V#tuttaako?!

Back to häröily O

ei prkl, tulin justiinsa kotio muuttohommista.
Mittariin kertyi noin 400km.

Todella, arvostan sitä kun jengi on ostanut joskus 35 vuotta sitten pianon, ei ole koskenutkaan siihen kymmeneen vuoteen ja silti se on PAKKO raahata mukaan uuteen kämppään vaikka sillä ei oikeasti tee hevon vittua.
Hyvä se on kuitenkin olla jos joku ammattipianisti saattaa käydä paikalla.

SITÄ raahattiin eka viisi kerrosta alaspäin. Ei hissiä
No se oli helppoa, vähän kuin laskettelua kun painovoimalla mennään alaspäin ja vähän jarrutellaan mutta toiseen kämppään piti raahata se neljänteen kerrokseen....
Kyllä ärräpäät lenteli ja hiki valui.

Muutenkin *ttu kämppä täynnä kaikkea antikvariaateista ostettuja huonekaluja, tammipöytiä sun muita siis ihan h-e-l-v-e-t-i-n painavaa kamista + ne modernit sohvat jotka on jotain *tun muhkuja (ympäripyöreitä) mistä ei saa helvetti ollenkaan otetta mistään.
Kirjat on jees mutta kun niitä on toistatuhatta ja äkkiäkös niitä pahvilaatikkoihin sulloo mutta jumaliste ne laatikotkin painoi aivan sikana.

*ttu piti pesukone, kuivausrumpu, astianpesukone, joku prkleen kiertoilmamikälie-ihansama-evvk laitos, *tun iso telkku eikä se tietenkään ollut litteä telsu, Bang & Olufsenin stereotornit, pirusti sellaisia heliseviä kattokruunuja, tuoleja, vitusti tuoleja.....

Sitten joku prkleen kepulaisten tms liiton joku aluepomo siellä puvussaan käveli ympärillä, kötisi siihen 3G kännyynsä vaan paskaa, auko jotain miten laitatti makuuhuoneeseensa 400 000 euron remontin sun muuta mua kiinnosti ihan älyttömästi kamojen raahailun ohessa.

Mikä parasta, tää kaikki on taas edessä 1,5kk päästä HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAH vitttu ei.

Tosin muuttofirmalta lainattu auto, sen äijä tarjosi mulle duunia mutta ei mulla kyllä kunto / mielenterveys kestä; tälläkin viikolla VIELÄ 15 muuttoa tehtävä -_-

Ei *ttu mä meen nuq

Kiitos tiedoista.
Voi olla että se on [G:] osiossani , koska en alustannut sitä.
Hitaimalla olen aina forkannut.
Voi olla siitäkin kiinni, että verkkokaapeli oli koneessani kokoajan kiinni ennen kuin tein viirus päivitykset.

Viimeksi lovsan epedemian aikana meiltä suljettiin 2 viikoksi liittymä ILMOITTAMATTA siitämitään että se on kiinni ja itse piti hoitaa se karkoitus. :angry: :angry:
Kohta elisa lähtee vaihtoon. :excellent:

fuckshitfuckmotherfucker,pärrpärrpärrpärr
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry:
[size=200]VITTUUUUUUUVITTU
VITTUVITTUVITTU
vitutivtiitvivtitv
AAAAAAARGGHHHH[/size]
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

edit: kavensin vittuani ettei muita vituttais mun vitutus :excellent:

Nyt ei vituta!
:)

Sain töitä...
Pääsee vihdoinkin sanomaan hei hei poppisrafla dj-soitolle.
Seuraavan kerran kun alkuviikosta soitetaan keikkoja, niin pääsee sanomaa: "Mun ei tarvi. Eti joku muu..." :)

Nih, mihin sit pääsin töihin.
Terve!
Kuinka voisin auttaa?
Ai sohvaryhmä olis hakusessa?
No meiltähän niitä löytyy!

Jep, eli huonekalumyyjäksi Sotkaan... :rolleyes:
On se oikeesti parempi kuin toi poppisrenkutuksen soitto.
Mikäs siinä, kyllähän sitä "harrastuksena" voi välillä käydä soittamassa, mut ihan työnä sen on kyllä yhtä helvettiä!

Quote by Daniel Braun
Nyt ei vituta!
:)

Sain töitä...

Ihan sikapossuna onnea!

Jouduin sittenkin ostamaan RMJ rannekkeen.... Meni siinäkin odottamattomat 62e, olin jo budjetoinut kesäkuun... Jäi sit mutamaa levyä vajaaks kesäkuu...:(

Quote by rewind
Kosahdin TV-lupatarkastajaan.

Ei kai niitä tarvitse sisään päästää vaikka oven avaisikin... sanoo vaan et ei oo teeveet ja morjess!!! Vai?? :scared:

Sain juuri kuulla että tänä vuonna ei sitten päästäkkään abi risteilylle!
Voi perkeleen perkeleen perkele :mad: :mad: :mad: :mad:

edit: ei vitutukselta osu sormetkaan enää oikeisiin näppäimiin

Jukisto
kyllä muuten jaksat
:right:

Quote by Ana--
jukis on salettii heränny siihen et koira nuoli palleja :(

olispa nuollut :angry:

Jep. Ilmeisesti korvatulehdusta itkevä yksi-vuotias käy juuri tällä hetkellä hermolle.

:mad: 5,7 miljoonaa euroa kokkolan "nurkille"..

Aulis Gerlander, mä saan sut vielä..

Quote by miikkaL
Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.

NiksiTapsa #1
->
Älä voitele hapankorppua, vaan päällystä se tonnikalalla !

( ei prkl älä voitelekaan, se vasta vituttaa kun
tunafisu-tölkkii ei-vaan-voi saada auki sotkematta
käsiä siihen öljyyn )

Quote by Juki54
Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:

NiksiTapsa #2
->
Leivo Jugi sitä voita eka hiukka,
jotta sen viskositeetti muuttuu !

..kyllä!11

..kortti kuivuun kolmex kuukaudex.. :angry:

Vituttaa tää talvi, sais tulla jo kesä ja kärpäset! :crybaby:

Quote by Hallaaa
ei vituta, pyydettiin just työhaastatteluun :)

SAMA! :excellent: Tosin työ on ihan yhtäpepusta varmaan ku nykynenkin, mutta jos palkka nousee siin huomaamatta parikin satkua niin oon aika onnellinen, siis jos nyt edes valitaan tsäänsit o 33%...

Quote by Bio
Quote by Funkatronik
Kaksi sanaa:

Naiset.

Perkele.

olen myös todennut saman monta kertaa, etenkin ton eka sanan

Allekirjoitan tämän (ainakin nyt just tällä hetkellä). PRKL!

:mad:

Quote by Tapsa
Suomen Turuus vai ?

joo.. koko v*tun päivä tupruttanu tota scheissee alas

Quote by Tapsa
No nyt tulee täälläkin :D

onnea :(

Quote by meisi
Mies. :angry:

Yeah! :angry: :angry:

jep

O