V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Roz
Joo. Kissamme on paskalalli joka sontii väh kerran päivässä kasan paskaa ovenpieleen. Luulisi että 16 vuodessa olisi oppinut sisäsiistiksi, perkle.

Ja päivän toinen läjä... lovely! <3

Hiekkalootakin on ihan puhdas :(

Kela on ystävä <3 Valtio vissiin olettaa, että mä haluun elää siivellä, kun avopuoliskon tuloista johtuen laskivat mun asumistukea ~150e. Lisäksi vuonna 2005 tein "liikaa" töitä ja tahtovat vielä kyniä parin kuukauden tuetkin takaisin. Yritä tässä nyt sitten löytää se kultainen keskitie opiskelun ja työnteon välimaastosta. On se hienoa kun tuista ja palkoista jää vuokran ja laskujen jälkeen itselle se 20e rahaa loppukuuksi. Kieltämättä pistää vituttamaan.

Quote by drS
Quote by Roz
Valtio vissiin olettaa, että mä haluun elää siivellä, kun avopuoliskon tuloista johtuen laskivat mun asumistukea ~150e.

kannattais olla homo niin ei tuet laskis avoliitossa <3

Täytyypä harkita. Tuletko vaimokseni? :heart:

hoh hoh.. taas tää tavanomainen vitutus.. naiset

prkl, niit ei ymmärrä

Mua vitutti vähän aikaan sitten k a i k k i . . .

- ihan sama mitä teki . .

- miten teki . .

- kenen kanssa . .

- miten päin . .

** aina vaan vitutti . . **

oliko kivaa lähteä duuniin, bileisiin, syömään kaverin kanssa ect . .

No ei varmasti ollut. .

-yks hyvä ystävä anto vinkin.. ->> ne pienet asiat . .
ne ratkasee. . sieltä lähetään ylös päin.

(oli pieni masennus tossa talvella, itse asiassa joka talvi!)

mut seuraavan laisen postin sain tossa jokunen aika sitten
( sorry jos OT, mut tää must!!!! )

LUE TÄMÄ JA ANNA SEN TODELLA VAJOTA ITSEESI.
VALITSE SITTEN MITEN ALOITAT PÄIVÄSI HUOMENNA.

Mikko on kaveri jota olisi niin helppo vihata. Hän on aina hyvällä tuulella ja hänellä on aina jotain positiivista sanottavaa. Jos joku kysyy häneltä että miten menee, hän vastaa: "Jos menisi yhtään paremmin, olisin kaksoset!"

Mikko oli luontainen motivaattori. Jos jollain työntekijällä oli huono päivä, Mikko oli aina kertomassa hänelle, miten nähdä tilanteen myönteinen
puoli. Hänen tyylinsä näkeminen sai minut todella uteliaaksi, ja eräänä päivänä menin Mikon luo ja kysyin häneltä: "En tajua! Ethän sinä voi olla
positiivinen ihminen koko aikaa. Miten teet sen?"

Mikko vastasi: "Joka aamu kun herään, sanon itselleni, että sinulla on tänään kaksi mahdollisuutta. Voit valita olla hyvällä tuulella tai voit
valita olla pahalla tuulella. Minä valitsen olla hyvällä tuulella. Ja joka kerran kun jotain menee huonosti, voin valita olenko uhri, tai voin valita
oppia siitä. Minä valitsen tilanteesta oppimisen.

Ja joka kerran kun joku tulee valittamaan minulle jostain, voin valita hyväksyä hänen valituksensa, tai voin osoittaa hänelle elämän myönteisen puolen. Minä valitsen elämän positiivisen puolen."

"Joo joo, mutta ei se ole niin helppoa," minä väitin vastaan.

"Se on," Mikko sanoi. "Elämässä on kyse valinnoista. Kun jätät pois kaiken kuonan, jokainen tilanne on valinta. Voit valita miten reagoit tilanteisiin.

Me valitsemme miten ihmiset vaikuttavat meidän tunteisiimme. Motto on:
"minä itse valitset miten elät elämääsi!"

