiä tuntua siltä etten ehi edes pakkaamaan..
Ois kiva jos tuis nyt kuitenkii se matkainnostus kanssa kun ei oo viel yhtään sellai olo et on kiva reissu edessä.. *böö*
"think happy thoughts, think happy thoughts"
Mitä helevettiä mä ostan systerille joululahjaks?
mikäs sen hankalempaa, ku miettiä et mikä ois tarpeeks pieni/kevyt lahja matkalaukkuun pakattavaks ja tarpeeks viisas jossai lämpimäs käytettäväks.
Eka tuli mielee et teen sille kynttilän, mut si tuli myös mieleen et se ei ehkä semmost tarvi keskel kesää.
On se nii hankalaa. Viime vuonna ostin sille paidan, ni en ny tänä vuonna samaa kehtaa.