V#tuttaako?!
Huono päivä! Kaikkia vituttaa...:(
Think happy thoughts! :D
en ollut yhtään jälkiviisaampi kuin sinäkään. kysymys onkin siitä, kuka vastuun kantaa. jokainen pelle hallituksessa pakoilee vastuutaan mitä älyttömämpien meriselitysten taakse. lähinnä tavallisena kansalaisena risoo tällaisista sirkuksista kehkeytyvä varsin voimakas riittämättömyyden tunne. isot pojat leikkii ja itse ei voi asioihin vaikuttaa mitenkään. äänesti vaaleissa tai ei. ja mitä poliittista ryhmittymää tahansa. äänestänkin lähinnä siksi, että joku muu kuin olavi mäenpää ja hänen jugendinsa (oma paikallinen koti-hitlerimme) saisi ääneni.
ei aina voi voittaa, mutta aina ei jaksa hävitäkään. onneksi on tämä topiikki, että voi purkaa vitutustaan tarvitsematta turvautua aiemmassa meilissäni mainitsemiin krouvimpiin keinoihin. :)
no onhan tuossa perää, ja myönnän kärjistäneeni ton oman kommenttini myöskin. lähinnä tuossa lienee suurimpia kompastuskiviä on juurikin se että valtio on mukana liike-elämän riskien otossa omistamiensa yritysten kautta, joilla on vastuuta myös muille osakkeenomistajille.
esimakuahan tästä ongelmasta tuli jo jokin aika sitten, kun valtio oli pumppaamassa soneraan lisää rahaa taatakseen sijoituksensa arvon. ja tästähän sitten kilpailijat eivät niin hirvesti diggaileet...
mutta koska asia ei vituta mua yhtään en jaksa alkaa jauhamaan siitä enempää.
sen sijaan minua vituttaa juurikin about miljoona-asiaa joita en jaksa alkaa tilittämään julkisesti myöskään.
Originally posted by Tres:
Ja esimerkiksi Postin palvelut ovat yksityistämisen jälkeen
mielestäsi parantuneet?
En pahemmin käytä postin palveluja ;)
En missään vaiheessa sanonut että valtion palveluja pystyisi yksityistämään. Pointti oli siinä, että palvelutaso on niin perseestä että vituttaa suurella V:llä kun pakostakin joutuu esm Kelassa asioimaan (Opintotuki/asumislisä jne).
Varsin vittumaista tässä on se, että kun niissä ei tarvitse palvella ihmisiä, ei tarvitse olla ystävällinen, niin sitten ei myöskään olla. Varmasti ne ihmiset joilla todellakin on ahdinko päällä varmasti mieluusti odottavat toista tuntia (helposti) siellä ja sitten tiskillä on joku vittumainen kana soittamassa vielä suuta ja pompottamassa pitkin kaupunkia.
Ps. Takertukaa nyt kirjotusvirheisiin, en jaksa niitä korjata.
Originally posted by yana:
tosin kyllä noi yli vartin jonottelut jossain virastoissa yms alkaa vituttamaan vähän liikaa välillä...
Se vartti kun on vielä tavallisesti vähän.. tai sitten satun itse aina sinne toimistoon silloin kun on ruuhka.
Edit: quottaukset.
Muutan Amsterdamiin.
Good choice! :D
Lievästi harmittaa, sanoisinko jopa että kismittää, kun TV-kanavat ei voi pitää aikataulujaan. Jäi sitten eilisestä OZ:ista loppu näkemättä, vaikka laitoin 10 min ylimäärästä nauhotuksen perään. [Tähän kohtaan isoilla kirjaimilla rumia sanoja]:mad:
edit: tää on postattu syyskuun puolivälissä, eli nyt ollaan taas mukana juonessa :)
Mua vituttaa tää kurkkukipu, en tiedä johtuuko tää alkavasta flunssasta vai siitä halvasta canadalaisesta viskistä, mitä on tässä tuullut lipitettyä.
heh, käytä Grant'sia ja olet vapaa kurkkukivusta ;)
Täysin toimintakykyinen 17 vuotta ( about ) vanha matkatelevisioni ei enää tänä aamuna suostunut lähtemään käyntiin, prkl!
