V#tuttaako?!
kyllä. rahat män wappuna kaikki ja keskiviikkona pitäis päästä sventtiä ihmettelemään :sad:
toisaalta oli kyl hubaa ja leolaakkeri oli :heart: :angry:
On se perkeleen hienoa, että aina saa olla vääntämässä ja tappelemassa kaiken maailman instanssien kanssa saadakseen asioita etenemään.
:sad:
Nyt jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin verkkokauppa on menny konkurssiin ja saa sitten kipasta uudenuuden adsl modeemin tsjp. Hohheijaa - no, se on vaan rahaa (ja aikaa) :)
V#ttu, mis mun oranssit aamutossut on?!?!?!?? :mad: Ne on ollu jo viikon omilla teillään, en tajuu mihin helvettiin ne on voineet mennä... Ei ne voi vaan v#ttu hävitä.... Jos ne yleensä lojuu lattialla, niin miten ne voi lattialta hävitä????? Pitää ehkä ostaa uudet aamutossut.............
nyyyhhhhhh.... :sad:
VITUN VITTU!!! VITTU POSTI ON PERSEESTÄ!!!!
Laitoin viime tiistaina 9.5.2006 paketin Vaasasta Espooseen....ihan perus pikkupaketti jossa sisällä kompura efekti ja siihen virtalähde....mutta vittu nyt on 16.5. eikä paketti oo mennyt vieläkään perille!?!?!? mitä vitttua saatana :angry: :angry: :angry: :angry: ei tää oo normaalia. se on nyt lojunu kohta viikon jossain vitun logistiikkakeskuksessa hkissä. FUCK etttä vituttaa kun tarttis massia ihan v:n kipeesti kun myin vielä postiennakolla :sad: tilitystä...pitää varmaan soittaa johonkin postikeskukseen :angry: puhelu.
Jos palauttaa ajoissa ei tarvitse maksaa korkoa.
Tässähän vois joku härski liikemies kehittää oivan bisneksen;
1. Palkkaa kaljapalkalla kiljoona opiskelijaa jotka nostaa täydet opintotuet
2. Sijoita rahat
3. Ota toteutuneet tuotot itsellesi ja piffaa kaljat opiskelijoille
4. Maksa tuet takaisin eräpäivänä.
:happyroll:
nyt voin rehellisesti myöntää et hieman sieppaa.
Eilen saatu parkkisakko vituttaa!
Eikä ollut edes aiheellinen, mutta valitus pysäköintipalvelukeskukseen on turhaa. :angry:
Ei oo turhaa!!! Mä oon saanut yhden valituksen läpi ihan helposti. Se pitää vaan tehdä kirjallisesti, mutta kannattaa ehdottomasti tehdä, jos sakko ei oo aiheellinen.
Aiheellisesta sakosta en edes mainitsisi.
En jaksa edes yrittää valitusta kun viime aikoina on kavereille tapahtunut lähes samanlaisia tilanteita, eikä heidän valituksia ole edes kuunneltu.
Hyvä kuitenkin että joillain natsaa.
Oma sakko maksettu. Eipähän tarvitse enää kiroilla sakon takia myöhemmin kun sitä ei enää tarvitse ajatella...
Voisin vaikka leikkiä etten sitä sakkoa koskaan saanutkaan...
:happyroll:
Viiitttuuu vittuu viitttuuuu!!! :mad: :angry:
Kovalevy sano itsensä tänään irti jossa kaikki tekemäni biisit, editit, eri artisteilta saamani cdr biisit joita en ole ehtinyt polttamaan ceedeelle, 2gt sampleja joiden hankkimiseen ja tekemiseen on mennyt 5kk, kaikki mailit, asiakirjat, kuvat etc etc.. hieman fleiminä tällä hetkellä :mad:
Ja kovo oli vielä uusi.. ei saatana!! *Harkitsee itsemurhaa*
Ja ei tota kai saa halvalla ees korjatuks :sad:
Elämäni on ohi (period)
Hyvästi!! *PAM*
ps. Haluuko joku tarjoutua vapaa-ehtoisesti eläväksi nyrkkeilysäkiksi minulle kun tuo seinä hajoilee jo hieman?
Monasti suorastaan sapettaa[size=50]VITTUUUUUUUVITTUVITTUVITTUVITTUvitutivtiitvivtitvAAAAAAARGGHHHH[/size]
semmoset tekstit tai replykuvat jotka
leventaa ton koko ruudun sit ihan liian leveeks.
Sillo kyl tallanen rivinvaihdollinen kirjoitus-
tyyli on huomattavasti miellyttavampi lukea.
Jos silti sovittais, ettei enaa levennella sita
sivuleveytta, ellei olla jossain kuvatopicissa.
Pirskatti.
Mäkin ossi toimii mäkissä. Winukka, uniksi, netware yms. toimii vaikka missä. Ymmärrettävästi latauksen yhteydessä pitää valideitata se oma versio. Mut esmes netware päivitykset on etusivulta painaa "download" ja sit vaa valitsee päivitettävän tuotteen ja painaa "search". Sit vaa latailee. Edes Novelli ei tee niin hankalaks ku omena, vaikka niiden tuotteita voi käyttää muillakin kuin novellisertifikaatin saaneilla koneilla.Nyt en kyllä osaa auttaa kerran toi sun omenapurkki ei o verkossa kii...
Tosiaankin, noi Applen sivut ei o kaikista näppärimmät päivitysten haun suhteen, siis jos ihan sieltä Apple.comista etsii...
