Levyjen määrä

Back to luomisen tuska O

Vinyyleitä n. 2000 (sinkut ja albumit)
CD:t n. 600-700 kpl (sinkut ja albumit)

Quote by ipe


Ihan kuriositeettinä pyydänkin teitä joilla on listaa http://www.discogs.com :issa linkittämään sivunne tänne. Saa jotain käsitystä että mitä musaa jengi kuuntelee/omistaa. Kyllä, olen utelias.
ipe_discogs.com


http://www.discogs.com/~gameboy

Hyvä saitti, hyvä idea ... muutamia onkelmia tosin ollut tietokannan kanssa viimeaikoina, esimerkiksi tällä hetkellä kaikki Prodigyn releaset on "kateissa" ... sekä parin muun artistin ... lähinnä väärien artisti mergejen takia. :rolleyes:

vinyyleitä 250-300 (sinkut ja albumit)

Originally posted by jUSSi

tietäessäni puristin mielenlaadun ei tuohon voi kuin kumartaa :D taitaa mahtua muutama helmi tuohon joukkoon. Et sitten ole ajatellut listata levyjäsi


Joo, on mulla itseasiassa mun levyistä tällä hetkellä n. 95% paikkaansa pitävä lista, mutta en ole sitä Nettiin jaksanu laittaa. Ei oikeastaan kehtaa laittaa listaa levyistä, jengi näkee mitä mult PUUTTUU, heh heh! :) On nähny sellasia kokoelmia että rupee aina itkemään ja häpeämään omia levyjänsä :D

Jotain muutamia mä oon merkannu discogsin kautta, tsekkaas käyttis (proffit).

Originally posted by dachef

Noihin sitten liittyy sitä kuuluisaa pilkunyhdyntää, samasta levystä voi olla kymmenen kopiota


Joo, samaa tautia mullakin on vuosia ollu, hyvistä levyistä pitää aina olla vähintään 2 kpl, nykyään kaikkia pitää ostaa järjestään kaks kappaletta... useista hyvistä levyistä löytyy 3 kpl ja taitaapa meikäläisellä olla Patrick Cowleyn Mindwarp & Megatron man LP:eistä viidet kopiot, Fusion sinkuista kummastakin neljä kappaletta :D
Oon taitanu ton huonon tavan oppia Mr.Dumilta alias Kim Rapatilta ;) Ja onhan niitä traumoja ajoilta kun kaikkia lättyjä ei saanu, pakko ottaa revanssia nyt kun kaiken saa.

Hulluutta.

Quote by g-boy


Ainakin noi kaikki Metro Areat saa kätevästi nykyään yksissä kansissa albumina. :)

tupla

Quote by Ryvon DJ

On nähny sellasia kokoelmia että rupee aina itkemään ja häpeämään omia levyjänsä :D


nimenomaan. tällaisten kokoelmien näkeminen aiheuttaa ainakin itselleni aika ajoin pientä uskonpuutetta siitä huolimatta, että pyrinkin laatuun enkä määrään. mutta onhan oma kokoelmani sekä määrältään, että laadultaan aika kämänen joihinkin huippukokoelmiin verrattuna.

Quote by Ryvon DJ

Joo, samaa tautia mullakin on vuosia ollu, hyvistä levyistä pitää aina olla vähintään 2 kpl, nykyään kaikkia pitää ostaa järjestään kaks kappaletta...


jep. pyrin myös hankkimaan tuplat aina kun mahdollista. itse kun ostan pääasiassa vanhaa kamaa (soul, funk, jazz ennen 1980-), niin tuplien saaminen on varsin hankalaa toisinaan. usein hommaan tuplaukset re-preisseinä, mutta ainakin yksi originaalikin on oltava, jos vain saa.

määristä:
vinyyliä on jokin 1000-1500 kpl. en ole jaksanut laskea pitkään aikaan: määrä on pysynyt suhteelliisen vakiona aika pitkään. olen myynyt pois samalla kuin hankkinut uusia. cd:itä en ole laskenut: niitä on varsin vähän joka tapauksessa. c-kasetteja, cd-r:iä ja muuta sälää on pari isohkoa laatikollista. totaalisessa epäjärjestyksessä.