Mietin mitä Mikko oli sanonut. Pian sen jälkeen lähdin firmasta ja perustin oman yrityksen. Vaikka emme olleet yhteydessä, ajattelin häntä
usein kun valitsin elämän puolesta sen sijaan että olisin vain reagoinut siihen mitä tapahtuu.

Vuosia myöhemmin kuulin että Mikko oli joutunut vakavaan onnettomuuteen pudotessaan parinkymmenen metrin korkeudesta rakenteilla olevasta viestitornista.

Lähes vuorokauden kestäneen leikkauksen ja viikkojen hoidon jälkeen Mikko pääsi sairaalasta terästuet selkärangassaan.

Näin Mikon puoli vuotta onnettomuuden jälkeen. Kun kysyin miten hän voi, hän vastasi:

"Jos voisin yhtään paremmin, olisin kaksoset. Haluatko nähdä arpeni?"

Kieltäydyin katsomasta hänen arpiaan, mutta kysyin mitä häneen mielessään oli liikkunut onnettomuuden tapahtuessa.

"Ensimmäinen asia joka välähti mieleeni oli se miten käy pian syntyvälle tyttärelleni," Mikko vastasi. "Sitten kun makasin maassa, muistin että
minulla on kaksi vaihtoehtoa. Voisin valita elää tai voisin valita kuolla. minä valitsin elää."

"Etkö pelännyt? Etkö menettänyt tajuntaasi?" kysyin. Mikko jatkoi,"...ambulanssimiehet olivat mahtavia. He sanoivat minulle yhä uudestaan, että paranen taas pian. Mutta kun pääsimme sairaalaan ja näin lääkärien ja
sairaanhoitajien ilmeet, pelästyin todella. Näin heidän silmistään, että he pitivät minua jo kuolleena miehenä. Tiesin että nyt oli tartuttava toimeen."

"Mitä teit?" kysyin.

"No, iso ja ankaran tuntuinen hoitaja karjui minulle juuri kysymyksiä," Mikko sanoi. "Hän kysyi olinko allerginen millekään. Olen, minä vastasin. Lääkärit ja sairaanhoitajat pysähtyivät odottamaan vastaustani. Vedin syvään henkeä ja karjaisin: Painovoimalle! Heidän nauraessaan sanoin
heille: Minä valitsen elää. Leikatkaa minut niin kuin olisin elävä, ei kuollut."

Mikko eli, kiitos taitavien lääkärien, mutta myös hämmästyttävän asenteensa tähden.
Opin häneltä, että meillä on joka päivä mahdollisuus valita elää täydesti.
Asenne on loppujen lopuksi kaikki!

"Siksi älä huolehti huomisesta, sillä anna huomisen huolehtia itsestään. Jokaisella päivällä on omat huolensa."

Ja loppujen lopuksi tämä päivä on se huominen josta huolehdit eilen.

NAUTI TÄSTÄ ELÄMÄSTÄ, SILLÄ SE AINOA JOKA SINULLA NYT ON!

"v*tun hyvä fiilis, mikään ei vituta"

->> tai se etten ole jo bileissä

edit: pientä säätöö,

S.

[ 24 May 2002: Message edited by: sakin ]

no vähän nyppäsee atm. taas kerran multa varastettiin pyörä. se on keltainen, huonokuntoinen, lastenkokoinen kakkapyörä ja silti se nyysittiin - kysyn vaan että miksi vitussa! en usko että se joku tarvitsee sitä yhtään enempää kuin minä. :<

Quote by Finey

SAAATANAAAAAAA!!!!!

SAAANKS MÄ NY JOSTAIN MUN NEULAN!!!!!??????????????

VITTTTTTU(UTUTUTUIZoljgdlö 8<msge b3qEÄÅIPNÅ

Joko sulla on lopullinen hermoromahdus, tai vaan koulussa on mennyt päin helv.... Kun katsoo kellonaikaa, niin veikkaisin että koulu on syypää.

