V#tuttaako?!

Back to häröily O

Mä oon duunissa enkä saa mitään aikaseksi... Silmät seisoo vaan päässä ja väsyttää niin että heikottaa ihan sikana!
Sitten täällä on vielä ihan helvetin kuuma! :mad: :016: :018:

Vituttaa kun pitäis tehdä töitä ja joka tuutista tunkee spämmimeiliä ja chattipyyntöä...Prkl! Ei viittis kuitenkaan pistää piuhoja poikkikaan :mad: :mad:

Quote by happosepi

Seuraavassa tarina siitä, kuinka kaikki ei aina suju aivan suunnitelmien mukaan ja kuinka yhdistelmä huonoa mäihää ja omaa hölmöilyä aiheuttaa suunnattoman vitutuksen.

vituttaa ihan himmeesti lainata autoa, jonka omistaja ei kerron kulkuneuvon todellista kuntoa...:mad:

"joo, tässä pitää tehdä tälläinen temppu" jne. vittu, huoltakaa autojanne prkl.

ainiin: vituttaa, jos joudun työmatkavitutuksen takia ostamaan auton ja kiroamaan sitäkin helvetinkonetta...yövuorosta(18h päivä) klo 08 himaan, konalasta tiksiin meni 1h45min dösällä (tosin ovelta ovelle), autolla matka olisi 17km ja siihen menisi varmaan 25min, jos sitäkään. hevonvitun julkiset...

pitää vaan punnita arvostanko omaa vapauttani vai rahatilannettani, tosin duunista tulee ihan hyvää liksaa tälähetkellä, että sen auton vois hankkiakin.

Quote by taro

vituttaa.
en luota koskaan kehenkään.
en anna koskaan itsestäni mitään.
en enään.

Otan osaa, vaikka en hirmu hyvän tunnekaan....
kyllä joihinkin voi ain luottaa! Älä luovuta! ;)

Se on koulu joka vituttaaaaaa :mad:

kyllä melkein aina vituttaa, joskus vaan vituttaa vähemmän. nyt on semmonen keskitason vitutus päällä.

AIOTSÄ LOPETTAA PYÖRÄILYN??!! :mad: :mad: :panic:

Onko se kahvikuppi perkele vaikea pestä itse, eikä vain jättää sitä työpaikan keittiön pöydälle lojumaan Jonkun Muun tiskattavaksi?
:mad:

Quote by Taedium

:heart: mustarastas :heart:

kauniimpaa linnunlaulua saa muuten hakea :cool:

On se kumma kun tarttee niiden puhelimien äänien kanssa leikkiä bussissa, koko saamarin matkan (kesto n.25 min.) kuului erin kuuloisia soittareita ja ne vain kiersi ympyrää koko setin uudestaan ja uudestaan (eikä ollut mikään pikkuinen henkilö vaan aikuis iällä oleva mies).
Eikä muuten ollu eka kerta :angry: ...Eli mikä ihmisiä vaivaa! liian kiire kotona? Tylsää bussissa? Halu saada muiden ihmisten vittu**tumis käyrä ääri rajoille? :mad: :angry: :angry: :mad:

Quote by Taedium
..se muuten vähä kolahti..

:(

Katos täältä löyty tämmönen topikki ja tää on kuin mulle tehty koska nyt (vituttaa)...voi helevetti ja saatanan vittu junalauta kun vituttaa niin perkeleesti ettei voi olla,...huoh, voi kyrpäjooseppi ja simpanssin+paviaanin risteytymän takalisto. :o :mad: :(
.....siis tana mikä viikonloppu. Just kun mua vitutti Hämiksen kaupungin kirjaston 45 lainaa jotka about kaikki oli myöhässä ja meikä taas lainauskiellossa (maksanu jo n. 100e myöhästmismaksuja kahdessa lukukaudessa,...Tampereen kirjastoon uponnu rahaa kyllä paljon enemmän :() niin mun rakas pipo (tunnearvoa monen vuoden takaa) hukkui lopullisesti. aikasemminkin oon hukannu sen useasti mut sit kumminkii aina löytäny ja viikonloppuna piti mennä laskemaan mäkeä :( No, vittuuspäissäni ajoin sitten kotiin viettämään kavereitten kanssa viikonloppua. Ensimmäiseks ostin tietty uuden pipon. Kavereitten kaa lähettiin sit yöksi yhelle laavulle/kodalle. Mentiin autolla sinne ja lopputie oli semmosta about auraamatonta tietä jossa oli latukin tehtynä. Vedettiin sitä noin 100m ja jäätiin siihen spekulomaan jatkaakko vai eikö kun tie näytti huononevan. Spekulointi kesti niin kauan että mun Orionista loppu virta ja auto jämähti keskelle mettää. Vitutti. Jätettiin auto sitten siihen ja mentiin kävellen perille. Kamina meinannu syttyy millään ja yli 15 astetta pakkasta. Aamulla mentiin auton luo ja saatiin se jopa käyntiin. Lähettiin sieltä suoraan Sappeeseen laskemaan. Sen päivän suurin vitutuskliimaksi osui iltaan kun huomasin että 200e seteli oli hävinnyt mun takin taskusta. Voi vittu kun vituttaa vielä, just kun alkoi olemaan toivoa rahojen riittävyydestä Akain MPC:n ostoa varten. Ja nekin rahat olin repiny myymällä mun osakkeet joiden arvosta yli puolet oli jo kadonnut, 15000mk tappiota saatana. Ja kaiken lisäks näyttää nyt etten saa opintoviikkoja tarpeeks kasaan. Rahan menoa ei voi estää... :(
Ja nyt oon 15min myöhässä matikan kokeesta! :eek: Heippa hei...:002:

taas yksi hyvä syy vaihtaa Operaan. :)