Nyt täytyy varmaan yrittää ostaa uusi telkkari, mutta kuiteski viikonloppu eletään nyt ilman töllöä...( Koen jo vieroitusoireita...
:( :eek: )
Noh, pitänee yrittää lukea THS loppuun...
T:Tero
Että sinänsä tuo ei ehkä sinne "secrets" osastolle sovi :)
No ei, etenkään kun se on julkista lukemistoo :D
Miten kukakin sitten kirjansa haluaa houkuttelevammaks tehdä. Enpä mäkään tohon ekana ois tarttunu, muttakun kuuluu kurssin lukemistoon. -> vituttaa tuhlata aikaa kaiken maailman lukemistoihin, jotka ei oikeesti kiinnosta. Lisäks, kun nää amerikkalaiset kirjat tuppaa oleen täynnä henkilöpalvontaa ja hirveitä dollarisummia. Osassa noista vastaavista kirjoista on myös huvittavia hehkutuksia yritysten mahtavista taktiikoista ja kilpailukyvystä, vaikka yritykset on tätä nykyä (parin vuoden jälkeen) konkassa.
edit: in-topic -lisäys
Niin noh..onhan se niinkin...
Kyllä pisti sapettemaan eilen klo 22:00.. Yläkerran naapuri tuli avautumaan että "Musiikista puolet pois! Joka päivä kuuluu aina parituntia *jumps-jumps-jumps* alkaa sapettamaan sellanen!"
Meinasin sanoa että: "Jaa että puolet, no tiputetaan 3dB:tä kun kerran käsketään..".
Mitäs perkele muuttaa Sk28:n asumaan, haluis rauhallisen paikan menis johonkin muuhun taloon kampus-alueella, eikä siihen joka on "tunnettu" siitä että siellä jonnin verran möykätään, soitetaan, tai juhlitaan pihamaalla...
Joka ikinen ilta olen laittanu vielä musat kiinni kun 'hiljasuus' alkaa (klo 23:00), jos ei perkele voi musiikkiharrastuksiaan toteuttaa ni jo on vittu.
P.S. Tämä asunto-rykelmä on todellakin kampus-alueen möykkä-keskus.. pihalla saattaapi hörhöt lauleskella Paula Koivuniemeä viiteen aamulla jos ovat grillailemassa ja juomassa (talvella tosin harvemmin) ;)
EDIT: -3dB.
S**tanan foorumi "you have no access to this page", kun yritän postata replyn, privan tms ja mun nicki katos members-listalta.
Piti rekisteröityä uudella nimellä.
Saaks täällä kiroillaki?
(&#¤¤%#/&/(&%¤#!#!¤%!#)
Voisitteko prkleen nörtit kirjottaa parempia koodeja ettei tarttis mämmikourien teidän takia kärsiä?!?!?!?
-olivia
PS. V* v*tuttaa niin v*tusti....................;) :p :001:
Vituttaa kun ihmiset ei osaa käsitellä levyjä kunnolla! Kirjaston levyt on monesti niin naarmusia ja paskasia ettei kuuntelemisesta tuu mitään... On se niin vaikea ottaa sieltä reunoilta kiinni, helpompaa näyttäis olevan tarttua keskeltä levyä petolinnun kynsillä ja vielä aivastaa räkäsesti siihen päälle! Meni taas varausmaksut ihan hukkaan.
:angry:
Kun mä oon tilittäny tosta M1 moottoritiestä, että EU säädökset ei näköjään päde, esmes keskivalli puuttuu, niin EU kerto, että semmonen pitää olla. No ny ne on laittanu kolmella vaijerilla sen aidan. Siis sellaset narut menee tien sivussa. Ei ne kolme vaijeria todellakaan ole keskivalli!
