V#tuttaako?!

Back to häröily O

Tällänen tuli noin klo 22.40 koneelleni
Sen jälkeen ei ollut yhteyttä verkkoon.
Sori jos on pitkä, mutta jos muillekkin on tullut tälläisia niin kommenttia.

Hyvä asiakkaamme

Päädyitte tälle internetsivulle, koska olemme havainneet, että

a) laitteistoanne sekä Internet-liittymäänne käytetään kolmannen osapuolen toimesta
roskapostin (spam) lähettämiseen.

tai

b) Internet-liittymästänne on havaittu rajua, satojen pakettien minuuttivauhdilla
tapahtuvaa verkon skannausta

Käytännössä tämä tarkoittaa, että jokin haittaohjelma, kuten virus, troijalainen
tai mato, on muuttanut käyttöjärjestelmäänne (ns. saastuttanut sen) ja tarjoaa
ulkopuolisille mahdollisuuden väärinkäyttöön. Väärinkäyttö aiheuttaa häiriöitä
julkiseen tietoverkkoon ja sitä kautta muille Internetin käyttäjille. Siksi olemme
rajoittaneet järjestelmänne liikennöintiä, kunnes saatte häiriötä aiheuttavan
ongelman korjattua. Rajoitus poistuu automaattisesti noin puolen tunnin kuluttua
haittaliikenteen lakkaamisesta.

Tietokone, jonka tietoturvataso mahdollistaa tämänkaltaisen väärinkäytön, on aina
suuri riski myös omalle yksityisyydellenne. Kaikki tietokoneelle tallennetut
tiedot (mm. henkilökohtaiset sähköpostit) ovat vaarassa joutua kolmannen
osapuolen käsiin tai tuhoutua.

*TÄRKEÄÄ*
Irroittakaa saastunut järjestelmä (tietokone, jolta tätä viestiä luette)
julkisesta Internet-verkosta välittömästi. Jos haittaliikenne jatkuu, joudumme
poistamaan kyseisen järjestelmän liikennöintioikeudet toistaiseksi.

Häiriötä aiheuttavan ongelman poistamiseksi kehotamme teitä toimimaan seuraavasti:
Puhdistakaa tai uudelleen asentakaa kyseisen tietokoneen käyttöjärjestelmä,
päivittäkää käyttöjärjestelmään valmistajan tarjoamat päivitykset, poistakaa
häiriöalttiit palvelut käytöstä (tunnetusti häiriöalttiita palveluita ovat esim.
levyjaot, outlook expressin esikatselu, internet explorerin activex ja netbios
over tcp/ip) sekä harkitkaa virustorjunnan asennusta. Myös palomuurin
käyttöönottaminen on erittäin suotavaa. Joissakin tapauksissa tietokoneenne
kuntoon saattamiseksi voi olla syytä kääntyä esim. atk-konsultin puoleen.
(pk-seudulla viruspuhdistuksia tekee mm Powermill)

Sopimusehtojemme mukaan asiakas on aina vastuussa laitteistonsa suojauksesta,
tietoturvasta sekä liittymästään tapahtuvasta liikennöinnistä.

Jos käytössänne on virustorjuntaohjelma ja se ei ole havainnut järjestelmässänne
mitään erityistä, se ei todennäköisesti toimi oikein ja vaatii uudelleenasennusta
ja/tai päivitystä. Virustorjuntaohjelmistotkaan eivät aina kaikissa tapauksissa
pysty täysin torjumaan kaikkia tietokoneisiin kohdistuneita hyökkäyksiä. Jotkut
nykyaikaiset haittaohjelmistot osaavat myös poistaa virustorjunnan ja palomuurin
käytöstä. Kyseisten kaltaisten haittaohjelmistojen poistaminen omalta
tietokoneeltanne onkin erittäin tärkeää myös oman tietoturvanne kannalta.

Ohjeita tietokoneen suojaamisesta sekä virustorjunnasta löydätte mm osoitteesta
http://tuki.elisa.net/Tietoturva/tietoturva.html

Lisätietoja antaa ADSL-tukemme numerossa 010 80 2375.

Pyrimme kehittämään järjestelmää tämän ilmoituksen tarkentamiseksi tulevaisuudessa.

Elisa Internet

Ei tähän voi sanoa kuin et SUKSIKAA VITTUUN....Elisa...
Isoveli valvoo taas..
Koneellani ei voi olla mitään paskaa, kun juuri forkkasin kovalevyn.
Sen jälkeen tuli tämä sanoma..
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

joko mua vituttaa tai sitten mulla on nälkä. veikkaisin jälkimmäistä.

Kyllä muakin pikkasen vituttaa. Kuulin kahden kuukauden odotuksen jälkeen 4 päivää ennen duunin alkamista että sitä duunia ei ookkaan mulle. Sellasta se on ku sokeesti menee luottaan neukkarissa suullisesti sovittuihin asioihin.

Kyllä sitä osaa joskus olla tyhmä! :mad:

Originally posted by vartio:

ydinvoiman sijaan olisi voinut pistää ne
mustat pojat veivaamaan jotain kampea.

Eniten kaikesta mua vituttaa rasistit.

