V#tuttaako?!
äh.. tupla...
Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.
NiksiTapsa #1
->
Älä voitele hapankorppua, vaan päällystä se tonnikalalla !
( ei prkl älä voitelekaan, se vasta vituttaa kun
tunafisu-tölkkii ei-vaan-voi saada auki sotkematta
käsiä siihen öljyyn )Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:
NiksiTapsa #2
->
Leivo Jugi sitä voita eka hiukka,
jotta sen viskositeetti muuttuu !
(käytä tunafiskerii joka ui vedessä eikä öljyssä, ei me viel niin pahaa ekokatastrooffia eletä että kalatkin tarjoillaan öljyssä)
Muistan sananlaskun: Huono seppä työkaluja syyttää...
En missään vaiheessa syyttänyt veistä.
Se voitelujuttu alkaa sillä kun otetaan voita, eikö?
Kuulemma.
Elikkä, voi tulee kaapia purkista niin että se tulee siihen veitseen sellaisen "ohuena levynä" ja näitä levyjä laitetaan sit leivälle sen verran mitä tarvii (2-4)ja niitä levitetään vain hieman.
Ei. Voin kuuluu levittyä tasaisesti leivän päälle, ettei siihen tule mitään klimppejä/levyjä.
Sun ihan ikioma vika!
Ei, vika on Oivariinissä.
Tuus levittään meille Oivariiniä semmosen pehmeen sämpylän päälle. Katson mielelläni.
Jep. "Pehmeästi levittyvä" my ass.
Mutta suosittelen kokeilemaan sellaista levitettä kuin MINIlätta. Maistuu täysin samalta kuin oivariini, on vain kevyempää. Ja mikä tärkeintä, levittyy helposti myös jääkaappikylmänä.
Kyllä vituttaa ja isosti.
6 vko ollut aikaa tehdä projektia X, mä en saa sitä ees kunnolla alkuun. Eniten tässä vituttaa se, että jos tohon oikein keskittyis, niin noi hommat tekis kahdessa päivässä.
Palailinpa koulusta kotiin ja kovin nälissäni aloin väsään ruokaa. Eikun riisit tulille ja pilkoin kaikki sipulit ja valkosipulihörsselit sellaselle puulevylle kauniiks tarkaks palaks.. sit yläpuolen lasi/lautashylly romahtaa just päälle.. joka paikassa sitä vitun lasinsirpaletta ja sit vielä täys sokeripussi ja sellanen melkitäys jauhopussi kans jokapaikkaan.. ei vittu sit syödä tänään hyvää ja ravitsevaa ruokaa vaan käydään hakee megapussy sipsejä.. jeh.
vitun vuokraisäntä kasannu paskat hylly, käyn kakkii sen postilaatikkoon jep
oppisipa sitä joskus järkeväksi kuluttajaksi... hajotuskerroin tässä tietty vähän kohahtaa seuraavia opintotukia odotellessa. varsinkin kun pitänee seuraavat 2vk pureskella kynsiä&känsiä ja säännöstellä riisinjämiä :excellent:
Kaksi sanaa:
Naiset.
Perkele.
Kyllä...
Kolmen vuoden suhde nähtävästi loppui :crybaby: :crybaby:
..kyllä!11
..kortti kuivuun kolmex kuukaudex.. :angry:
Oho!
Kännis 150km/h?
Noeei...
Kaksi sanaa:
Naiset.
Perkele.
olen myös todennut saman monta kertaa, etenkin ton eka sanan
Tuota, miten sit otat sen koneelle md:ltä jos ei olis sisäänmenoa?
Sen "mic in" liitännän (melkeinpä perus äänikorteissa yhtä kuin line in) kauttako vai miten?
Enemmän mä sanoisin et md:lle pakattuna se ääni menee heikonpaan kuntoon ku ton äänikortin mic in:in kautta suoraan talteen otettuna...
Joojoo, toihan on itsestäänselvää. En vain ole tiennyt et mic-in:stä sais nauhotettua yht hyvälaatusta kamaa ko laininistä. Koitampa tänään nauhottaa koneel suoraan sit...
Tuota, miten sit otat sen koneelle md:ltä jos ei olis sisäänmenoa?
Sen "mic in" liitännän (melkeinpä perus äänikorteissa yhtä kuin line in) kauttako vai miten?
Enemmän mä sanoisin et md:lle pakattuna se ääni menee heikonpaan kuntoon ku ton äänikortin mic in:in kautta suoraan talteen otettuna...
Joojoo, toihan on itsestäänselvää. En vain ole tiennyt et mic-in:stä sais nauhotettua yht hyvälaatusta kamaa ko laininistä. Koitampa tänään nauhottaa koneel suoraan sit...
Ei muuten oikeen skulannu... Kohtalainen taustakohina... Mut eip tuo mittä...
No, kokeileppa tsekata sen äänikorttis asetuksia.
Pelkästään jo sen mikkikanavan volyymin tiputus vois auttaa.
mite sit oot ottanu md:ltä sen setin koneelle, jollet tota mic-in liitäntää o käyttän?
Onks siinä sun kortissa sit digitulo vai...?
Joo, kyl mä ne asetukset laitoin parhaani mukaan.
Kaveri on ain laittanu ku olen pyytäny. Ei mul muta tuloa ole ko toi mic in.
*naksahdus*
Dude, I feel ya. Mä oon käyny Soneran kanssa ton saman murhenäytelmän
läpi pariin kertaan, tosin tässä yrityksessä ei oo ku 25 toimistotyöntekijää.
Tällä hetkellä ISP-palveluista pitää huolen Elisa ja Nebula ja näistä ei ole
mitään valittamista. Nebula varsinkin osoittautunut aivan ylivoimaiseksi
asiakaspalvelun ja toimivuuden osalta.
Varmaan säädetään ne tasot !
Varmaan nauhoitustasot on valmiiksi katottuna.
Ja tasothan sitten kuunnellaan mikseristä.
Mua taas naurattaa kans se kun toimitusjohtajilla yms isoilla herroilla pitää aina olla se kommunikaattori, vaikka se käyttö onkin sitten sitä että näppäillään numero ja painetaan vihreetä nappia. Kyse on vaan siitä, että käyttöhyödykkeistä tehdään statussymboleita, vaikka sellaiseksi kävisi helposti joku muukin.
Tämä on muuten harvinaisen totta. Kommunikaattori on oikeissa käsissä aivan ässä laite, mutta omienkin havaintojen mukaan 90% kommarin käyttäjistä ei laitetta osaa käyttää, eikä sen roudaamisesta ole heille oikeestaan mitään hyötyä.
Lisäksi useat firmat tilaavat kommunikaattorit kysymättä kaikille päälliköille, eivätkä perehdytä sen käyttöön millään tavalla. Kovinkaan montaa ei sitten edes kiinnosta opetella puhelimen käyttöä itsenäisesti.
Eiks sul sit ollu nauhotusohjelmassa mitään graafistapalkkia
josta näkee, et tuleeko mitään signaalia :p
On.
Arvaa katoinko sitä.
Kerron.
En.
NO VITUTTAA, KUKA TÄN KAIKEN KIRJOTTAA!
Ei vituta. Aurinko paistaa ja tänään alkaa viikonloppu!! Ja tänään vois vaikka käydä tsekkaamas sen Desyn Masiellon Feverissä...