Levyjen määrä

Back to luomisen tuska O

Quote by Ryvon DJ

Esim. yks melko pelle juttu nykyään on se, että träkkien nimet pitää kirjoittaa Jokainen Sana Isolla Alkukirjaimella. Eikai tuo oikeasti ole joku amerikanenglannin oikeinkirjoitussääntö teosten nimille, kaikki sanat isolla? Ei voi olla...


Kyllä näin on, perusteena käsittääkseni teoksen
nimen erottuminen muusta tekstistä. Ihan loogista.

Tietyllä tavalla loogista, näyttää vaan niin pelleltä, näyttää HALVALTA :)

Kyllä näin on, perusteena käsittääkseni teoksen
nimen erottuminen muusta tekstistä. Ihan loogista.


ihan tosi? hassuu etteivät sitä kuitenkaan jenkeissä noudata, ainakaan säännönmukaisesti, mikä ei toisaalta juurikaan yllätä.
('Bowling for Columbine', 'Return of the King' etc.)

brittienglannissahan moista sääntöä tai käytäntöä ei ole, ellen sitten kummiski ole väärässä, mitä kyllä tässä tapauksessa epäilen. tai sit mulle on myyty piraattei :eek:

(pakko vielä lisätä että mulle tulee kyllä tollasesta casetuspakosta ekana mieleen huono kantatoteutus... noh, samapa tuo.)


edit: lisäys + :

Quote by Sniff

(pakko vielä lisätä että mulle tulee kyllä tollasesta casetuspakosta ekana mieleen huono kantatoteutus... noh, samapa tuo.)


Itsesiassa siitähän aika pitkälle oli alunperin kyse.
Ensin sinne asennettiin semmonen, että se tsekkaili
että ei ole montaa isoilla kirjoitettua peräkkäin, tai että
biisin nimi ei ole liian lyhyt. Ongelmia alkoi kuitenkin
tulla aika reippaasti kun nykyään biisien nimet tuppaa
olemaan esim: "aNxl745" isoja ja pieniä kirjaimia voi olla
missävain kohtaa biisin nimiä. Joku käytöntö on pitänyt
ottaa. Itse nyt olen aina kirjoittaanut omiin levy listoihin
kaikkien levyjen nimet isoilla kirjaimilla.. paitsi (for, of...).

-- xybo

Quote by ipe


Ihan kuriositeettinä pyydänkin teitä joilla on listaa http://www.discogs.com :issa linkittämään sivunne tänne.


http://www.discogs.com/user/sting_ray

Quote by Sniff

ihan tosi? hassuu etteivät sitä kuitenkaan jenkeissä noudata, ainakaan säännönmukaisesti, mikä ei toisaalta juurikaan yllätä.
('Bowling for Columbine', 'Return of the King' etc.)


Minä olen käsittänyt asian niin, että määreitä ja partikkeleita (eli sanoja the, a, an, for, of jne.) ei kirjoiteta otsikoissa ja nimissä isoilla. Kaikki muut sanat kylläkin.

kymmenisen levyä pending. http://www.discogs.com/~timppa-

Quote by jUSSi



Minä olen käsittänyt asian niin, että määreitä ja partikkeleita (eli sanoja the, a, an, for, of jne.) ei kirjoiteta otsikoissa ja nimissä isoilla. Kaikki muut sanat kylläkin.


I'm almost 100% that this is how it really is, titles and names are written capitalized, while articles etc. are written small. However, I think if one were to decide that e.g. "the" should really be written "The" for some name/title, then that's ok too...

Quote by espoo_rumpshaker



I'm almost 100% that this is how it really is, titles and names are written capitalized, while articles etc. are written small. However, I think if one were to decide that e.g. "the" should really be written "The" for some name/title, then that's ok too...


Agreed. And I also have noticed that the first word of the title is always capitalized regardless whether it is an article or an ordinary word. I think. Though there's still the chance that my tired head is making up its own grammar :D

Ne jotka ei ole vielä huomanneet, Discogs 2.0 aukes tänään.