Pysy kaukana.

vituttaa kun oon ihan epäkelpo ihminen. en kestä mitään normaaleja juttuja.

Originally posted by Fine':
Miks mä en ymmärä naisia...?

miks mäkään en ymmärrä naisia

Originally posted by Fine':
Nii et täs sit topikki ihmisille joita vituttaa jotain, ja jotka haluaisivat ehkä purkaa vihan johonkin muualle ku ihmisiin ympäriinsä....

Mua ainakin vituttaa et kouluun loppuun on viel KOKONAINEN viikko, rahan puute, vituttaa et ei oo tyttöystävää tällä hetkellä ja ylipäätänsä vituttaa kaikki (välil)!

Mua vituttaa selkäänpuukottamien - ja yleensäkin turha paskanjauhaminen (no ketä ei haittais)

Originally posted by khatt:
Mua vituttaa se kun bileissä jollain deejiillä laukkaa
Silloin on yleensä ilta pilalla.

NIIIN VITTU!!!!!!!!!

Varsinkin jos se on joku detroit-stara jonka setistä löytyy enemmän kuin KAKSI mutta KESKIMÄÄRIN KUUSI laukkaa vittu niin on maailma kaatumassa! VITTU!

Originally posted by Partyangel:

*Ja naisten ylimielinen käytös. Miksi naiset aina on kateellisia toisilleen ?!?

Miks mä en ymmärä naisia...?

No moimoi tytöt ja poijjaat. Mua ei vituta paljon mikään. Oon ihan saatanan köyhä, mutta onnellinen, enkä kaipaa erityisemmin lisää rahaa. Se haisee. Tentteihin ja tutkielmaa varten luen ulkona puistoissa, jos on nätti ilma. Tsybyäkään ei oo mut ehkä sellainenkin joskus joku kaunis päivä ilmestyy. Kaikki ihmiset on joo tosi inhottavia, mutta ihminenhän mäkin vaan oon.

Kevättä ja aurinkoa kaikille! Koittakaa ny jaksaa vittuunnuksissanne. Tidudii...

mua vituttaa se ettei koskaan ole aikaa tehdä kaikkea sitä mitä haluaisi tehdä, eikä koskaan saa aikaiseksi tehdä niistä edes yhtä asiaa, koska ei osaa päättää minkä tehtävänä olevan asian tekisi ensiksi - ja loppujenlopuksi tämä johtaa siis siihen ettei saa tehtyä mitään, vaikka pitäisi tehdä vaikka mitä.

ja sit vituttaa

Originally posted by vartio:
ydinvoiman sijaan olisi voinut pistää ne
mustat pojat veivaamaan jotain kampea.

noh, niin no... :P

juuri nyt muuten vituttaa se, että parin tunnin päästä joutuu mennä takaisin Vekaralle, mutta toisaalta vitutusta laskee se, että tj on enää 40.

Jaa..vituttaa kun pitää käydä vaan töissä ja nukkua..siinäpä elämä.."mikä se sellainen nyt onkaan"

Originally posted by guli van kaak:
isi neuvoo niitä jolla rahaa ei oo, pankaa nekin vähät haisemaan. mikään ei oo helpompaa kuin olla rahaton, voi vaan kököttää nurkassa ja imeskellä peukaloa eikä mistään huolen häivää.

käskystä isi!
joku viisas sano joskus et jos meil on massii ja masu täynnä ni meillei o ideoita, jos taas on nälkä ja koirat puree niin sitä fantasioi vaik mitä et pääsis siit tilanteest eroon.

se vituttaa, että aikanaan ei ollut tarpeeksi ahkera, ja olisi päässyt helposti pienellä vaivalla haluamaansa kouluun. Ei sitä enää jaksa panostaa......ts vituttaa oma laiskuus.

hmm. ehkä asialle pitäisi tehdä jotain. Kun vain jaksais

Mua alkoi tässä hiljan vituttaa se kun kukaan ei oo vielä rukstannu blues-biisiä tästä topicista.
Ideaa näyttää olevan vaikka kuinka.

[ 29 May 2002: Message edited by: Sleeper ]

Quote by Hansu
Meni taas varausmaksut ihan hukkaan.
Tuote on viallinen, joten olet maksanut turhasta => Kirjasto maksaa varausmaksun takaisin, tai korvaa tuotteen toimivalla.

Tai sit jos muuten ei suostu, niin kuluttaja-asiamiehelle kyssäri.

Ei sen kahen euron tai mitä se onkaan takia, vaan periaatteen.

Mua ottaa päähän kun on jostain jotain mieltä ja sit alkaa kirjottaan tänne jotain... ja kun on teksin saanut valmiiks niin onkin jo eri mieltä...

Tästä voi kai lukea lisää -Naisten ja miesten tyyppiviat topiikissa.. Miten niin naisten mielipiteet muuttuu kokoajan

Mua vituttaa se kun näkee bileiden eteen homona vaivaa, sit ne tekee persnettoa ja joutuu maksumieheksi. Vähentää taas jonkin verran omaa kesän biletystä. Toki kun vertaa devotionin kärsimään takaiskuun, niin whinetys on hiukkasen turhaa, mutta henkilökohtaisella tasolla se vituttaa silti.

jep

O