V#tuttaako?!
Kuukausipalkaksi ilmoittivat nyt sitten hieman yllättäen peräti massiiviset 250e / kk
:crybaby: :eek: oho, onko tosta jäänyt ykkönen edestä, se ois kyllä silti aika paskapalkak mistätahansa työstä, ei mutuuta kuin liittoon soitto, haluavat varmaan mielellään jutella pomosi kanssa...
I cried on my blood day
there was nothing that i could hold on to
just a line could have helped
remind me of you, of you
i screamed till the blood came
i was living in a cloud of hope
lover's kiss then they make a wish to the end
they pretend :angry:
Help...anyone.
\o_
Kyllä.
Kyllä vituttaa.
Valehtelevat ihmiset siis.
edit: plaa plaa
Vittu kun vituttaa koulu. Niin hemmetin honppelit opettajatkin. Sitten eräästä toisesta asiasta tuli vtun teostomaksut mielee, ja kohta ne repii rahat ilman hengittämisestäkin. Sitten radiossa soitetaan vitun paskaa musiikkia. Ja vitun webcam on paska vaikka sitä en käytä. Sitten coltista on tehot uupunut.
PERHANA! Nyt joku hiiri menee lattialla... toi ei kauaa elä
ai niin. Vitun hauskaa atk:n tunnilla, "kuvaile tietokoneen käynnistämisen vaiheet" Hei kiviäkin kiinnostaa :angry: :angry: :angry: :angry: Laitanko vielä yhden? Nojoo; :angry:
Edittiä:
No voi helevata kun päätti jääkaapista lamppu mennä paskaks.
kyllä vituttaa, saattoi tulla noin 3000e laskua :mad:
Osta siis Plug-In malli (esim Shure Whitelabel) jonka voi liittää suoraan äänivarteen ilman kelkkaa. Seuraa raitaakin paremmin. Kaikin puolin parempi rasia. :laugh:
Ja tapa äänivertesi ;)
Ainakin noi ortofonin rasiat (vanhemmat concordet, uusista en tiedä) tappaa nopsasti äänivarren...
Vitun nokian.. :mad: :mad: :mad:
Älä välitä.
Tota se on Noksun kanssa ollut aina.
Kaikki kusee...
Tietyllätapaa "hyviä" luureja.
Ainakin tuttuja käyttää.
Ja commut on niin :hearts: vehkeitä kuin olla ja voi.
Mutta Nokian huolto kusee totaalisen pahasti.
Itselläni kokemusta puhelimesta joka sanoi käyttösopimuksensa irti about viikon oston jälkeen.
Näyttö aluksi paskaksi.
Sitten kuuloke.
Sitten koko laite.
Huolto vaan pyörittelee päätään ja kohauttelee olkapäitään "ei meil o viel tähän mitään varaosia tai mitään, tää on niin uus malli"
Miksei nuorten pahoinvointiin puututa ja paneuduta paremmin? Siinä vaiheessa kun murkkuteinit alkavat hyppimään tahallaan puskasta autojen alle on asiat mielestäni todella pahasti pielessä.
Huomenna sit vaan vakuutusyhtiöön taistelemaan, kuka korvaa auton vahingot... Voi vittu sentään tätä maailmaa.
:angry:
Integroi vastaus elämään maailmankaikkeuteen ja kaikkeen!
42 :)
Tietenkin. Miten muuten sä vanhempii tietokoneita availet?Onhan kaikilla himassa torx20 -ruuvari? :mad:
No perkele. Mulla on kavereita tota varten! :D
Just piti lähtee kuvaa ja pyöräilee, mutta sisäkuminventtiili irtosi kun pumppasin lisää ilmaa.
Eli jää se kuvaus reissu väliin. :angry:
Kosahdin TV-lupatarkastajaan.
Luulin eka että ihastuit. :panic:
Monet asiat pistävät välillä vituttamaan.
Esimerkkeinä mainittakoon:
- EU (vie vähitellen Suomen itsenäisyyden - josta sdp jostain syystä kovin tyytyväinen!) :angry:
Ei ne EU:n määräykset vaan se kun Suomessa ollaan niin tiukkaperseitä että niitä noudetaan millin tarkkuudella kun taas muissa maissa niitä noudatetaan vähän sinne päin ja käsivarren mitalla.
