V#tuttaako?!
sori tarska mut geari on gearia on musavehkeitä!
Eilen saatu parkkisakko vituttaa!
Eikä ollut edes aiheellinen, mutta valitus pysäköintipalvelukeskukseen on turhaa. :angry:
Proviisiopalkka saa pysäköinninvalvojat auliiksi sakkoja jaellessa...
vituttaa koodata samaa saittia uudestaan ihan vaan netscapea varten, prkle*!!! :mad: :014: :mad: :014: :014: :mad:
tän topicin nimi taitaa muuttua joka päivä?! :rolleyes:
;)
...Basic Instinct kolkuttelee... Tai Copycat.
Kuulostaa enemmänkin Single White Female:lta :012:
Toihan osui... :001:
No, hyvänen aika! Hankkiudu sitten nopeasti eroon tästä otuksesta!
Mä odottelen vastausta toisen topicin alla... :001:
Ihan uteliaisuuttani kysäsen, mitä sille sitten kävi? :001:
Sunnuntaina vituttaa eniten koska ei ole mitään häppeningiä ja kukaan ole mestoilla kun menee paikalliseen räkälään, eikä ole töitä tai kouluakaan missä olisi jotain tekemistä ja maanantai on toinen milloin ei tapahdu mitään mutta sentään kauppa aukee jo seitsemältä.
shit happens, nuff said...
Gradunteko. Aurinko paistaa, linnut laulaa ja itse ollaan jumittuneena neljän seinän sisälle.
Originally posted by Reverend_R:
...siis mitenniin eri mieltä?
Juuri tätähän minä juuri sanoin. Raha on yleisin syy. Ja jos on rahaa niin taitava saa olla, että ei ole onnellinen. Eli jostain muustahan sen on pakko johtua.
Pakko myöntää, että viimeistään nyt lakkasin tajuamasta mitä tarkoitat. Varmaan joku logiikka tossa on, mutta voitko itekään pokalla väittää että ois selkeästi ilmaistu tuo quotattu?-) Hmm...pitäiskö tulkita niin että rahan puute on yleisin syy onnettomuuteen, ja kun on rahaa niin on hyvä pohja etsiä onnellisuutta, joka kuitenkin löytyy jostain muualta kuin siitä rahasta?
Ei välttämättä monet, vaan julkisuuteen tulee monia ihmisiä, jotka ovat rikkaita, mutteivät onnellisia. Ketä kiinnostaa jonkun rikkaan onnellinen elämä? Ei ketään. Siksi juorulehdet ja -palstat on täynnä surullisia/huumeongelmaisia/itsemurhan partaalla/eronneita/syöpään sairastuneita rikkaita. Ei se ole suurikaan juttu jos kirjoitettaisiin, että Antero Pankinomistaja omistaa 200miljaardia ja on onnellinen.
Mun kuvaus rikkinäisistä, sisältä köyhistä rikkaista ei perustu juorulehtiin vaan yleiseen elämänkokemukseen.
Tarkoitus oli yrittää osoittaa, että rikas voi hyvinkin olla olematta onnellinen. Saa liian helposti kaiken materian mitä haluaa -> kerää paljon materiaa -> ei kerää paljon mitään muuta -> joku kaunis päivä huomaa oman tyhjyytensä eikä edes tajua mistä on kyse. Tosin jos ei missään vaiheessa edes tajua omaa surkeuttaan niin sitten on ehkä onnellinen=) Että mua _vituttaakin_ rikkaat, haluaisin syödä ne kaikki!
Meidän itänaapurissahan tossa joku kymmenen vuotta sitten päättyi kokeilu, jossa lähdettiin siitä olettamuksesta, että jokainen on tasa-arvoinen ja raha ei tee onnelliseksi... mites siinä kävi?
Hahhaa..."Neuvostoliittoargumentti" iskee taas (käytössä jo vuodesta 1989 mitä moninaisimpien asioiden todistelussa=). Mitä tämän nyt tällä kertaa pitäisi osoittaa? Että tasa-arvo on huono idea ja raha on onnea? Neuvostoliitossa lähdettiin liikkeelle mitä moninaisimmista ajatuksista, joita sitten 70 vuodessa toteutettiin mitä moninaisimmilla tavoilla päin v*ttua ja vastoin alkuperäisiä ideoita. Mm. tästä syystä itänaapurimme historialla on aika huteraa lähteä yksinkertaistaen perustelemaan käsityksiä erilaisista ideoista ja ideologioista.