Idiootit! :D
mua vituttaa et tää on näköjää ainoa mun luoma topikki joka nousee jatkuvasti kärkeen..
muutetaan nimee
Seuraavassa tarina siitä, kuinka kaikki ei aina suju aivan suunnitelmien mukaan ja kuinka yhdistelmä huonoa mäihää ja omaa hölmöilyä aiheuttaa suunnattoman vitutuksen.
Olimme vuokranneet Jyväskyläläiseltä hepulta pikkubussin, 1+8 hengen, '96 mallin Fiat Ducato Maxi 2.5 TDI:n Koneisto-matkaa varten. Sovimme, että auto saadaan käyttöön joskus klo 12 tienoolla perjantaina. Ajattelin siis, että pääsemme matkaan viimeistään klo 13 kun kaikki jengi on ensin saatu kyytiin, ja Helsingissä jää vielä pari tuntia aikaa vierailla klo 19 sulkeutuvassa levykaupassa.
Käy kuitenkin ilmi, että auton omistaja ei kerkeä auton kanssa Jyväskylään millään ennen klo 13:a. No eihän tuossa, eipähän tule pakkaamisen kanssa kiire, mietin. Klo 13 omistaja soittaa, että tiellä oli kolari, ja tulo viivästyy vielä puolella tunnilla. Nyt pakkaamisaikaa alkaa olla jo liikaakin.
Klo 13.30 omistaja saapuu viimein pihaani ja käymme läpi autoon liittyviä asioita. Omistajan kerratessa kaikenlaisia pikkuvikoja käy ilmi, että aivan moitteettomassa kunnossa auto ei siististä ulkoasustaan huolimatta ole:
-Puhallinta ei saa pitää päällä koska siinä on vika joka polttaa sulakkeen (kuinka loistavaa, näin helteellä)
-Liukuoven kiinnitys+kahva on osittain rikki (sain rikkinäisestä kahvasta sormeeni haavan)
-Ohjaustehostimen öljyn tasoa pitää vahtia koska osittain rikkinäinen ohjaus syö sitä hullun lailla ja öljyn loppuessa ohjaus rikkoutuu kuulemma kokonaan
-Jarruvalot eivät toimi (mukava "turvallisuus"seikka kaupunkiajoa Helsingin keskustassa ajatellen)
-Liikkeellelähtiessä pakoputkesta pelmahtaa epäilyttävä valkoinen savupilvi (herätti Helsingin keskustassa oudoksuvia katseita)
-Dieselpumppu vuotaa moottoritilaan, ja sen ei kuulemma PITÄISI syttyä. Mutta jos se kuitenkin syttyy, niin minun pitää evakuoida auto kaikessa rauhassa ja antaa moottorin palaa, vakuutusjuttuja ilmeisesti. (ei onneksi syttynyt.)
Tämän jälkeen hyppäsin itse rattiin ja lähdimme ajamaan omistajan pihaan. Matkalla omistaja varoitti että pienemmillä (80) maantienopeuksilla kannattaa välittää 5-vaihteen käyttöä, koska se saattaa rikkoa voimansiirrosta jotain. Moottori kuulemma jaksaa kuitenkin vääntää. Ajotuntuma vaikutti kuitenkin ihan kohtuulliselta, mitä nyt vetoakseli isommalla kaasulla hieman "hötkötti" ja aiheutti koko auton hytkymisen.
Perillä omistaja halusi rahat käteisellä etukäteen. Tästä ei mielestäni ollut aikaisemmin puhetta, tai sitten en muistanut sitä. Jouduin siis lähtemään lähimmälle automaatille 3 km päähän, koska minulla ei käteistä niin paljoa mukana ollut. Maksettuani auton ajattelin että tästähän se reissu nyt viimein alkaa ja lähdin hakemaan muuta porukkaa kyytiin. Kello lähenteli puolta kolmea.