Vituttaa isolla käellä. Koira jäi eilen auton alle ja kuoli.!!!!!!!!!!VITTU!!!!
:(
syytettä kehiin?
Vituttaa duunit. IHA VITUSTI!!!!!!!!! :mad: :angry:
2 viikkoa kesälomaan mutta sekin tuntuu ylitsepääsemättömältä
Vittu rippijuhlat on perseestä.
Pakkohan sinne oli mennä kun serkkutyttö kerran ripille pääsi...
Eka ahtaudut sukulaisten kyytiin, puku päällä, autossa vitun kuuma (ilmastoinnista *ttu tuskin kuultukaan) sitten se 100kilonen hurtta tunkee JUST MUN syliin saatana ja vittu sitten vasta kuuma onkin kunnes 75km päästä ei koko vartalossa ole tuntoa soppatorvesta alaspäin kun se saatanan koira makaa niin rakastuneena siinä päällä ja *tun kuuma.
Perillä 235475775645232km ja ½ valovuoden päässä +35C varjossa, +55C auringossa ja puku päällä.
Vittu ahdistaa, hiki tunkee jo puvusta läpi ja housut lotisee hiestä.
sitten mennään kirkkoon ja paskat puupenkit, takana istuva +300kg äijä wänkkii jalallaan sitä tuolirivin alla menevää poikkipuuta niin että koko saatanan penkkirivi pomppii ja tuntuu kuin että joku nylkyttää perseeseen.
Sitte kun kerran kysyy että "voisitko lopettaa ton?" niin TASAN PUOLMINUUTTIA jaksaa olla runkkaamatta sitä poikkipuuta ja taas mennään.
Kirkossakaan ole ilmastoinnista kuultukaan, siis aivan saatanan kuuma ja hiki valuu noroina selkää alas.
Täti lyö mulle jonkun naurettavan räpsyn käteen, "digikamera" sen olla piti.
"OTA KUVVII SIE!!" vittu siinäs otat sellasella vitun lelulla kuvia toisestapäästä salia zoomi täysillä ja et siltikään saa kuvaan kuin jotain epämääräistä kärpäsenpaskaa.
Ja hirveä hiki päällä sitten kieputaan siinä käytävän ja penkin väliä kun pitää ottaa *ttu niitä kuvia.
Ja noin viiden kuvan jälkeen se räpsytin alkaa vinkua "MEMORY FULL" *ttu mä otin pari *tun kuvaa.
Ja sitten pappi laulattaa niitä virsiäkin samalla, vedettiin oikein pitkän kaavan mukaan hartaasti joka virrestä ihan pilkutkin ja loppukaneetit prkl.
Tuntu siltä ettei se ikinä lopu.
Ja se puhe: "Mies löysi pellostaan aarteen, myi omaisuutensa ja osti rahalla sen pellon." SELVÄ!
Tai: "Myykää kaikki omaisuutenne sillä rikkaina ette löydä taivasta".
Tulee vaan mieleen että kyllä siellä Vatikaanissakin eletään aika esikuvan mukaan, sellainen saatanan loukko sekin on.
Noh, uskontohan on hyvä voima pitää kansa nuhteessa.
Kun toinen makaa ojassa ja on kuolemaisillaan nälkään kun toinen tyyppi siinä vieressä ähkii hyvästä ruoasta, niin nälkään kuolemaisillaan oleva tyyppi vain tokaisee "Sellainen on Jumalan tahto, maailmassa pitää olla rikkaita ja köyhiä.Mutta kyllä tuonpuoleisessa tulee uusi järjestys".
Kuitenkin: kirkosta kun pääsee lopulta pois niin mennään juhlakalun kämpille ja siellä vasta *tun peijaiset alkaa.
Sisään varjoon ei päästetä, pukuinesi seisot siinä seinän vieressä auringossa ja metrin päässä oleva mittari näyttää lukemaksi *ttu +50C auringossa :excellent: siinä huojut neljä tuntia samassa paikassa auringonpistoksen ja lämpöhalvauksen välillä, korvissa humisee, päässä koskee ja pyörryttää.Välillä hissipoika tulee kurkistaa ylimmässä kerroksessa ja tekis mieli kiekottaa viereiseen kukkapenkkiin.