Esimerkkejä _maksullisista_ tuotteista, jotka toimivat monilla alustoilla, mutta joiden päivittäminen on silti helppoa:
http://www.novell.com - download, valitse tuote ja paina search.
http://www.nero.com - Valitse tuote, paina "updates" ja lataa.
http://www.gocyberlink.com - Paina download, patches ja lataa.
Ootsä töissä Microsoftilla? Jos omenan käyttäjä ei halua konettaan verkkoon, ei hedelmäfirma voi pakottaa niin. Ja jos omenamies haluaa päivittää konettaan, niin onko se hetelmäfirmalle joku ongelma jos joku haluaa niinku noin tiedoston kopioida vaikka työkoneeltaan siihen omenaan jotenkin muuten, kuin verkon kautta. On esmes työkoneita, joita ei haluta liittää verkkoon ihan vaan turvallisuuden takia.Yritä kone saada verkkoon ni saat kaiken sujumaan nopeemmin/helpommin/ilman harmaita hiuksia...
(Vaikka jos firma "x" palkkaa apinoita verkkoylläpitäjäksi ja sen kautta ne windows-orjat ei osaa mäkkiä valvoa verkossa.)
nykyään pitää juosta lähes bussin alle, jotta kuski tajuaisi sinun haluavan kyytiin. tällaista tällä kertaa >:|
Tuttu fiilis ja monen vitutuksen syy. :sad:
Originally posted by Sasa (ex-Tranceformer).:
Mua vituttaa jätkien ainainen intti-jauhanta...
Ihan sama minne meet mutta kun miehiä>1=inttipaskaa.
myös! mutta olen onnistunut kehittämään itselleni filtterin tälle paskalle, eli vuosivuodelta enemmän jaksaa kunnella ennen kuin alan vuodattaa omia vakaumuksiani =)
>
Mua vituttaa se kun ihmiset valittaa ja kitisee pienistä asioista, eivätkä tajua ja ymmärrä kuinka hyvin heidän asiat loppujen lopuksi ovat.
Myös se että harva ihminen osaa arvostaa omaa terveyttään. Sitä osaa arvostaa vasta sitten kun se alkaa murenemaan.
Viimeiseksi vielä sanottava että ihmisten pitäisi alkaa arvostamaan ja oppia nauttimaan elämän ja arjen pienistä asioista, muistaa myös että hymyileminen ei maksa mitään.
Kaikki mikä ei tapa niin vahvistaa.
>
Originally posted by unik:
>
Mua vituttaa se kun ihmiset valittaa ja kitisee pienistä asioista, eivätkä tajua ja ymmärrä kuinka hyvin heidän asiat loppujen lopuksi ovat.
Myös se että harva ihminen osaa arvostaa omaa terveyttään. Sitä osaa arvostaa vasta sitten kun se alkaa murenemaan.
Viimeiseksi vielä sanottava että ihmisten pitäisi alkaa arvostamaan ja oppia nauttimaan elämän ja arjen pienistä asioista, muistaa myös että hymyileminen ei maksa mitään.
Kaikki mikä ei tapa niin vahvistaa.
>
this is da truth
tosin mua vituttaa kun en pysty itse tota _läheskään_ aina toteuttamaan kaikki kunnia niille jotka pystyy, ei voi muuta kuin ihailla.
Ei nyt sentään vituta, mutta ottaa päähän, kun ihmiset käy tuolla Arts & Productions-osastossa tsekkaamassa kuvia yms. muttei jaksa raapustaa edes yhtä lausetta kommentiksi tekijälle. 101 katsomista --> 5 viestiä ei ole kovin mieltä ylentävää... Alkaa jo tuntua, että edes "ihan kiva" tai "täyttä paskaa" kelpaisi mainiosti. Mulla ei suinkaan ole oma lehmä ojassa: http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=13695 :winkwink: Sama ongelma taitaa vaivata myös demobiisiosastoa.
Joo tänään tällanen kliseinen -> huomenna on maanantaivitutus.
Joo ja se et pyykinpesukone on rikki. Ihan kuin tässä ei muutenkin olis kaikkii ylimääräisiä menoja, kissanleikkaus, autonkorjaus ja elacinit.
no vähän nyppäsee atm. taas kerran multa varastettiin pyörä. se on keltainen, huonokuntoinen, lastenkokoinen kakkapyörä ja silti se nyysittiin - kysyn vaan että miksi vitussa! en usko että se joku tarvitsee sitä yhtään enempää kuin minä. :<
Päinvastoin. Jos joku vaivaantuu varastamaan tollasen pyörän, ni se tarvitsee sitä kyl kipeesti.
varmaan postattu tänne sen miljoona kertaa -> http://koti.mbnet.fi/felix/
eilen setää vaan vitutti siinä yöllä niin paljon että sedän käämit meinasi palaa lopullisesti kannettaviin koneisiin ja muuhun tekniikkaan. on se helvetti kun ei yhtä softaa voida tehdä kunnolla ja sitten tuskailet sen kanssa monta tuntia, sitten hajoo puhelin ihan ittestään ja kaakaot kaatuu syliin. sepä olikin niin kivaa että setää alkoi vituttamaan.
<britit damissa>
Damissa asuessani ainoat häiriöt baarielämässä koin silloin, kun baarissa oli brittejä. Muuten oli meno aina lystiä ja suomalaisittain _ERITTÄIN_ sivistynyttä.
Oli aika shokki tulla takaisin Suomeen...
jep