Kun olin ajanut kaupungin läpi keräten ihmiset kyytiin ja olimme viimeisen tyypin pihassa, rupesin asentamaan kasettiadapteri+cd-soitin-yhdistelmää auton Sony-kasettimankkaan. Tämäpä ei halunnut pitää adapteriani sisällään, joten auton soittimen kautta musaa ei kuultaisi. Ilman musaa ei reissuun lähdetä, totesin, ja päätimme hakea yhden matkalaisen kämpiltä mankan. Mankkasäädön aikana toiset olivat lainanneet avaimia virtalukosta saadakseen liukuoven ulkopuolelta auki. Kun sitten olimme aikeissa lähteä kaverin pihasta, auton virtalukko yllätti: Avaimet eivät kääntyneet lukossa mihinkään suuntaan. Kyse ei ollut rattilukosta tai muustakaan, lukko oli vain jumissa.
Reilun vartin vääntämisen ja hikoilun jälkeen soitin auton omistajalle, ja vastaus oli: "Kas kummaa, ei se ole tehnyt sitä kahteen vuoteen. Ehkä avain on kulunut. No jospa minä tuon teille uuden avaimen".
Omistaja lähti tuomaan avaimen, ja me odottelimme. Kello kävi jo hyvää vauhtia yli kolmen. Olin siis suunnitellut, että olisimme Helsingissä viimeistään klo 16. Reilun vartin päästä, muutaman reitinopastussoiton jälkeen, omistaja toi avaimen, jolla lukko viimein toimi. Haimme kaverin kämpiltä mankan, ja siihen huoltoasemalta paristot. Tämän jälkeen, noin klo 16, alkoi matka kohti Helsinkiä, joka sujui ihme kyllä ilman sen kummempia kommelluksia.
Perillä Helsingissä kippasin jengin Kaapelille, ja tämän jälkeen soitin kaverille, jonka luokse minun piti auto parkkeerata. Kaveri ei ollut kotonaan vaan jossain kauempana, ja minun piti odottaa hänen kavereitaan Ruoholahdessa, nämä toisivat minulle kämpän avaimen. Kavereita odotellessani ajattelin käydä vielä auki olevassa kaupassa ostamassa bisseä. Kello oli melkein yhdeksän. Kauppaan mennessäni huomasin että tienvarsipaikat ovat täynnä, mutta parkkitalossa näyttää olevan tilaa.
Korkeusrajoitus 2.1 metriä. No, kyllä se siitä menee, tuumasin. Ajoin parkkitaloon alaspäin viettävää ramppia pitkin, jonka alapäässä näin uudestaan tuon 2.1m-kyltin. Kyltti ei ollut siinä ihan turhan päiten, sillä se oli kiinnitetty betoniin. 2.1 m korkeammalla autolla katto olisi saanut siis uuden muotoilun. Hivutin autoa lähemmäs ja lähemmäs kylttiä, samalla vilkaisten katolle ovesta. Kun auto oli 5 cm päässä kyltistä, havahduin todellisuuteen: eihän se saatana mahdu siitä! Yritin peruuttaa autoa, mutta outo kytkin teki temput ja auto luiskahtikin vielä eteenpäin. Nyt kyse oli enää parista sentistä. Sydän hakkasi ja päätin ottaa varman mäkilähdön. Kytkin ylös niin että moottori hädin tuskin pysyi käynnissä, sitten kaasua. Onnistuin ja katto säilyi ehjänä.
Parkkitalokohelluksen jälkeen löysin kuin löysinkin kadunvarsipaikan ja pääsin kauppaan ostamaan kaljaa. Tämän jälkeen näin kaverin kaverin, joka toi minulle edellämainitun avaimen. Avaimen saatuani suuntasin lähimpään pizzeriaan, koska syöminen oli jäänyt kovin vähiin. Pienen odottelun jälkeen pizza mukaan, ja autolla kohti kaverin kämppää. Vaikka luulin osaavani kartta.hel.fi:stä tulostettujen sivujen ja niille piirtämäni reitin avulla perille, ajoin matkan aikana silti useita kertoja harhaan. Helsingin keskusta ei ole sitä tutuinta autoiluympäristöä minulle.
