Bileet&kuteet&Kulttuuri

Back to yleinen keskustelu O

Originally posted by Chipie:
Joillakin se varmaan kolhaisee sitä "mieheyttä",kun muutamaan sataan vuoteen mies ei ole hametta pitänyt-->sitä pidetään naisellisena ja neitimäisenä.

¤C


Niin,ei oo hametta pidetty tässä osassa palloa aikoihin.Mut muistakaa et hameet miehillä on tietyis kulttuureis erittäin yleisiä esim.skottien kiltit tai intialaisten miesten housu+hame risteytys jutut.Et ei se nyt niin harvinaista oo,paitsi täs meidän kulttuuris.

Mä diggan et ihmiset pukeutuu bailuihin vähän normaalia erikoisemmin. Mun yks hyvä frendi sano hyvin et bailut on vähän kuin naamiaiset ja siel sit jokainen saa pukeutuu miten haluaa ja esittää vaikka jotain mitä ei oikeasti ole tai mitä oikeasti on. Erilaiset vaatteet tuo tunnelmaa, uuu.. Poikien/miesten hameet on mun mielestä tähän kulttuuriin sopivia ja miksei tunnusomaisiakin. Bailuissa ollaan kaikki tasavertaisia eikä sillä niin väliä näyttääks poika tyttömäiselt hame päällä (vaikka mun mielestä se ei näytä). Tytöt voi näyttää sit pojilta! *bling!* (super-idea: pistämpäs tekoviikset ens bailuihin..)

Originally posted by sniper:
koska mun mielestä vaatteet ei oo se olennainen homma vaan musiikki. Joissakin paikoissa tuntuu, että ne erikoisimmin pukeutuneet tyypit kuluttaa penkkejä eniten.


... tulipa vaan mieleen että välillä tuntuu vallitsevan
tälläinen linjaus: musiikki ei voi olla tärkeää jos
ei joraa ?... (ei siis mitenkään erikseen sniperille
siitä vain sai hyvän quaten).
Itse esim kyllä yleensä tykkään jorata, mutten aina,
joskus vaan on kiva olla vaan kattelemassa menoa &
kuuntelemassa musaa...

ja sitten asiaan... ainakin mun puolesta saa pukeutua
niinkuin haluaa, onhan biletys karkaamista arjesta (ainakin
mulle). (pois lukien asut jotka ovat vaarallisia
toisille).

hmmm... tänä vuonna on kyllä pakko lähtee johonkin
bilettään kunnon rave[tm] hely asussa (kuhan keksin
miten saan kaasunaamarin ja tutin samanaikaisesti
näkyviin )

bileitä vois verrata linnan juhlii!! "tyylikäs pukeutuminen" katseitten kera

Originally posted by Cassu:
...Mutta. Yksi asia on jota en varmaan koskaan pysty käsittämään && hyväksymään:
HAME MIEHILLÄ / POJILLA...


Se niin kivan väljä ja viileä Irkuissa olisin varmaan saanu päähäni, jos olisin laittanut hameen päälle
Onhan esim Aikidossa Hakama eli ns. housuhame tjsp.

[ 15 March 2002: Message edited by: Chris Wicked ]

Originally posted by Chris Wicked:
Onhan esim Aikidossa Hakama eli ns. housuhame tjsp.

Mielenkiintoinen ajatusleikki -> teknobileisiin hame päälle, ettei muut pysty selvittään sun jalkojen liikkumista, ja siten kopioimaan tanssitekniikkaa
Siis tää ei ollu kuitti, vaan assosiaatio/pätemistarpeen tyydytys.

Originally posted by ioni:
Originally posted by Chris Wicked:
[qb]Onhan esim Aikidossa Hakama eli ns. housuhame tjsp.

Mielenkiintoinen ajatusleikki -> teknobileisiin hame päälle, ettei muut pysty selvittään sun jalkojen liikkumista, ja siten kopioimaan tanssitekniikkaa
Siis tää ei ollu kuitti, vaan assosiaatio/pätemistarpeen tyydytys.[/QB]


kuiteski kaikki tanssii täällä samalla tavalla. hyvä idea,jos keksit jotain uutta moovia

Quote by Jone
Jenkkiraveihin liittyen vielä:

http://www.i-mockery.com/antirave/idiots/colorful-idiot.jpg
http://www.i-mockery.com/antirave/idiots/beads.jpg

Kyllä munkin on kieltämättä hieman vaikeaa ymmärtää mitä näin pukeutumalla on haettu takaa... Mutta, niinno.




edit: kuvat toimimaan...

[ 20 February 2002: Message edited by: @lex ]

ton ekan tyylihän on tosi lutunen..
tokalla ontuu paita joka on vähä tylsä :hah: (niin siis helmet ei sovi paidan kanssa)

mut siis miks ei bileisiin sais pukeutuu :scared:
eiks se vaan oo kivaa että joku sen tekee luoden sitä biiletunnelmaa(kuitenkin niin ettei kaikkien oo pakko tehdä niin[drescodet on perseestä :right: ])

en ittekkään tykkäis mennä bileisiin jossa on tiukka drescode, vaikka tykkäänkin vähän laittautuu bileisiin. Tosin en mäkään koskaan oo pärstää meikannu jne..
ittensä takii sitä pukeutuu. heti jos on paine pukeutua, ni ei sitä mielellään tee

O