Äijät kiskoo paloöljylle tuoksuvaa ponua karviaspuskien takana piilossa vaikka kaikki hyvin tietää mitä siellä tehdään.
Serkkupojan tollo tunkee viereen jauhaa jtn paskq ja päällä kauluspaita jossa oli ilmiselviä kirkkoveneitä ympäri paitaa.
Lopulta, lopultakin pääsee pois sieltä, sedän ja tädin kyydissä...
Ahtaudutaan taas johonkin paskq Seat Leon farmariautoon, saatanan 100kiloinen hurtta läikäyttää perseensä meikän syliin ja nuolee hesarinkokoisella kielellään meikän naamaa ja varmaan geelitkin fledasta.
Täti ajaa kun setä kömpii pelkääjän paikalle etupenkille ja tuoksuu siltä saatanan paloöljyltä mitä meni kittaamaan.
Mä koitan että "Jos mä ajaisin" mutta täti ei kuulemma uskalla olla muiden kyydissä kuin sedän. Ja itsensä.
Ja voi luoja miten paskq kuski oikeesti joku voi olla.
Tää painaa 80 alueella 140km/h (en sitten tiedä kusiko mittari), huudattaa mottia nelosella vaikka voisi käyttää sitä vitosta mutta mitä turhia...
Kone käy ja huutaa hyvä ettei syylärit lennä pakoputken kautta ulos ja tää veti yhden stopmerkillä varustetun risteyksen läpi pysäyttämättä.
Hitto mua pelotti.
Jossain vaiheessa matkaa nukahdin, tai ehkä pyörryin pelosta en ole varma mutta heräsin kämpän oven luona.
YHDET *TUN PEIJAISET RIITTÄÄ MULLE, seuraavat ois kuukauden päästä mutta: nappaan kännykästä sim-kortin *ttuun viikkoa ennen kabbanaaleja, menen kaverin luokse asumaan toiseen kaupunkiin ja saavatpa etsiä pippaloihin kun eivät tiedä missä olen, juuri niin prkl.
V#ttu mitä idiotismia... :mad:
Eilen radiossa keskustelivat poliisin oikeudesta kuunnella salaa epäilyttävien henkilöiden puhelinkeskusteluja ja ylipäänsä poliisin oikeuksista salakuunteluun. Eräs näistä keskustelijoista, jonkinsortin fiksu kai, totesi, että "kuunnelkoon vaan kaikkia, minulla on puhtaat jauhot pussissa, meitä joilla ei ole mitään salattavaa ei haittaa poliisin salakuuntelu".
Koe meni päin persettä, jumitin ensimmäiseen tehtävään eikä mistään löytynyt apua vaikka kuinka etsin (2 tuntia).. sitten oli aikaa 15 min jäljellä good game (kaikki tehtävät siis piti osata tehdä)... no, oikeastaan ei edes v***ta paljoa. Irvailin itselleni vessassa peilin edessä sen jälkeen ja tuli niin härö olo että alkoi väkisin naurattamaan. *Lisäys* Luonnollisesti olin junnannut niin maan p****leen yksinkertaisen asian kohdalla että *huoh*, ei pitäis tehdä kaikkea niin vaikeaksi itselleen :)
Edit: Ah, huomasin täällä Kelan nostattamia iloisia ilmeitä. Omana esimerkkinä vois kertoa kuinka Kela hukkasi minun ja veljeni asumistukihakemuksen (asutaan samassa kämpässä), mentiin siitä kysymään 2kk jälkeen (tai jotain, ei ollut enää rahaa vuokraan edes), oli aika hilpeää seurata kun Kelan virkailijat ensin sanoo että ei ne täällä ole, sitten seilaavat ympäriinsä jonkin aikaa ja löytävät paperit: "Ohoh, nämä ei ole vieläkään lähteneet!" NO SHIT! ..Sittemmin päätös tuli ihan nopeasti kyllä...
Edit2: V***tuksen paras puoli: Mahdollistaa eläimellisen irrottautumisen kaikesta tanssilattialla, kun alkaa kunnolla revittelemään ja "unohtaa" täysin itsensä upotessaan musiikkiin, tulee ihan toisella tavalla kiksiä mukaan hommaan (olettaen että onnistuu sittenkin voittamaan v***tuksen)... sitten bileiden jälkeen huomaa että elämä onkin ihanaa.
jep