V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Felis
No varmasti, voit vaikka opettaa englantia niin kuin kaikki muutkin,
Mulla läks yks hollantilainen kaveri Changchuniin (tjsp) opettamaan englantia pari kuukautta sitten. On kovasti kyselly koska mä tuun sinne duuniin, mutta taitaapi olla, että jos rahaa saan kerättyä, niin vain käyn kyläilemässä. Haluan pysyä IT-alalla, enkä mihinkään kielen opetukseen sortua.

Originally posted by sniper:
Se vituttaa, kun ei osaa kieltäytyä tekemästä toisille palveluksia, vaikka on päivänselvää, että vastapalveluksia ei ole luvassa...

ai vastapalvelusten takiako muille ollaan mukavia? toi onkin uutta mulle.

Originally posted by Caro²:
No en minä ainakaan halua onnea, haluan rahaa...

Oman-navan ympärillä pyöriminen - omahyväisyys & itsekeskeisyys, lupauksien pettäminen, selkään puukottaminen, toisten (turha ja asioista tietämätön) arvostelu, epäreilu toiminta (yleensä omaksi hyväksi) ja päälimmäisenä Dissailu.

Siinä on asiat mitkä pistää vituttamaan oikein isolla kädellä.

Olen samaa mieltä 100%.

Originally posted by KuntaKinte:
Jos kaikki ihmiset jättäisivät omanedun tavoittelun ja välittäisivät oikeasti muista ihmisistä. Elämänlaatu nousisi huomattavasti maailmassa. Raha vaan jakaa ihmiset onnellisiin ja onnettomiin. Rikkaat ryöstävät kokoajan köyhiltä onnellisuutta, mutta eivät tule siitä yhtään onnellisemmiksi.

Aika rankkaa yksinkertaistamista. Ajatellaanpa yrittäjää, joka perustaa oman firman puhtaasti itsekkäistä syistä (tullakseen rikkaaksi), menestyy, työllistää ihmisiä ja maksaa veroja. Markkinataloudessa tämän tyyppinen oman edun tavoittelu johtaa elintason nousuun koko yhteiskunnan tasolla (ottamatta sen kummemmin kantaa itse systeemin toimivuuteen).

Nyt viikko lomaa takana ja 14 edessä, mutta mulla ei oo kesätyötä! On meinaa hieman pitkä aika vaan olla. Nuukana ihmisenä sitä rahaa on kyllä säästössä, mut olis ollut hyvää aikaa tienata lisää. I want a job, ne duunarin hommatkin kelpaisi....

Ei!

Originally posted by Fine':
Miks mä en ymmärä naisia...?

Öö koska meitä ei voi ymmärtää.

Originally posted by tez:
vituttaa kun yksi tuttu panee sen parhaan kaverin poikaystävän kanssa, eikä se sen paraskaveri luonnollisestikaan osaa epäillä mitään. vittu että tekis mieli kertoa..voiko ihmiset todella olla noin julmia...??? ilmeisesti!!!!! polttaa pitäis tollaset ihmiset.. no uskon siihen että kyllä sille tutulle vielä kosto tulee...

No joo seurustelin tuossa muinnoin yhen jätkän kanssa n1.5v
Ja se kerkesi tänä aikana panemaan 7eri muijjaa...
Paras kaverini tiesi asiasta muttei kertonut, arvatkaa oliko vielä kaveri...
Ja lopuksi selvisi että 2 näistä 7:ästä oli myös mun hyviä kavereita...

Originally posted by Wing:
Sanotaan, ettei raha tee ihmistä onnelliseksi, mutta siitähän "kaikki" on loppujen lopuksi kiinni...

No en minä ainakaan halua onnea, haluan rahaa...

Eikait.. Onnea on ihan riittävästi, ja raha helpottais elämisen laatua jonkin verran

Oman-navan ympärillä pyöriminen - omahyväisyys & itsekeskeisyys, lupauksien pettäminen, selkään puukottaminen, toisten (turha ja asioista tietämätön) arvostelu, epäreilu toiminta (yleensä omaksi hyväksi) ja päälimmäisenä Dissailu.

Siinä on asiat mitkä pistää vituttamaan oikein isolla kädellä.

Originally posted by sakin:

LUE TÄMÄ JA ANNA SEN TODELLA VAJOTA ITSEESI.
VALITSE SITTEN MITEN ALOITAT PÄIVÄSI HUOMENNA.

Hieno tarina! Kunpa kaikki ihmiset osaisivat suhtautua asioihin samalla tavalla. Tai jos edes itse osaisi.

Originally posted by Fine':
SAATANA KU TOI EMINEM VITUTTAAA!!!!

ei Moby:a saaa haukkua!!!!

Britnia saa haukkua MUT EI MOBY:a!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAA

Sviddu asiaa Isolla AAlla !!!!

