joulu kohta ovella...

Back to häröily O

Joulu on ihanaa aikaa. Niitä ainoita aikoja vuodesta kun mulla on jotenkin tosi pyhä olo.
Kun olisi vielä valkea joulu!

Voih, joulu on niin kiva juttu!
Mä leikin joulua usein jo lokakuussa (*nolottaa*) -broidi tosin sai loppuiäkseen tarpeex joulusta kun asuttiin kämppiksinä ja joululaulut soi jo syksyllä... Ei ehkä ihan tervettä, mut niin kivaa!
Kynttilät, tuoksut, ruoat, lahjat, laulut ja se fiilis! Oih... *sydän**sydän**sydän*

äääh. ois kivaa jos vois vieläkin saada joululahjaks barbeja

Olis lunta maassa paljon, ja kaikilla rauhaisaa. Varsinkin toivon voimia mummolleni. *nyt tuli ikävä**uuh*

Mä en pidä joulusta. Pienenä mä olin ihan hullu joulufanaatikko, mutta kasvoin siitä ulos jokunen vuosi sitten. Kaikki se hössötys, kiire, touhotus, stressaus ja häsläys mikä ihmisten on pakko joulun tiimoilta järjestää on mulle ihan liikaa...

Joulukrääsää aletaan mainostamaan vuosi vuodelta aiemmin [nyt jo Tiimari ainakin mainostaa joulukortteja...] ja vauhti sen kun kiihtyy itse H-hetkeä kohti.

No, täytyy myöntää, että kyllä jouluaaton ilta on ihan mukava hetki [kun saa syödä niin että napa paukkuu ja sitten repiä lahjat paketeista...], mutta se häsellys ennen aattoa...

Sitä paitsi mä oon ihan älyttömän huono keksimään lahjoja ihmisille ja sitten otan siitä hirveetä stressiä...

kyljoo, joulu on ihanaa aikaa.
tykkään tosi paljon ruuista. ja sitte siit fiiliksestä, kun kaikki on tosi onnellisii ja perhe koolla. se on mulle se semmonen joulun tarkotus.

Unity(f):[q]Kohta taas kaupat on täynnä joulu krääsää ja kaikki on koristeltu punaisex... Hmm.. Taas kauppojen kulta-aikaa... [/q]

Aivan, joulu menny kyl turhan kaupalliseks useita vuosia sitte, ei todellakaan mukavaa.. Ja sit ku viis vuotta oli tavaratalos töissä, myös jouluaattosin, ja asiakkaat käyttäätyy sua kohtaan ku olisit kussu niitten joulupuuroon, ni ei paljoo koko systeemi jaksa enää innostaa.. Kaupallinen joulu ei tunne sanaa joulumieli..

Yrittäkää tehdä pieni parannus myös omaan käytökseen, ku jouluhässäkässä käytte ostoksilla. Pieni sana kiitos ja hyvän joulun toivotus myyjälle tuntuu nimittäin aika mahtavalta siinä työn ohessa, ku tekee 15 tuntisii päivii jouluna..

Hexa:[q]Yrittäkää tehdä pieni parannus myös omaan käytökseen, ku jouluhässäkässä käytte ostoksilla. Pieni sana kiitos ja hyvän joulun toivotus myyjälle tuntuu nimittäin aika mahtavalta siinä työn ohessa, ku tekee 15 tuntisii päivii jouluna..[/q]

Niin joulunhan pitäis olla rauhottumisen ja hiljaisuuden aikaa. Sen sijaan nykyään tuntuu, että ihmiset on kaikkein hermostuineimpia ja kireimpiä just sillon.

Ei siinä kyllä paljon hymyilytä kun sekoilee tavaratalon joulukaaoksessa...

Joulupukkii joulupukkii vanha valkoparta ukkii....

Joulupukin kuuma linja on kyllä ehdoton ykkösasia joulussa!! Niin heti syömisen ja lahjojen jälkeen.

No okei, kyl mä vähän joulusta pidän...

Niin, ota nyt sitte mustakin selvää. Ensin sanoo toista ja sitten toista. *täh*

mINNy:[q]Voih, joulu on niin kiva juttu!
Mä leikin joulua usein jo lokakuussa (*nolottaa*) -broidi tosin sai loppuiäkseen tarpeex joulusta kun asuttiin kämppiksinä ja joululaulut soi jo syksyllä... Ei ehkä ihan tervettä, mut niin kivaa!
Kynttilät, tuoksut, ruoat, lahjat, laulut ja se fiilis! Oih... *sydän**sydän**sydän*[/q]


Tää on niin teidän fredan tätien topicci

tonppa:[q]mINNy:Voih, joulu on niin kiva juttu!
Mä leikin joulua usein jo lokakuussa (*nolottaa*) -broidi tosin sai loppuiäkseen tarpeex joulusta kun asuttiin kämppiksinä ja joululaulut soi jo syksyllä... Ei ehkä ihan tervettä, mut niin kivaa!
Kynttilät, tuoksut, ruoat, lahjat, laulut ja se fiilis! Oih... *sydän**sydän**sydän*


Tää on niin teidän fredan tätien topicci [/q]

Niinpä, fredatunturin joulumuorit; kudotaan sukkaa ja keitetään riisipuuroa... Varokaa vaan kaikki, ettei tartu! Me tarvittaiskin pari pukkia...hihiii....