Tai minä :001:

- ihmisten alituinen tapa valittaa tai sanoa jotain ilkeää, panettelevaa, arvostelevaa tai muuta nihkeää, ja vieläpä asioista, joista huomauttelu ei tasan hyödytä ketään

- palveluammatissa olevat ihmiset, jotka eivät edes tiedä mitä sana "asiakaspalvelu" merkitsee

- ihmisten tapa levitellä toisista syntyjä syviä ja vakavia faktoja - vaikka ei itse olisi edes ollut missään tekemisissä koko tyypin kanssa -> se rehellinen paskanjauhanta

- puistoissa yms ruohikoilla hengaavat ihmiset, jotka pois lähtiessään jättävät jälkeensä sievän kasan roskaa/paskaa

- ihmiset, jotka kykenevät rajoitetun aivokapasiteettinsa puitteissa ymmärtämään tietyt yleissanat ainoastaan seksiin tai huumeisiin liittyen ja hihittelevät tohkeissaan äänekkäästi kovin vekkuleille lauseyhteyksille..

- valehtelu ja kieroilu

- että piti tähän aikaan yöstä lukea koko saamarin topikki läpi...

Tässä lueskelen kirjaa "Microsofts secrets", jossa selitetään ton jutun filosofiaa. Jotenkin niin se menee, että hylätään (kannibalisoidaan) omat vanhat tuotteet ja "pakotetaan" ihmiset hankkimaan se viimesin versio -> lisää fyrkkaa taloon. Lisäks ne pystyy tolla tavoin tukemaan omaa markkinajohtajan asemaa.
Oli siinä paljon muutakin, mutta venähtää juttu, jos ei nyt lopeta..

Quote by Taedium
Quote by Hansu
Meni taas varausmaksut ihan hukkaan.
Tuote on viallinen, joten olet maksanut turhasta => Kirjasto maksaa varausmaksun takaisin, tai korvaa tuotteen toimivalla.
...
Ei sen kahen euron tai mitä se onkaan takia, vaan periaatteen.

Itse asiassa 50 sentin... Mutta tuli kyllä ihan sama mieleen, että seuraavan varauksen pitäis olla ilmainen. Täytyy lähteä jututtamaan kirjastotätejä.

Quote by Hempp@
Joo, muutinpa Kuopioon <-clips-> Avainsanat olivat: ei ördnäystä
:D

Niinpä... niinpä...

Ja ne sun uudet "kaverit" saletti vielä puhuu jälkikäteen, että "vähä se Hemppa oli nipo, tuli vaa karjuu siellä..."

Aamuyöllä 4:30-> helvetin äänekkäästi ja pitkään riitelevät yläkerran naapurit pistää äkkiä vituttaen.

Originally posted by NoStatus:
Työkaverina on yks vitun kusipää...

Ja mikä eniten vitutusta aiheuttaa on se, että nää hahmot pärjää, koska pomojen palleilla olevat henkilöt pitää näistä tyypeistä -> jakaa niille rahaa, valtaa, kunniaa, mainetta jne.
Yritä siinä sitten leikkiä kunniallista ja ahkeraa.

kiehuttaa. pyörän takarengas väännettiin viikonloppuna
baarin jälkeen lukitulla sisäpihalla niin pahasti mutkalle,
ettei sillä liikuttu milliäkään. kotimatka onneksi ei ollut
paljoa yli 3km.

Quote by JussiS
Quote by Juki54
Voitelu tasaisesti leivän päälle on mahdotonta. Sämpylä hajoaa käsiin ja sen pinnalle jää epämääräisiä klimppejä voita. :right:

Syöt kuitenkin jotain kaupan leipää, jossa on 99% ilmaa ja loput sallittuja lisäaineita. Tosimies leipoo leipänsä itse, ja ongelmat ratkeaa :)

Ja toisenlainen tosimies syö vain tummaa leipää.
En muista koskaan ostaneeni vaaleaa leipää
asuessani poissa äidin helmoista (5. vuosi menossa),
toki sitä tulee siellä täällä syötyä.

Nykyään ostan lähes aina kokojyväleipää (Oululaisen kokojyvä Real),
ja jos sen saa voitelemalla rikki, tulee vähentää punttisalilla käyntiä ;).

