joulu kohta ovella...

Back to häröily O

Mä en oikein välitä joulusta... siis ainakaan vanhempien kanssa... Olis ihan vaihteluu saadas olla melkein rauhassa, käydä saunomassa, syödä hyvin ja katella telkkarii koko ilta hämärässä valossa...

Musta joulu on ainakin ihanaa aikaa*iloinen*
Saa paljon lahjoja, tietystikin jos on ollu kiltti*joo*

Joulukuusen koristelu on meitsikän suosikkeja. Ripustellä kusen sori kuusen oksille kultaisia ja punaisia boltseja. Laittaa jouluvalot kuuseen...

Jotenkin musta vaan ihmiset on joulun aikaan paljon stressaantuneimpia, kun normaalisti*joo* Olenko väärässä?

Jouluruoat on kanssa tosi hyviä, paitsi lanttulaatikko*voiei* tai sitten ROSOLLI*eiei*

Kulkuset, kulkuset näin kivan kilkuttaa *ökkö*

hmm. mites se nyt sitten loppujen lopux menikään*possu*

Vivian:[q]
Saa paljon lahjoja, tietystikin jos on ollu kiltti*joo*
[/q]
Mä en taida saada lahjoja *suru*. Satko sinä? Entä muut?

Vivian:[q]Musta joulu on ainakin ihanaa aikaa*iloinen*
[/q]

Musta joulu oliskin kivaa vaihtelua ainaisen valkean sijaan... oiskin vaan lämmintä

Roger Roger:

Mä en taida saada lahjoja *suru*. Satko sinä? Entä muut? *enkeli*[/q]

Mikset sä nyt sais lahjoja?*suru* Ei kukaan ole niin tuhma, etteikö joulupukki tois lahjoja*hymy*

Kyllä mä yleensä jotain saan, en tietenkään mitään jätesäkillistä ja yleensä mä saan vaan suklaata ja hikisukkia*suru*

Mut joulu on joulu always

Joulu on kyl jotain tosi pysyvää ja se on se mistä mä pidän kaikkein eniten joulussa. Vaikka joulu onkin kristillinen perinne, niin se on kuitenkin jo niin yleismaailmallinen, että se yhdistää ihmisiä toisiinsa, mä diggaan. Lisäks joulu tuo lapsuuden muistot mieleen...ahhh *sydän**sydän*

Roger Roger:[q]Entä muut? *enkeli*[/q]
Mä oon ainakin ollu koko vuoden niiiiin *enkeli*, että vähintään ihan sikana pitäs lahjoja tulla... *toivoo*

En mä valttämättä niin kovin ilkeä ole ollut *pelle*, mutta kun mun synttärit on tasan viikkoa ennen joulua, niin en mä ikinä ole saanut molempia lahjoja. On se niin väärin...
No synttäreistä vain 2 viikkoa ja joulusta viikko eteenpäin ja uudet kujeet taas... 2003

RR Mä lupaan ostaa sulle sekä synttärilahjan että joululahjan.
Sit kaikilla joilla on ykasinäinen joulu voi tulla mun kämpille viettämään Jouluu. Mä en nimittäin tykkää olla jouluna yksin...
*sydän*Joulu*sydän*Joulu*sydän*

Näin tänään ekaa kertaa tänä vuonna joulupukin!!!! Talutteli poroaan tuola pitkin katuja. Oisin menny esittään lahjatoivomukseni, mutta perkule kun olin autolla liikenteessä...

ihanaa! kävin jo ennakko-ostoksilla (eli oli mummin mukana jouluostoksilla)!! *sydän* en tiedä mikä siinä on mut mä tykkään palloilla ympäriinsä joulun alla...esim. nyt tiedän jo mitä kaikille ostan! Ei tuu sit hirveetä paniikkia parii päivää ennen et mitäs ostetaan..

käytiin tos toissapäivänä hakemassa jouluvalotkin kellarista!!
kääk!! *sydän* rakastan jouluvaloja, kynttilöitä ja sitä vastaan pimeyttä ulkona! *plur*....tosin niiden laitto on vielä edessä!

