V#tuttaako?!

Back to häröily O

Juu, ristiintaulukoinnit ja lukujen Exceliin naputtelu. Kyl kannattaa opiskella: mitä enemmän on panostanut tutkinnon suorittamiseen, sitä enemmän v*tuttaa duuni, josta selviäisi lukiopohjalla ja parilla duunin ohella suoritetulla kurssilla.

Joo.

Ihmiskunta. Tulisipa rutto, joka tappaisi 2/3 ihmisistä. Randomisti. Länsimaat ja nyky-yhteiskunta. Media. Median valta. Tiedon ylimääräisyys. Sitä on miljoonaa eri juttua joka suunnasta tulossa, ettei kukaan enää mistään voi tietää mitään, ainakaan varmaksi. Median valtameri syö miehen kuin miehen. Tai sit jonku häspiin puukotustapauksia seurataan koko kansan voimin, joka sokeuttaa oikeille ongelmille. Ja jankutetaan moisia juttuja jatkuvasti. Maailmankuva syötetään... ts. pakkosyötetään. Töitä tehdään liikaa ja liian kiireellä ja liian pitkään. Ei pysty ottaa vastaan ärsykkeitä. Sen jälkeen pitäisi vielä ottaa selvää mitä tapahtuu ympärillään. Ja kun joka suunnasta tulee 500.000 mainospostia jokaista kanavaa pitkin, mikä vain voi olla, jopa yritysten sisäisissä harjoitusmateriaaleissa on toisten firmojen mainoksia. Ja infoa joka suunnasta. Ja kuten ollaan nähty, ei uutisiinkaan voi aina oikein luottaa. Mihin sitten? Eikä keskittyminen tämän kaiken keskellä riitä enää. Ihmisten on pakko nollata. Ja sit seurataan reality sarjoja. Vaikka sitä ei ottaisi tosissaan, niin niinku ne Latinassa sanoo, että repetitio est mater studiorum. Toimii se varmaan niinkin, että kun syöttää tietoa vaikka vaan hupina jotain reality sarjaa, niin se opitaan tiedostamatta käyttäytymismalleina. Ja jos hoetaan uutisissa, että hauki on lintu, niin kyllä sitä voi mennä sekasin, että ottaako onkivavan vai kiväärin. Ja miten asioita esitetään. Esmes D:n kuolema oli niin iso juttu, että ympäri maailman surtiin. Mikä oli niin erikoista D:ssä, mitä muissa kuninkaallisissa ei ollut? Ja jos Aaliyahin lentäjä lens koneen kokaiinin takia keturalleen, niin minkä takia jenkit antaa vauhtia lentäjilleen? Eikös se ole vähän tyhmää? Mut ku asiat voi esittää niin monella tavalla. Sinäkin, paha... ei ku parahin lukija, voit olla sitä vanhaa sielunnielijää pahempi, kun sen vain toiselta kannalta esittää. (Hyvä-pahahan on aina subjektiivinen näkemys.) Mitähän en ole nähnyt tuossa uudessa lakiesityksessä. Mikähän siellä on se tausta-agenda? Mikä firma? Mainokset ja uutiset sekoittuvat. Heitänpä tämän viestin tuonne syvälle mereen ja katsotaan pysyykö pinnalla päivää pidempään. Hukkuu varmasti. Ja vaihtaa olomuotoaan jonkun toisen suussa. Ja sit vielä ku tulvan vaa pruuttaa ilman mitään jakoa, yhtenä putkena, päivästä päivään, ilman taukoa, niin ei sitä vaa jaksa... (Pitäskö poistaa tästä tekstistä vielä isot kirjaimet ja välimerkit?)

*turhautumista*

Minkä helkkarin takia hedelmäpelifirman pitää tehdä jotain eläinkäyttiksii? Eikö ne saa sinne sivuilleen järkevää downloadijuttuu päivityksille? Jos haluaa päivittää raitapaitasensa .4.2 versioon, pitää eka etsiä (tietenkään painamalla download nappia ei saa nopsasti eteensä sivun ylälaitaan niitä päivityksiä, vaan jotain hattivattiviritelmiä kojelautoihinsa ja muuta) .4.1 ja päivittää siihen. Ja jos tyhmänä kuvittelee, että .4 saa päivitettyä suoraan .4.2 niin ehei, molemmat päivitykset pitää ladata. Ja fiksusti se kertoo, ettei voi päivittää, koska levy ei täytä vaatimuksia. Eikä mitään muuta infoo. Kai siellä jossain jonku nurkan takana vapaamuurarikädenpuristuksen jälkeen on joku .4.2 combopäivitys, mutta eipä sitäkään voi sinne sivulle. Pakkoko ne ossipäivitykset on sillä searchilla hakee? Eiks kandeis laittaa vähä niinko downloadien ylälaitaan? Hä? Tää on ihan gei hommaa. En varmaan switchaa.