Viimeiset 8kk. on tullut työskenneltyä erään suuren viestintäyrityksen tietohallinnon helpdeskissä. Tässä urani koho-kohtia:

1. Siis miten niin ei toimi?!?! Senhän on toimittava, se on olemassa sitä varten että se toimii! Mitkään selitykset eivät kelpaa! ...joko se toimii? Tietsä, että meidän koko liiketoiminta vaarantuu tässä! - Erään liiketoimintayksikön johtaja

2. Enter? Mikä enter? Onks näppis niinku näppäimistö? - Joku random-sihteeri

3. Voisitsä vähän konsultoida mua tän Paintbrushin kanssa, ku mä oon piirtämässä tyttärentyttärelle syntymäpäiväkorttia. - Myyntiedustaja

---

Kaikkein vittumaisinta ks. hommassa oli se, että työntekijöillä oli ihan naurettavan alhainen kynnys soittaa tuohon helppariin. Niistä kaikista höpöhöpö-puheluista sais kirjoitetua kirjan.

Quote by triip

3. Asiakaspalvelun taustatuki.

SANA!
Meillä monet noista "asiantuntijoista" olivat täysiä pellejä, jotka kuluttavat päivänsä kahvipöydissä ja vittuilemalla "tietämättömille". Hyvin harva otti vastuuta ylipäänsä mistään, eivätkä edes vaivautuneet vastaamaan puheluihin/sähköposteihin. Ties kuinka monta kertaa hommat seisoivat, kun herrat olivat teillä tietymättömillä.
:mad:

Quote by Remotion

No kyllä vaan, nimittäin microsoft on luonut ihanan ohjelman nimeltä Word. Yritäppä sillä kirjoittaa kolmeen palstaan kuhunkin eri teksti kehyksiin tai formeihin eri tekstejä, eiköhän vaan mee koko dokumentti ihan sekaisin!!! :mad:

Vinkki: käytä palstoitukseen taulukkoa :)

Quote by hab

eli, jos pitää väännättää tietoisesti 50% ylinopeutta, niin ehkä on turha sitten valittaa, kun sakot napsahtaa.

En minä valita, minua v**uttaa. Case closed.

Edit: Mutta enivei, tiedän että minulla on painava kaasujalka, siksi aionkin laihduttaa n. 8kg, ja nimenomaan varpaista... :D

Että pitikin taas sataa lunta! :mad:

Quote by Taedium

Täällä ei siihen liikenneturvallisuuteen panosteta. Ainoot järjestelyt mitä mä nään on vaan ne pelottelutekstit maanteiden varsilla. (Siis just sellaset, että näkyy kuinka monta kuollutta sillä tiellä on ollu vuoden sisään.) Ja sit iskulauseita niissä liikennemerkeissä, kuten "If you care, slow down." ja "Think!" - Ilmeisesti irlantilainen ei suostu ajattelemaan, ellei sitä erikseen liikennemerkein osoiteta.

Täällä ei alenneta nopeusrajoituksia, eikä täällä laiteta mitään muutakaan mihinkään. Suomessa niin tehdään ja Suomen tilastot näytitkin mikä ero tässä on. Kiitos siitä.

Eli vahvistit vielä omaa postaustani siitä, että kyllä se herra liikennesuunittelija ajattelee ihan sinun parasta.

Eilen joku venäläinen mulkvisti ajo vihdintien ja tuusulantien risteyksessä mun perään, "aurinko sokaisi, minä nähnyt mitään"!
SEISOIN ITSE PUNASISSA VALOISSA KUN POIKA TULEE SEITSEMÄÄ KYMPPIÄ PERÄÄN, EI VIITSINY JARRUTTAA YHTÄÄN. NO MUN AUTO MENEE TIETYSTI LUNASTUKSEEN, NIINKU SENKIN, ONNEKS EI HENKI LÄHTENY!!!
...ei muutaku tänään maantie kylään repimään kaikki arvokas pois autosta enneku varkaat tekee sen, sit puol kahdelta kaularangan kuvaukseen...
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
normaalisti en kiroile mut nytten vittusaatanaperkele!:014:

muija jätti... :( :( :( :( :( :(

sano ette me ollaan liian erilaisii, se kuuntelee rockkii, ja mä taas teknoo :D (pelkistettynä ja hauskasti sanottuna)

nytkään ei soi tekno.

bob marley, no woman, no cry

jep

O