Joulu on niiiiin ihanaa aikaa ettei sanoiks osaa pukea. Mua ei haittaa edes kaupallisuus eikä alituinen höösääminen. kynttilöitä, pipareita, glögiä ja pukin odotusta..*pihkassa*

parasta joulussa:pukki, pukki, pukki!*hih*

minäkin ottanut jo "varaslähdön" jouluun; lähes puolet lahjoista ostettu, jouluvalot ikkunassa, joulukortit tehty, jouluaaton suunnitelmat lyöty lukkoon, jne.

nyt voi hyvällä omallatunnolla syventyä glögiin ja pipareihin :)

Aah, mä rakastan joulua. Se on kaikkein parasta tässä talvessa, jos nyt Uutta Vuotta ei lasketa mukaan. Yleensä mä en vaan tuppaa muistaan siitä mitään*iloinen*

Jouluna syödään kinkkuva, rosollia, laatikoita ja tietenkin se kaikista mukavin asia on se lahjojen jakaminen. Joulu on musta kaiken a ja o, kun sen saa viettää läheisten ihmisten kanssa.

Joululahjojen ostaminen on kyllä tylsää puuhaa, kun ei tahdo keksiä mitään mukavia lahjoja, muuta kuin tietenkin itselleen keksii aina vaikka mitä



-Vivve*possu*

Mä en viitsi enää edes sanoa mitä mieltä olen...*pahis*

Nyt joudun joihinkin v*tun glögeihin, jotka on jokin v*tun tekosyy päästä ryyppäämään. *dissaa*. Ja siellä on vielä työn puolesta pakko olla! Prkl.

Mutta niille joilla on juolu, niin Hyvää joulua. Mun kohdalla se on peruttu (hups, sittenkin lipsautin)

[muokattu 4.12.2002 11:11]

joulu kohta ovela......pois kaikesta kiireestä. taidan kaivaa iglun ja syödä jäisiä silakoita.

Joulu on ihanaa aikaa! Olen ihan hehkuissani täällä!

Mulle on samaan aikaan elämässä jäänyt syntymäpäivän merkitys hieman pois ja joulu puolestaan saanut hieman erilaisen merkityksen.

Joululahjoista en juuri enää välitä (jos perhe lahjoittaa jotain, niin raha kelpaa, kuten muinakin vuodenaikoina ;), tärkeintä on varsin hupaisa perheateria (incl. aperitiivit, punkku, olut jne.). Perheen kanssa vietetään aikaa aamusta loppuiltaan, jonka jälkeen lähdetään frendien kanssa joko baariin/vastaavaan tai sitten ihan jonkun himaan, juodaan, jauhetaan paskaa, katotaan leffoja, whatever. Sellaista löysäilyä.

Kohta taas kaupat on täynnä joulu krääsää ja kaikki on koristeltu punaiseksi..
Taas kauppojen kulta-aikaa, tarjouksia satelee postiluukusta niin paljon et oikeen ahistaa.
Mä valittettavasti oon ihan joululumoissa osittain. En kaupallisuuden takia vaan että touhuttavaa riittää sen verran just kun itse haluan. Tykkään leipoa ja koristella asunnon. Tykkään laittaa jouluaattona joululauluja soimaan ja kutsuu ystäviä kylään illalla viettämään rauhallista iltaa. Kynttilöitä tulee poltettua. Jouluruokia tulee syötyy jonkun verran mut aika nihkeesti koska mä en oo vieläkään tajunu lanttulaatikon ym laatikoiden perään.. kinkku sentään uppoo jotenkin.

Mitä te tykkäätte joulusta?
Miten te vietätte yleensä joulun?
Hermoiletko ja 2kk aikasemmin et miten kerkiit tehhä 100 asiaa vai annatko kaiken tapahtua omalla painolla?

Kerro joulustasi.. onhan joulu kohta ovella...


ps.editoin mun tän ekan postauksen koska siinä oli paljon hymiöitä jota ei enää klubbarissa ole ja samalla vähän muotoilin mun kysymyksiä uudelleen kun ne oli turhan tökerösti ja perustelin jo vähän omaa näkemystä.
*piis**hymy**piis*

O