Quote by osenoko
Hakemasi 10.4.2 Combo on hieman vanhempi, joten jos et jaksa selata kronologista listaa niin voit käyttää searchia joka löytyy jokaisen sivun alalaidasta - myös etusivulta. Hakusanaksi vaikkapa "10.4.2".
10.4.2 (normal & combo) update löytyy sivulta 2 puolivälistä, eikä siis sivun 1 ylälaidasta. Joten palaus ensimmäiseen postaukseeni aiheesta:

Minkä v*n takia sieltä? Miksi jotku pilipalihärpättimet on ossipäivityksiä tärkeempiä? Miksei ossin päivitys ole siinä sivun ylälaidassa, kuten professionaaleilla sivuilla?

Vai haluuko hedelmäfirma leikkii yhtä vaikeeselkosta ku Mikkisofta, vaikkei OS X:ää hirveesti kolmannen osapuolen koneisiin asennella? (Joten ne päivitykset lataava omistaa Mäkin kummiski.)

Ehkä ne on kateellisii Mikkisoftalle ja haluu sellasen etsimisverkon.

Normaalisti softapäivitykset siihen pääsoftaan kullakin talolla on helposti saatavissa ja download sivujen ylälaidassa. Ja itse pidän OS X:ää tärkeämpänä softana ku jotain kojelautaa. (Joka muuten on todella huonosti toteutettu käyttötarkoitukseensa nähden, muuten ihan kivassa käyttiksessä.)

Ja uusi vitutuksen aihe:

Kun on röökillä ja tuleeki kiire lopettaa ja mennä, niin onkin kääriny savukkeen kireeks, jotta se palaa hitaammin. Ja sit posket lommolla joutuu imee. Prkl.

No ei vituta mutta synkkä masennuspilvi leijailee vielä pään päällä. Työpaikalla ei kiinnostanu tehdä yhtään mitään, meinasin jo pomolle sanoa että nyt häivyn. Olin niin syvällä kiinnostamattomuudessa että leuka oli rinnassa ja katse lattiassa, siis oikea kliimaxi. Työkaverit kattelivat että mitä helv... Ja ihan turha yrittää "miettiä" asioita uudelleen, nää on sellasia päiviä että aikasin nukkumaan ja huomenna kaikki alkaa taas uudelleen. On vitutuksen aihettakin: Berliinissä Charlottenburgin alueen puutarhahoito ei jää kaivamaan persettä jos jonkun auto on töiden tiellä. Meikän pirssi oli todella kiwasti hinattu pois kadulta, soitto poliisille selvitti missä kiesi on, mutta vitutuksen käyrä kierelteli siinä vaiheessa jo Mittessä. Mitäs sitten jos mulla olis ollu esim. vaimo raskaana ja olis pitäny lähtee sairaalaan? KUKAAN ei ollut ilmoittanut hinauksesta yhtään vitun mitään. Sakemannit hoitaa hommiaan näin. Noh, tiedämpä seuraavalla kerralla että jos jotain töitä tehdään että Ooppeli on kilometrin kaukana työmaasta.

Vituttaa!

1) En ymmärrä geenien toiminnasta mitään, vaikka pian pitäisi osata. Kaikki on tietenkin oman laiskuuteni syytä, joten en voi edes syyttää ketään.

2) Kämpässä haisee, enkä ymmärrä miksi. Kaikki tuntuu muutenkin ihan ylitsepääsemättömän vaikealta, ja sitten täällä vielä haisee kuin jätteidenkäsittelylaitoksella. On ihan sama kuinka paljon siivoaa tai jättää siivoamatta, täällä on aina yhtä paskaista ja sotkuista ja hiekkaista.

3) Tietokoneessa on viruksia, eikä se urpo osaa tehdä niille mitään.

4) Oleellisia ruoka-aineksia puuttuu, eikä kauppaan enää ehdi.

5) Kissa paskoo ympäriinsä.

6) Päässä soi "jos et muuta keksi, kelpaisiko seksi, turhaan täällä leikitään..."

Mä en kestä tätä elämää. Mä haluan pois, mä haluan hoitoon johonkin kivaan pehmustettuun huoneeseen, jossa tulee jatkuvalla syötöllä joululauluja. Mä haluan siivoojan ja uuden elämän.

Vituttaa hiekoitushiekka, joka on kadulla kiusaamassa ihmisiä lokakuussa kun sen pitäisi olla..

• Hiekkalaatikossa
  • Rannalla
  • Metsäpolulla
  • Merenpohjassa
  • Saharassa

Helsingissä puhutaan keväisin katupölystä, joka on pitkälti seurausta talvisesta katujen hiekoituksesta. Siitä huolimatta sain todistaa katujen hiekoitusta joka näköjään aloitetaan jo lokakuussa kun tulee ensimmäinen kylmä yö?!
Saatanan saatana!*@^. Vitun tunarit ja jäykkälumpiot jos ette pysy pystyssä ilman hiekkaa! Laittakaa vaikka nauloja kenkiin ja sittenhän on aina speden tönkkö-kävelystaili.