Hikisen yritys-erehdys-ajomatkan jälkeen selvisin kaverin talon tuntumaan, ja totesin, että talon vieraspaikat olivat täynnä. Soitin kaverille, jolla ei ollut talon omien paikkojen lisäksi tietoa muista paikoista. Ajoin auton kadun varteen ja odottelin kaveria. Tällä välin hämmästelin sitä, että auton valot jäivät päälle, vaikka avaimet otti pois virtalukosta ja sammutti valot. Hetken kummasteltuani soitin omistajalle, joka sanoi, yllätys yllätys: "Kas, ei se ole sitäkään tehnyt kahteen vuoteen. Jos ei muu auta, niin hansikaslokerossa on 13 millin avain, jolla saat akun miinusnavan irti. Samalla voisit tarkistaa sen ohjaustehostimen öljyn". Puhelun loputtua vitutuskäyrä alkoi pikkuhiljaa nousta eksponentiaalisesti. Kello oli melkein 23, muut bilettivät koneistossa ja minä olin vieläkin naimisissa tämän kirotun auton kanssa.
Kaverin saavuttua etsimme parkkipaikkaa jonkin aikaa, mielentilaani nähden liian kauan. Parkkipaikka kuitenkin löytyi lopulta naapuripihasta, ja roudasimme yhdessä kaiken tavaran pois autosta. Kaverin kämpillä tajusin, etten ole ainoa majoittuja. Tarkemmin sanottuna yksi niistä kaikista kymmenestä.
No hyvä. Asettelin kamppeeni johonkin nurkkaan, kävin äkkiä suihkussa, söin jäähtyneen pizzan ja yritin siinä sivussa pukea päälleni, ajaa partaa etc. ja juoda niin paljon bisseä kuin kerkeän. Kun olin viimein lähtökunnossa, lähdin tarpomaan reippaasti kohti 0.05 yöbussia - viimeisestä 23.30 metrostahan olin toki myöhästynyt. Bussin päätepysäkki oli rautatientorilla, josta jatkoin taksilla kaapelille. Guest-passin saamisen jälkeen fiilis koheni mukavasti, ja pääsin viimein bilettämään - ne viimeiset neljä tuntia.
saatana autoon murtauduttiin taas kerran ke-to -yönä keskellä vilkkainta Kalliota. eipä mitään järin arvokasta lähtenyt (koska autossa en sellaista säilytä), mutta vituttaa väännellä ja maalata peltejä ja vaihdella lukkoja vähän väliä. itse teossa kun sellaisen liimanhaistelija-pirinistin näkisin niin olisi teräsputkella vähän asiaa.
Ja tämäkin vielä: http://wakeupfromyourslumber.blogspot.com/2006/07/israeli-children-sign-their-missiles_18.html
Ei prkl nyt kyrsii vielä enemmän.
Tää on jo häiriintynyttä :(
Vituttaa. Minne tahansa meenkin tai mitä tahansa kanavaa katson niin aina soi Black Eyed Piissi. Paskaa,niin paskaa.
Itseasiassa vähän aikaa sitten ajattelin perustaa Blogin, missä listaan asioita joita vihaan yli kaiken. BEP oli ensimmäisenä inserttinä.
Sittemmin projekti on jäänyt, mutta katsoo jos vaikka tässä tällä viikolla keksisi jotain uutta.
http://ilkkavihaa.blogspot.com/
Aaargh, lauantaina on hyvät pippalot, mut ei päääse kuin käymään selvinpäin. Sunnuntaina pitää koko suvun kans syömään!:007:
jep