Joulu on paras asia talvessa..*joo* ja sillon on synttärit.*hih*

mINNy:[q]tonppa:mINNy:Voih, joulu on niin kiva juttu!
Mä leikin joulua usein jo lokakuussa (*nolottaa*) -broidi tosin sai loppuiäkseen tarpeex joulusta kun asuttiin kämppiksinä ja joululaulut soi jo syksyllä... Ei ehkä ihan tervettä, mut niin kivaa!
Kynttilät, tuoksut, ruoat, lahjat, laulut ja se fiilis! Oih... *sydän**sydän**sydän*


Tää on niin teidän fredan tätien topicci

Niinpä, fredatunturin joulumuorit; kudotaan sukkaa ja keitetään riisipuuroa... Varokaa vaan kaikki, ettei tartu! Me tarvittaiskin pari pukkia...hihiii.... *vink*[/q]
miNNy ei tää ollu mikään deitti topicci!!!!!
Vaik pitäähän sitä kaikki tilaisuudet käyttää hyväks!...joten niin ööö Mejallakaan ei oo pukkia... hmmm...*vink*

Joulu on sinällään kivaa aikaa. Tai pikemminki kivat kaks päivää. =)

Joulun kaupallisuudesta en sitten tykkääkään.

Enkä siitä, että joulu on kohta taas. Vastahan oli joulu!

Joulu

Viimeistään marraskuun alussa alkaa soimaan jokaisessa kaupassa ne vuodesta toiseen soivat joululaulut!!!
Ihmiset laskevat hätäpäissään rahojaan, joita varataan joululahjoihin, vaikka rahaa ei olisikaan.
Kauhealla kiireella juostaan kaupoissa ja muristaan kaikille, sillä kukaan ei mielellään lähde jouluruuhkiin, mutta kun on pakko!

3 päivää menee hankkiessa rasitusvammoja käsiin, kun joulukortteja yritetään muistaa lähettää jokaiselle sukulaiselle, tutulle ja puolet unohtuu kuitenkin.

Jouluaattona muistetaan vasta ne viimeiset "pakolliset" hankinnat ja hätäpäissään ostetaan joulutähti sille naapurin rouvallekin.

Jouluaatoksi suunnitellaan, miten ihmeessä keretään ukille ja mummilla ja serkuille ja pikkuserkuille ja haudalle ja kirkkoon ja syödäkkin pitäisi....
Eikä bussitkaan kulje!

Koko jouluaatto menee lapsien rauhoitteluun, kun lahjoja ei heti aamulla vielä avata.
Lapset itkee, miksi heidän on pakko syödä lanttulaatikkoa, eikä vanhemmilla ole mitään selitystä, se kun nyt kuuluu jouluun.


Joulu juu...

joulu :)(:

Aluks joulu innostus on kivaa... Mut jossain vaiheessa tosiaan tulee joulu jo korvista ulos...
Lahjoja on kiva antaa ja saada varsinkin ne joka jouluiset villa sukat
Mut onneks joulu on vaan kerran vuodessa!

Niin onneksi joulu on kerran vuodessa... Nimittäin synttärit on tasan viikon ennen joulua ja 2 viikoa enne uutta vuotta... Arvatkaa saanko ikinä synttäri/joulu lahjoja. NO EN, kun selitys olis: Sait jo syntymä lahjat... tai kohtahan on jo joulu ja saat sillin lahoja. Ei se enää harmita, mutta pienenä...siis nuorena se haittas. Nyt haittaa vaan tämä ikä jota tulee kokoajan lisää

Iik, näin traumaattinen lapsuus mulla

Kohta taas kaupat on täynnä joulu krääsää ja kaikki on koristeltu punaiseksi..
Taas kauppojen kulta-aikaa, tarjouksia satelee postiluukusta niin paljon et oikeen ahistaa.
Mä valittettavasti oon ihan joululumoissa osittain. En kaupallisuuden takia vaan että touhuttavaa riittää sen verran just kun itse haluan. Tykkään leipoa ja koristella asunnon. Tykkään laittaa jouluaattona joululauluja soimaan ja kutsuu ystäviä kylään illalla viettämään rauhallista iltaa. Kynttilöitä tulee poltettua. Jouluruokia tulee syötyy jonkun verran mut aika nihkeesti koska mä en oo vieläkään tajunu lanttulaatikon ym laatikoiden perään.. kinkku sentään uppoo jotenkin.

Mitä te tykkäätte joulusta?
Miten te vietätte yleensä joulun?
Hermoiletko ja 2kk aikasemmin et miten kerkiit tehhä 100 asiaa vai annatko kaiken tapahtua omalla painolla?

Kerro joulustasi.. onhan joulu kohta ovella...


ps.editoin mun tän ekan postauksen koska siinä oli paljon hymiöitä jota ei enää klubbarissa ole ja samalla vähän muotoilin mun kysymyksiä uudelleen kun ne oli turhan tökerösti ja perustelin jo vähän omaa näkemystä.
*piis**hymy**piis*

O