AIDSia varten taas on kondomit.
Hei kiitti, pelastit ehkä mun Onnellisen, Arvokkaan elämän!!!
Piti vähän kirjoittaa aiheen vierestä, mutta kun kerran v*tutuksesta kirjoitetaan ja itseäni v*tuttaa ne, jotka tuomitsee ennen kuin lukee/sisäistää tekstin.
Eiku sä et osaa kirjoittaa. Ja sekös mua _vituttaa_
(Elähän sit ota liian kireesti näitä nasevia kommentteja. Kuhan täs topicin-vierestä-kirjoittelen kaikenmoista. Niinku säkin.=)
Voi vittusaatanaperkele! 380e puhlasku :D
nyt vituttaa lähes kaikki mahdollinen. :(
noh, kai se siitä iloksi muuttuu.
#vitutus @ ircnet .)
Nyt vituttaa, voipi mennä duuni... firma ilmoittaa taas kerran loppuvuodesta/joulun alla että 15% väestä pääsee kortistoon. Jipii! Viime vuonna näihin aikoihin päästiin palkattomalle lomalle 2 viikoksi ja nyt ei varmaan riitä duunia joulukuun alun jälkeen. Että hyvää syntymäpäivää vaan! On kyllä paras syntymäpäivälahja ikinä...
vittu!
ai niin, iloinen firma on Comptel
Tuo on käsittämätöntä tuolla toisen maanosan asukkailla. Ihme tapa laittaa maissia tai riisiä vaikkapa olutpannuun ohran sijaan ja kutsua sitä olueksi.
sotkea maissia.
Keksisivät niille jutuille omat nimensä, ettei tarvii pilata oluen nimeä. Ja kehtaavat vielä sitten haastaa joku sata vuotta vanhemman olutmerkin oikeuteen plagioinnista. Hulluja jenkkejä. Vituttaa ne.
"What's in common with Budweiser and a couple having sex in canoo?"
- "They're both f*cking close to water."
Whiskeystä sen verran, että ei mitää kalliita oo hirveesti tullu juotuu. Paddy's on sellanen, mikä menee alas sen kummemmin mukisematta, mutta maultaan halpisviskeistä Jameson's ja Black Bush on mun suosikit.
edit: Niin, tulipa vielä mieleeni. Monet puhuvat viskistä ja tarkoittavat bourbonia. Jenkithän lukee esmes John Danielsin sour mash whiskyihin. Irlantilaiset kirjoittaa whiskyn e:llä, eli whiskey. Sana sinänsä tulee iirin kielestä (gaelic) Uisce Beatha, joka tarkoittaa "Elämän vesi". Siitä sitten se kääntyi Whiskeyksi. Iiri äännetään niin kummallisesti. Esmes Dún Laóghairé (miten noi ny meni noi ' merkit?) äännetään noin suomalaisittain kirjoitettuna dan lieri. Skotithan sitten rupesi omimaan tuota nimeä itselleen myös. Ja Irlannissakin on kahta koulukuntaa (ärsyttävä tapa sanoa mitään... koulukunta) - toinen sanoo, että viskiä tehdään vain irlannissa, muut on jotain muuta; toinen sanoo, että skotlantilainen viski lasketaan viskiksi myös. Kaippa sekin on.
No itse en siitä savun mausta oikee tykkää. Skotit ku on pihejä, ni tislaavatkin vain kahdesti. Ja avonaisella uunilla kuivattavat jyvät. Siksi savu pääsee jyviin ja siitä viskiin. Itse pidän siitä irkkutavasta, että umpinainen kuivaus ja kolminkertainen tislaus. Ja sherrytynnyriin tietty neljäksi vuodeksi.
Vaikka kuuluisat teeret voi kokiksenkin sekaan huljauttaa, niin kyllä irkkuviski pitää nauttia.
Välillä vaan vituttaa kun jotku yrittää selittää, että ne on juonu jenkkiläistä viskiä.
Póg mo thón!
Tämä vituttaa. Eipä ole uutiset kovasti järkyttäneet minua, mutta tämä vei hetkeksi sanattomaksi.
linkkisi vaatii jonkun vitun rekisteröitymisen, joten olisi kivaa jos viitsisit vaikka copy&pasteta jutun tänne kiitos. :)
Maanantait lailla kieltoon
>>tappotavaraa!!!
-e-
jep