[ 30 July 2002: Message edited by: gerry ]

Originally posted by KuntaKinte:
Nykyään ihminen joutuu ansaitakseen edes kohtuullisesti tekemään moninkertaisesti duunia kuin esimerkiksi 100 vuotta sitten, vaikka tekniikan kehittyminen on nopeuttanut monia töitä.

Samaa mieltä. Kontrolloimaton markkinatalous koituisi kaikkien tuhoksi, ei vähiten kiihtyvässä oravanpyörässä juoksevalle työntekijälle. Pitäisi globaalisti sopia universaaleista työehdoista yms. jotta maailmanmarkkinoilla yksikään yritys ei voisi saavuttaa "työntekijöiden selkänahasta vuolemalla" kilpailuetua. Lienee aika mahdotonta.

Kunnallisella ja valtion tasolla VR:n ja Finnairin kaltaiset valtio-omisteiset "kilpailun ulkopuolella" olevat yritykset voivat toimiakin. Mutta jos puhutaan vähänkään eksoottisemmista tuotteista/palveluista niin kyllä "vapaa" kilpailu on ainoa tie monipuoliseen tuotevalikoimaan ja uusiin innovaatioihin. Valtiollisen yrityksen tuskin kannattaa alkaa valmistaa esim. syntikoita, koska oman maan rajojen sisältä löytyy korkeintaan marginaaliset markkinat.

Ja jotta ei menisi aivan off-topic:

Parvekkeella tupakoijat! Näin helteellä on pakko tuulettaa jatkúvasti ja joka saatanan kerta sitä käryä alkaa tulla sisään...

Originally posted by HiVoltage:
Toivottavasti se sun tutun paras kaveri ei lue tätä.

noh..parempi vaan melkein jos lukis mutta se kun ei plattaria seuraile..valitettavasti...pitäisköhän antaa sille linkki?? noh..ehkä en ala leikkimään jumalaa...täytyy vaan seurata tilannetta....

Originally posted by mmm...:
Älä sure. Se vain tarkoittaa, että sinusta tulee jotain parempaa.

Toivottavasti. Kiitos lohduttavista sanoista
Kyllä se elämä voittaa taas... tosin ei vielä tänään.

Originally posted by paanos:
Teletapit vituttaa niin saatanasti. Mä en voi sietää sitä ohjelmaa, sehän on ihan sairasta...pelkkää mielipuolista hihitystä ja kikatusta. Mä en vittu tajuu mitä jotkut lapset siitä voi oppia. Joskus mä vielä hakkaan jonku vitun teletapiksi sonnustautuneen lähimarketin avajaisissa.
Vittu.

Hehe, ansaitseekin tulla piestyks, mokomat ryökäleet Nalle Puh kunniaan

Quote by Bio
Quote by petrus.g
Ottaa päähän :mad:

Lähiaikoina kasaantuneet ongelmat saivat huippunsa (toivottavasti) viime
viikonloppuna... siinä olisi jo ihan tarpeeksi käsiteltävää, mutta toissayönä
alkoi vasemman alaleuan viisaudenhammasta särkemään. Ei muuta kuin
hammaslääkäriin, jossa todetaan, että se kasvaa ihan vinoon, minkä takia
se pitää poistaa, ja ajan saa joskus seuraavan jääkauden alkaessa.

Kipu on ihanaa :heart:

viisauden hampaat on kivoi.. mulla on molemmat alahampaat poistettu kirurgisesti ja leikkauksen jälkeen en oo saanu kunnolla suuta auki kahteen viikkoon.. hyvä dieetti kyl..

onnee vaan hampaan poistoon, sit joskus kun saat ajan :)

:panic: En nyt enää välttämättä tarvitse diettiä, ei ole tullut syötyä
hirveemmin ton kivun takia. Kiitos vain toivotuksista, onnea tarvitaan!

Quote by Zeraf

Katos täältä löyty tämmönen topikki...

No eihän se nyt hyvin menny...

Quote by petraxx
lipun hinta voi olla kolminkertainen lahella lahtoa
:eek: Hä? Voi vai? Pakko siis koittaa tilailla lippui.

Quote by petraxx
toivottavasti teil on asunto jo?
Saa mua sinutellakkin. :D

Ei oo asuntoo vielä. Tarviiks se olla valmiina? :confused:

Quote by Taedium
Sellanen juustohampurilaisen kokonen se Big Mac.

Missäköhän vinkuintiaanien feikki mäsissä sä oot käyny :eek: No, luulis että vähemmästäkin alkaa vituttaa. ArGH!

Quote by elok
Eilen tuli postissa kertaus käsky! 10.6.2004 Upinniemeen.

Hajosin! Prkl!

Hehe, ois kiva lähtee kans kertaamaan :) Pääsis näkee vähän Hankoakin.

O