(Eilen havaittua: kokojyvä Realin sulattaminen
-18c -> syömäkelpoiseksi mikrossa, vaaditaan
kaksinkertainen aika verrattuna Vaasan Ruispaloihin. :eek: )

Quote by Blondie
Tilattiin lasitiiliä. Lupasivat kahdessa viikossa. Tulivat 4 viikon kuluttua. Väärät tiilet. Vietiin takaisin. Lupasivat oikeat tiilet kahdessa viikossa. Nyt kulunut 3 viikkoa. Ei vieläkään tiiliä. Aika alkaa loppua kesken. Mahaa supistaa. V*tuttaa.

Anna mä arvaan...
K-rauta?

Ainakin siellä on luvattoman huono asiakaspalvelu ja mä odotin tälle päivälle suihkuhanaa...
Ei tullu ei :(
Onneksi sain ovh hinnasta alennust riittävästi...

Roz-> tervetuloa huonekalualalle.
Toi on tuttujuttu, ihan päivittäistä.
Ei pelkästään maahantuojien takia, vaan myös kotimaiset valmistajat.
Kivahan siinä on asiakkaalle selittää kun hän on jo odottanut sohvaa neljä viikkkoa ja siksi ajoissa tilannut että kerkeää varmasti lapsen kastejuhlaan tms että "ei tullu, tulee ens viikolla"

Quote by jUSSi

Perlin modulit vituttaa. Nyt tarttis solarikselle Net::SFTP modulin, mutta se vaatii ensin, Net::SSH:n ja se vaatii noin 7 muuta modulia, jotka taas vaativat lisää moduleita, niin että saadakseni SFTP:n joudun kääntämään noin 17-20 modulia, joista kaikki eivät käänny ihan heittämällä läpi...

Vittu yhden perlillä kirjoitetun FTP/SFTP-mokkulan kooksi tulee näin 2000 koodirivin lisäksi noin 50MB kirjastoja.... :rolleyes:

joo toi on kyl syvalt; CPAN-moduleista suurin osa ei muutenkaan kaanny, tai sit ne vaatii jonkun perlin kivikautisen version et ne toimii, tai niilla on dependancy johkin vanhaan versioon jotain toista modulia, mutta ei toimi uudemmalla... (ja tokihan se SFTP vaatii sen ssh:n kun on osa sita) (ja lisataan nyt whinewhine et CPAN-moduleista suurimmassa osassa ei oo mitaan jarkevaa dokumentaatiota; ja nekin joissa on kohtuullinen dokumentaatio, on sekin keskimaarin esmes javan, pythonin tai php:n dokumentaatioon verrattuna hyvin heikko)

Quote by akir0
Quote by sonni
kiehuttaa. pyörän takarengas väännettiin viikonloppuna
baarin jälkeen lukitulla sisäpihalla niin pahasti mutkalle,
ettei sillä liikuttu milliäkään. kotimatka onneksi ei ollut
paljoa yli 3km.

Sama homma käyny joskus itellekki. Ei voi paljoa enempää vituttaa ku se, ettei pääse aamulla fillarilla liikkelle.

Globaali ongelma; Ei taloyhtiötä ilman mulkkuja. Meitin talossa jokainen, vähänkin maastopyörää muistuttava fillari saa runtua raskaimman mukaan. Myös oma..
Siinä mitkään lukot ja kettingit auta, kun hoksaa, että pyöränkumit on puhkaistu/ilmat päästetty. Ja auta Armias, jos jompikumpi pyöristä on jäänyt lukitsematta..

Quote by olliS
V*TUN PESUKONE LAUKESI! :angry: Kaikki vedet eteisen lattialle (joo ei mahdu pesukone yksiön vessaan).. tiedä millaiset vesivauriot tulossa lattia/kattorakenteisiin.. Naapurista tuli setä kertomaan, että katosta tihkuu vettä.. :scared:

Joo tuli mukavat kosteusvauriot: ainakin eteinen revitään kokonaan auki, mahdollisesti myös varsinaisen huoneen lattia joudutaan aukaisemaan -> evakkoon. Nyt vituttaa :panic: :crybaby:

jep

O