Quote by Quu



Ainakin noi kaikki Metro Areat saa kätevästi nykyään yksissä kansissa albumina. :)


Noi oli näköjää unohtunu tonne wantlistille albumin oston jälkeen. Tosin, en pistäs pahitteeks vaikka ne neljä 12"sta kalastaisikin kotia joskus. :)

vinyylit : n.200

cd:t : n.100

niin siis, metro arean vinyyli-lp:llähän ei
ole suinkaan kaikkia biisejä jotka on
julkaistu niillä alkuperäisillä ep:illä.
cd:llä sen sijaan on (ilmeisesti) ne kaikki.

varsin ikävää mielestäni tuollainen
kun ei niitä ep:tä omista.
väsynyttä junanvahtimistako?!

Quote by jk73

väsynyttä junanvahtimistako?!


Fucking A. :)


En tiedä onko mitään superhienoa jäänyt pois, albumilla on mielestäni tasan kaksi soitettavaksi kelpaavaa raitaa.

CDt: n. 250 kpl
Vinyylit: n. +5 hyllymetriä

-Jonkun mielestä liikaa, mutta omasta mielestä aivan liian vähän.
Ja palataan siihen mitä hexasonic sanoi, ei se määrä vaan laatu. Tottakai sattuu olemaan muutama hasardi, mutta niistäkin on hyvä pitää pari muistuttamassa.

CD-levyjä n. 300+n kpl
Nuulit: 0
C-kassut: 0
MD:t: 0

CD:t 348
vinyylit: 49

:002: :002:

Originally posted by Jussi J

ei se määrä vaan laatu.


Sanonkin aina, että ei sillä ole väliä että sulla on kaikki levyt, vaan kunhan on nimenomaan kaikki ne OIKEET levyt ;)
Ja kukin itse määrittelee mitkä nämä oikeat levyt sitten ovat.

Mulla on vuosia ollu periaate että levyt jotka ei enää nappaa millään tavalla, tai jotka on ostettu nimen perusteella (joskus HYVIN kauan sitten, se oli tuhmaa!) myydään heti pois tilaa viemästä. Ei yksinkertaisesti ole varaa pitää mitään turhaa roikkumassa nurkissa.

Tosiaan koetan hommata tätä nykyä vain niitä levyjä jotka iskee täysillä tai jotka muuten vaan maistuu.
Tietysti kirpputoreilta ja jäämistöistä ilman ennakkokuuntelua ostetut lätyt sisältää myös shaissea, mutta vastapainoksi olen löytänyt satoja hienoja löytöjä joita ei normaalisti olisi osannut mistään etsiäkään. Turhat levyt voi myydä sitten edelleen eteenpäin.

Netti on kyllä siinä mielessä pirun kätevä värkki, kun on audioklipit tarjolla uusista (ja vanhoistakin) lätyistä, saa aina sitä mitä tilaa. Luxusta...

Quote by ipe


...linkittämään sivunne tänne. Saa jotain käsitystä että mitä musaa jengi kuuntelee/omistaa. Kyllä, olen utelias.


Tyydytetäänpä hiukan ipen tirkistelynhalua :eek:
http://www.discogs.com/~dj_milo
Joitain levyjä on kokoajan jonossa ja cd:tä en ole jaksanut luetteloida. Vielä...

+jonkinmoinen (alati leviävä) kasa vinyylimuotoista discoa, kasaria, poppia.

aikalaillahan noita on ehtinyt kertymään...kun on aika laaja musiikkimaku, varsinkin vinyyliä löytyy funkista ja diskosta kaiken sorttiseen elektroniseen hämyilyyn 60 luvulta eteenpäin, aika kattava trance valikoima (melkein kaikki harhousen vinyylit 01-50 ja eye q:n melkein kaikki samaten, sitten psykedelisempää osastoa tietysti vino pino), acid housea myös aika kasa, ja vaikka mitä muuta...vinyylejä varmaan siinä 2500---->, cd:itä ja minidiscejä sitten niin maan perkeleesti että ihan turha alkaa laskemaan edes.pitäis varmaankin tehdä joskus joku lista että voisi paremmin elvistellä niillä ;)

Vinyylejä löytyy jotain 700, cd:itä jotain 300 mutta ne on kaikki myynnissä kun ei niitä tule enää kuunneltua. Minidiscejä löytyy kai 7 kpl.

Kuinka paljon teillä on levyjä yhteensä. Siis cdt & vinyylit ym.. kaikki yhteensä. Jos jollain on hajua ulkomaisista DJstä niin tänne lukemia myös niistä kiitos!!

O