V#tuttaako?!
juuri tuon takia pixmania on täysin perseestä. onneks en oo ostanut koskaan mitään kyseisestä puulaakista ja jälleen sain esimerkin miksi ei kannata ostaa jatkossakaan!
Törmäsin viikonloppuna entiseen tyttöystävääni joka kertoi että hänet on raiskattu ja että on ollut puoli vuotta osastolla kun ei hakenut ensin apua, masentui ja teki miltei itsemurhan.
Nyt elämä hymyilee vähän.
Itse käsittelin asiaa ainoalla tavalla jolla pystyin; vedin kännit.
Nyt olen nähnyt joka yö painajaisia, ei vitun helvetti.
Heräsin tunti sitten, vitunmoinen kylmä hiki päällä eikä uni enää tule.
Suihkuun ja kahvia.
Nyt haen pariin duunipaikkaan ja otan päivällä nokoset, saas nähdä saako nukuttua.
Vittu elämä on paskaa.
Joo. Kissamme on paskalalli joka sontii väh kerran päivässä kasan paskaa ovenpieleen. Luulisi että 16 vuodessa olisi oppinut sisäsiistiksi, perkle.
Vituttaa urpot ketkä lounaalle yksin menneessään menee istumaan siihen ainoaan vapaaseen 6- tai 4-hengen pöytään vaikka 2-hengen pöytiä olisi miljoona vieressä. Säädä siinä sitten oma 5 hengen lounasseurue istumaan.
Tekis mieli paskantaa noiden urpojen auki oleville ilta-sanomille.
.ttu.tana.kele.
Nyt on taas tämmönen olo, vaikken mitalia saanutkaan
http://www.cs.helsinki.fi/u/mpmattil/shittii/mitali.mpg
Linnut saatana!
Puoltoista viikkoa sitten vahasin auton. Jo toisen yön jälkeen oli paska katolla. Vesisateessa huuhtoutui pois. Pian oli kyljessä pommi. Sekin lähti sateessa pois ainakin puolittain. Tänään taas perkele oli paskattu oveen. Perkeleen lokit paskantaisivat muualle.
Vituttaa isolla käellä. Koira jäi eilen auton alle ja kuoli.!!!!!!!!!!VITTU!!!!
Syyte herättää sen henkiin.syytettä kehiin?
And the Not-My-Job Award of the Year goes to... Kauhajoen ABC!Jo on Kauhajoen ABC!:llä palvelualttius huipussaan....clipsis.... auttaa hädässä olevaa.
Mitenköhän jos ois ollu pahempikin vekki ja olisit lyhistynyt siihen? "Anteeksi rouva, mutta täällä ei saisi nukkua..."
Syyte herättää sen henkiin.syytettä kehiin?
siistiä.
Sukulaiset - Se ilmainen työvoima.Samperin äijällä on vielä paaluakin sen verran että helposti se jonkin muuttofirman pianonvirittäjiä palkkaa mutta ei.
Juuri äsken näkyi telsusta se DNA kapulakampanjan mainos jossa on suomenruotsalaisia ylioppilaita ja yhdellä kaamea kapula.
SSSssssaaatana kun se ovipuhelimeen vinkuva eukko sai meikän give-a-fuck-meterinin poukahtamaan kattoon.
"Ny skulle baILA *vinkaisu* " prkl rupesi vituttamaan.
Nyt kun ottaisi sen mainoksen nauhalle, pistäisi loputtomalle luupille sen eukon vinkumista niin saisi nähdä kuinka kauan kestää että isken nyrkin seinästä läpi / rasvaan köyttä.
Duunit vituttaa :( Pitäis viel tsempata pari viikkoa... PRKL.
Ei oo kivaa kärsiä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Ens maanantaina lääkäriin ja saa nähdä mitä mömmöjä setä mulle kirjoittaa.
Vituttaa!
Lauantaina on pari kk odottamani vyökoe
ja molemmat jalkani ovat melkos huonossa kunnossa.
Vasemmassa jalkapöydässä on hiusmurtuma
ja oikea nilkka muistuttaa muodoltaan lähinnä tennispalloa.
Innolla odotan kuinka mahdan suoriutua graduoinnista..
Tänä aamuna heräsin neljältä, olin töissä 13h,
jonka jälkeen kaikki aika on mennyt
mm. pyykkäämiseen ja ompelemiseen..
Tällästä tää nykynuoriso on VALIVALI!
Kiitos sinulle, joka Pussyn 8 vuotis bileissä tulit ja varoittamatta oksensit ensi kertaa jalassani oleville thai-housuille ja uusille sandaaleilleni. Oikea toimintatapahan oli, ettet edes anteeksi pyytänyt. En ollut edes ensimmäistä olutta juonut kun näin teit, että oli kyllä erittäin kiva tanssia limaisin varpaanvälein, vaikka kuinka vessassa koitin huuhtoa. Erittäin suuri kiitos.
- Tävitt... bissee saa edelleen vaan ysii saakka kaupasta. Isi ja äiti, ei ku valtio kertoo sulle koska saa juoda bissee???
- Baarit tunkkasia. Vois sen ikkunankin aukaista tai ilmastointilaitteen hankkia, ihan asiakastyytyväisyyden vuoksi.
- Eikö viiniäkään saa K-kaupasta??? Tävitt? Missä on EU?
- Missä on EU hinnat viinissä? Emmä mitään kybän pulloo Alkosta rupee roudaa safkantekoa varten.
- Mulla ei ole uniformua, ei kun siis "muodinmukaisia" vaatteita, niin klubilla pakko ottaa silmätikuks ku oon kumminkin joku rikollinen. (Pääsin sentään sandaaleissa klubille. Vaikkakin syynin jälkeen. Mikä mun laukussa niin kiinnostaa?)
- Saako täällä muuten hymyillä kadulla? Ei ainakaan näytä, että se on sallittua.
- Nihkeilyä. Ja lisää nihkeilyä.
+ Meen pian pois.
+ Mun äidin nimi tatskana jalassa. Wilma hakkas tänää.
Kato se lokaatio. Ens viikon keskiviikkona(kohan se oli?) lähtee lento takas kotiin.Tarska, ootko nyt tullu ihan pidemmäksi aikaa Suomeen?
Enksmä pistäny mun Suomi-prepaidin numeroo sulle? Mulla on heikosti tota autoa käytössä, mutta eiköhän sitä joskus kerkee...Tervetuloa minunkin puolestani, millos mennää kaffelle/bisselle?
- Nihkeilyä. Ja lisää nihkeilyä.
Tervetuloa kotiin, kansalainen. Maksa verosi ja ole hiljaa.
:D:D
Tervetuloa minunkin puolestani, millos mennää kaffelle/bisselle?
Enksmä pistäny mun Suomi-prepaidin numeroo sulle? Mulla on heikosti tota autoa käytössä, mutta eiköhän sitä joskus kerkee...
tampereelle kans! tuut ihmetteleen serotonotia joka ei juo.
Kyllä vituttaa. Työharjoittelupaikka on perseestä! Joutuu etsimään uutta. Tätä stressiä juuri kaipasinkin!