Wantlistin saa vihdoinkin sortattuu :D

Se on paaaljon rumempi kun ennen ja menossa hitaammaksikin
kun kilipäät alko suuruudenhulluudessa lisäämään muutakin..
mut minkäs voit :/

Puhumattakaan siitä, että ennen esim Wanted oli yhellä sivulla,
nyt ne jaksaantuu monelle. Todella epäkäytännöllistä.
Moderaattorien elämä on tehty helpommaksi, mutta esim haku
on selkeesti huonompi kuin edellinen..

Oikeastaan 2.0 oli iso askel taakseppäin :/

-- xybo

I dunno, I think there's some bugs in the search function still, hiphop.discogs.com was working a lot better last week for example, while yesterday search for artists with umlauts in the name didn't work, etc... I figger Teo's working on it, new platforms always require new solutions :)

btw didn't notice you were a mod as well, though I'm not surprised ;)

Quote by xybo
Se on paaaljon rumempi kun ennen ja menossa hitaammaksikin
kun kilipäät alko suuruudenhulluudessa lisäämään muutakin..
mut minkäs voit :/


Luit varmaan ne mankumiset siellä forumissa ... "Vanha fontti takas" jne. :)

Quote by xybo

Puhumattakaan siitä, että ennen esim Wanted oli yhellä sivulla,
nyt ne jaksaantuu monelle. Todella epäkäytännöllistä.
Moderaattorien elämä on tehty helpommaksi, mutta esim haku
on selkeesti huonompi kuin edellinen..


Ei toi Wantedin jakaantuminen niinkään haittaa ainakaan mua, ainahan siitä voi ottaa excel-dumpin. Mut se sorttaus jeesaa pirusti.

Kävitkö kattomassa sitä moderaattoripuolta ... siis se jos jokin on menny huonoon suuntaan, en eka tajunnut mitään ja nyt ku hiukka opiskelin ni eihän siel ole mahdollista edes moderoida jotain tiettyä labelia jne...

Quote by xybo

Oikeastaan 2.0 oli iso askel taakseppäin :/

-- xybo


Odotellaan 2.0.1:stä... :D

Quote by g-boy

Luit varmaan ne mankumiset siellä forumissa ... "Vanha fontti takas" jne. :)

Ei toi Wantedin jakaantuminen niinkään haittaa ainakaan mua, ainahan siitä voi ottaa excel-dumpin. Mut se sorttaus jeesaa pirusti.

Kävitkö kattomassa sitä moderaattoripuolta ... siis se jos jokin on menny huonoon suuntaan, en eka tajunnut mitään ja nyt ku hiukka opiskelin ni eihän siel ole mahdollista edes moderoida jotain tiettyä labelia jne...


Joo. Aika paljon avautumista. Teo:lta hajoo taas pää.
Juu excel dumpi on jees.

Siitä moderaattori puolesta. Moderaattori foorumilla oli ne
muut käskyt millä voi filsuttaa kuten ennen lisäämällä sinne
ylös tekstiä.. se o mitä ilmeisemmin kesken ja ne samat
vanhat filtterit tulee takas kuhan Teo vaan kerkee.

-- xybo

Quote by xybo
mutta esim haku
on selkeesti huonompi kuin edellinen..

Se haku toimii ihan hyvin jos kayttaa niita artist/label etc eika sita All.. -hakua.

Quote by djsakke
Quote by xybo
mutta esim haku
on selkeesti huonompi kuin edellinen..

Se haku toimii ihan hyvin jos kayttaa niita artist/label etc eika sita All.. -hakua.


Juu. mutta huonommin kuin ennen, sehän oli se pointti.
Tosin sitä nyt puukotetaan kokoajan....

-- xybo

CDitä vähän päälle 200. (Siis jos esim. 4CD:n goa-kokoelma lasketaan yhdeksi.)
Vinyylejä ei yhtään ku ei oo levareita/soitinta.

Dj Shadowillahan on semmonen kiva etuus mitä monilta löydy. Hän on saanut jonkun yksityisen keräilijän varastot käyttöönsä ja se varasto=jumalaton omakotitalon kellari täynnä levyjä. Eli jos pystyt kuvittelemaan vinyyleistä tehdyn labyrintin ollaan jo lähellä.

- cd:eitä löytyy noin 300-400 kpl
- vinyyleitä vasta noin 50 kpl

--
edit.. ei mitään..

O