V#tuttaako?!
E.Kuse uunilevylle ja jäädytä se ja laita postilaatikkoon sinne.
Mä oon kirjottanu tänne sopparin, jota ne ei oo rikkonu, joten oma vika. Valittavana on joko kestää, neuvotella uus tai lähteä. Valitsin viimeisen.
Miksi oli pakko käydä Oceanian sivuilla?
Miksi piti lukea sitä Oceanian topicia?
Miksi ei ole rahaa?
Miksei ole edes kuljetusta Suomeen?
Miksen pääse sinne?
Miksi?!?!?
TAHTOO MUKAAN!
Originally posted by mmm...:
Raha voi ehkä olla se yleisin, "arkinen" murhe (rahan puutetta aina valitellaan). Mutta kyllä ne "ihmisen suuret murheet" on lähtöisin ihan jostain muualta kuin valuutan määrästä.
...siis mitenniin eri mieltä?
Juuri tätähän minä juuri sanoin. Raha on yleisin syy. Ja jos on rahaa niin taitava saa olla, että ei ole onnellinen. Eli jostain muustahan sen on pakko johtua.
Originally posted by mmm...:
Monet rikkaat henkilöt on ihmisinä niin surkeita, keskeneräisiä ja "sisältä köyhiä", etteivät pysty olemaan onnellisia eivätkä edes tiedä mikä heidät tekisi onnelliseksi.
Ei välttämättä monet, vaan julkisuuteen tulee monia ihmisiä, jotka ovat rikkaita, mutteivät onnellisia. Ketä kiinnostaa jonkun rikkaan onnellinen elämä? Ei ketään. Siksi juorulehdet ja -palstat on täynnä surullisia/huumeongelmaisia/itsemurhan partaalla/eronneita/syöpään sairastuneita rikkaita. Ei se ole suurikaan juttu jos kirjoitettaisiin, että Antero Pankinomistaja omistaa 200miljaardia ja on onnellinen.
Itse olen vähästä onnellinen, mutta silti haluan aina lisää ja liikaa. Minut raha tekisi onnelliseksi. Se ei ole elämäni päätarkoitus, mutta asenteenakaan en ota sitä, ettei se merkitsisi paljoa. Meidän itänaapurissahan tossa joku kymmenen vuotta sitten päättyi kokeilu, jossa lähdettiin siitä olettamuksesta, että jokainen on tasa-arvoinen ja raha ei tee onnelliseksi... mites siinä kävi?
Ja siihen syöpään/uuteen tuntemattomaan virukseen ei oikein voi rahallakaan suojautua. Saati sitten ilman rahaa. AIDSia varten taas on kondomit.
No mutta eiköhän se ala tässä olemaan...
Piti vähän kirjoittaa aiheen vierestä, mutta kun kerran v*tutuksesta kirjoitetaan ja itseäni v*tuttaa ne, jotka tuomitsee ennen kuin lukee/sisäistää tekstin.
Minä, hedonisti.
Vituttaa ja väsyttää! :mad:
Viimeisen kolmen vuorokauden aikana on tullut töissä oltua sen 33h :mad:
Kivahan tollasia 11h työpäiviä on tehdä...
Ja eilinen ilta/yö oli vielä kaikista pahin.
Nenä tukossa, kurkku tukossa, päätä särkee, pikkuinen kuume, silmät kipeät, jalkoja pakottaa, nälkä...
Vittu!
Palkkioksi siitä että satuin tekemään töitä 2 viikon aikana enemmän kuin riittävästi, sain tililleni niin vitun onnettoman palkan!
Mites tää on mahdollista :confused:
mä tein vakiot krapula-aamuna ja söin grandiosan uunipizzaa.. poltin sit alahuuleni, kun en malttanut antaa sen jäähtyä. sit laitoin oreganoa sihe ja se sielt tuli tietty vahingos puol purkkia siihen pizzaan.. höh :crybaby:
työttömille jää enenemmän käteen kuin rehellisillä työtätekevillä ihmisolennoilla.
Opiskelijoista puhumattakaan :(
taalla ollaan jo neljatta paivaa vailla lammitysta, ruuanlaittomahdollisuutta, jaakaappia, valoja ja lamminta vetta. takaisin luontoon :heart:
Oh schaìt !
Voimia sulle !
Meinaakos ne kuinka korvata ton ?
Ihmiset, jotka käytte ostamassa videoita/deeveedeitä/ceedeitä alelaareista!! Ette ole ainoita jotka käyvät ostoksilla. Ne levyt/kotelot/pakkaukset saa laittaa takaisin omiin koloihinsa, niitä ei tarvitse jättää esille siihen päälle. Ei ole hauskaa järjestää niitä uudestaan, että saisi selville mitä kaikkea siinä alelaarissa oikeasti on. :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:
No nyt voi taas rauhallisin mielin mennä aleen, ettei tarvitse käydä kehenkään käsiksi. :)
VITUTTAA! :mad:
Ottaa päähän :mad:
Lähiaikoina kasaantuneet ongelmat saivat huippunsa (toivottavasti) viime
viikonloppuna... siinä olisi jo ihan tarpeeksi käsiteltävää, mutta toissayönä
alkoi vasemman alaleuan viisaudenhammasta särkemään. Ei muuta kuin
hammaslääkäriin, jossa todetaan, että se kasvaa ihan vinoon, minkä takia
se pitää poistaa, ja ajan saa joskus seuraavan jääkauden alkaessa.
Kipu on ihanaa :heart:
Sain juuri kuulla että tänä vuonna ei sitten päästäkkään avi risteilylle!
Voi perkeleen perkeleen perkele :mad: :mad: :mad: :mad:
Ei hätää, tulkaa meidän mpeg risteilylle!
Kyllä tää jatkuva ahdistus käy jo vituttamaan ja tulevaisuuden epävarmuus
Tästähän löyty sopivat sanat omaan mielentilaan tällä hetkellä..
Miks et tallentan suoraan koneelle? :confused:
Mun omassa koneessa ei ole Line In:iä :sad: , täytyy mennä kaverin luo...
Tuota, miten sit otat sen koneelle md:ltä jos ei olis sisäänmenoa?
Sen "mic in" liitännän (melkeinpä perus äänikorteissa yhtä kuin line in) kauttako vai miten?
Enemmän mä sanoisin et md:lle pakattuna se ääni menee heikonpaan kuntoon ku ton äänikortin mic in:in kautta suoraan talteen otettuna...
- clip -
Ja saunalahden kanssa ei ollut mitään vastaavanlaisia ongelmia :confused:
- clip -
Ja saunalahden kanssa ei ollut mitään vastaavanlaisia ongelmia :confused:
Saunalahdella ei vastata ollenkaan puhelimiin...
Käväsin sitten paikanpäällä ni muo odotutettiin alalaulassa 2tuntia ja sit joku tuli ni se oli menossa röökille ja kysäs ohi mennen "ni oliks sul jotain?" :mad:
Saunalahdella ei vastata ollenkaan puhelimiin...
Jep.
Käväsin sitten paikanpäällä ni muo odotutettiin alalaulassa 2tuntia ja sit joku tuli ni se oli menossa röökille ja kysäs ohi mennen "ni oliks sul jotain?" :mad:
:D
Mies. :angry:
tää kauhea krapula vituttaa aika rankalla kädellä. onneks kohta unille niin toivottavasti selviää. :panic:
jep