V#tuttaako?!

Back to häröily O

niin sillä on tapana tehdä, ainakin eilen se sen teki. vitutti niin perkeleesti ja sitten luin tota niin alko vaan naurattamaan ne asiat. outoa mutta hyvin toimivaa eikä kyllä haitannu kun loppu vitutus. :)

Quote by Roz
No nyt vähän vituttaa ja äimistyttää.

Kun rahat menivätkin nopeammin kuin olisi ikinä uskonutkaan?

Kyllä.
Kun mihinkään ei ole aikaa.
Kun mikään ei toimi.

kyllä

Quote by willer
kyllä :sad:
"avoero" tässä tulee. Henkilökohtaisesti aika yllättäen, tyhmä kun olen.
Bonuksena kämpänhaku säätö, kun ei halua maksaa itseään kipeäksi. Sitten pitäisi jotenkin säätää tuo yhteinen omaisuus (auto yms.). Eli seuraa myös taloudellinen ahdinko,yksinäisyys jne.
Kyllä tätä nyt jo voisi vitutukseksi sanoa :mad: :angry: :sad:

tämä on sitä elämää tämä.
lohdutukseksi; kyllä se siitä.

On tääki ny si hianoo, mun yläkerrassa on joku vitun aivokuollut
idiootti riehunu vasaran ja naulapyssyn kans 08.00 asti.
Ja kyllä, mua VITUTTAA se!

Quote by Salla
Toisaalta lohduttavaa on se, että siellä nickin takana on varmasti joku elämääkin rumempi läskifinninaamavajaaidiootti joka jokainen aamu herää haluten olla MINÄ! *keskisormee ja oksennushymiö tähän*

Nimenomaan, eli sinua selvästikin ihanoidaan!
Sairastahan tuo on mutta,Don't worry, be happy!

Kyllä, mikä vittu siinä on että kaikenmaailman apukoululaisten täytyy alleviivailla kirjaston kirjoihin. Vittu että se syö miestä :mad:

puhkes rengas 40 km/h vauhdissa, osuin parkeerattuun autoon.
onneks selvisin säikähdyksellä.
sitte vaan julkisilla kouluun ens viikolla. ;p

lopputulos

Quote by Mimako
Tänä vuonna olen muutenkin tehnyt järjettömästi duunia, niin paljon etten edes ole ehtinyt verovirastoon muuttamaan ennakkoja suuremmiksi.

Ennakonpidätysprosenttiaan voi muuttaa suuremmaksi yksinkertaisesti ilmoittamalla työnantajalle/palkanlaskijalle haluamansa suuremman prosentin.

Seuraavasta voi päätellä vitutukseni tason: olen ihan just näillä hetkillä lähdössä keski-ikäisten vaihdevuosioireisten työkavereitteni kanssa Jari Sarasvuon Trainer's Housen järjestämälle kurssille aiheesta "Miten nostamme työtehoamme".

ei kyl vituta mikään ku lukee tätä =D

Vituttaa kun nenä murtui. Ennen olin komea uros, nyt groteski hirviö.

Joo... Vittu joo mua VITUTTAA. Niin paljon ja usein, että turhaan mainitsen siitä täällä.. Mutta mainitsen silti. MUA VITUTTAA! Onko nyt kivaa..? Ei musta ku mua VITUTTAA! Ei se mitään, koska suakin VITUTTAA! Kohtalontovereita!! Jee Hienoa!! VITTUUNNUTAAN!

Quote by Loopy
Quote by Tapsa
Varmaan säädetään ne tasot !

Varmaan nauhoitustasot on valmiiksi katottuna.

Despite of that !

asumme katutasossa ja viime yönä joku prkleen paviaani oli käyny pöllimässä
keittiön ikkunasta LÄMPÖMITTARIN!!

kuinka näätä voi ihminen olla?

Quote by Loopy
Quote by Radar
Eiks sul sit ollu nauhotusohjelmassa mitään graafistapalkkia
josta näkee, et tuleeko mitään signaalia :p

On.

Arvaa katoinko sitä.

Kerron.

En.

Varmaan säädetään ne tasot !

Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.

Quote by miikkaL
Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.

Sit ne menee viel aika usein rikki ku voitelu o gäynnis...

jep

O