Sitten keväällä lakaistaan koneella, vedellä ja ilman, sitten ajetaan rannalle ja kävellään kauppaan, sitten mennään hietsuun näyttämään lihaksia ja katselemaan tyttöjä jotka on ihan saman näköisiä kun telkkarissa, sitten tuleekin syksy ja lehdet puhalletaan puhaltimella luurit päässä, sitten puhalletaan vähän roskiakin, sitten tuleekin ensimmäiset lumihiutaleet ja kadulle ajetaan satatonnia hiekkaa, sitten tuleekin kesä talven keskelle ja ihmset kävelee sentin hiekkakerroksessa joka jatkuu joka markettiin, sitten tulee taas lunta joka jäätyy ja sentin hiekkakerros jäätyy jään alle, sitten ajetaan toiset satatonnia hiekkaa jään päälle ja taas on hyvä vähän aikaa, kunnes tulee taas kesä talven keskelle ja ihmiset kävelee kahden sentin hiekkakerroksen päällä joka leviää marketteihin, sitten tuleekin oikea talvi ja kakskyt astetta pakkasta ja lunta niin ettei hiekasta ole jälkeäkään ja kadut hiekoitetaan uudestaan, sitten tuleekin jo kevät ja kadulla on miljoonatonnia ja neljänsentin kerros hiekkaa ja koiranpaskaa jokapuolella, sitten kävellään hiekassa, koiranpaskassa ja uudenvuoden ilotulitteissa ja kuljetaan urpona aurinkolasit silmässä pitkin espaa, sitten tuleekin toukokuun ensihelle ja ne samat hiekat, koiranpaskat ja ilotulitteiden raadot on pitkin kaupunkia ja ihmiset ei vieläkään valita vaan nyt valmistaudutaan kesään, sitten aloitetaan katujen siivous kun juhannukseen on kaksiviikkoa, sitten yskitään ja astmaillaan kun kadut on täynnä hiekkaa, mutta eipä jäykkälumpiot luikastuneet ainakaan arvokiinteistöjen edessä, sitten tää sama sykli alkaa taas alusta saatana.

Quote by Boneless one
Sit on vielä tää keittiömuijja, tää saara la fontaini, mikä sen niinkun historia ja saavutukset on että sen keikistelyä pitää katsella joka mediassa häh?
Se, että ylipäänsä tiedät kuka hän on saattaa tarkoittaa, että olet televisiosi kääntänyt samalle kanavalle missä hän on, ja osaltasi nostanut hänen katsojalukujaan.

Oma veikkaus kirjoitusasustasi päätellen on, että Saara La Fontainista on joku pikkumissi / lähiölihamessujen voittaja tai joku muu prinsessatytteli.

Ja tästäpä tullaankin siihen, miksi tuollaiset pääsevät mm. keittiöohjelmiin:

Ihmiset eivät ole fiksuja.
Ihmiset haluavat katsoa sontaa telkkarista. (Muulloin ihmiset valitsisivat hyviä ohjelmia, eikä sonta tuottaisi. Vai onko minun makuni sittenkin huono, sillä en nauti Real Worldin katsomisesta? Niin, pääosa katsojista siis määrää sen, mikä yleisesti on hyvä ohjelma ja se minun joskus katsoma sotadokkari onkin niitä huonoja ohjelmia. Komento takaisin siinä "Ihmiset eivät ole fiksuja" kohdassa, korjaus: Minä en ole fiksu, ihmiset ovat. En vain ymmärrä.)

Gladiaattorit takasin! Viikinki! Viikinki!

Quote by ville
saksassa ei tunneta juomaa nimeltä siideri jonka takia pitää juoda bisseä... ein grosse bier, vielen dank ja 1l stobe on aika suuri henkilölle joka ei bisseä juo ...

Testaa vehnä olutta. Maultaan miedompaa kuin tavallinen lager.

Golf. Millä perusteilla palkintona on miljoonia? Sehän on ihan urpon näköistä hommaa puhumattakaan niistä ukoista. Mailakassi. Siinäpä keksintö ja sitten on vielä ne ihanat suojukset niihin mailanpäihin. Puu-seiska ja niin edelleen. Sulkapallo. Siis pallo vai sulka?
En ostais puheaikaa edes ilmaiseksi. Vitun 2000-luku, voi vitun vittu! Puhelimia ja tietokoneita, tietokoneita ja puhelimia, vittu taustakuvia ja soittoääniä ja tekstareita vitun vittu. Sitten on niitä jaava pelejä. Kuka heövetin urvelo jaksaa pelata vittu kännykällä jotain hikistä peliä?
Nää play ja player ja pelaaja tilt ja boot peliohjelmat. Vittu mä olen katkera. Kun mä olisin kaivannut tollasta ohjelmaa vuonna 83 niin eipä ollut niin. Nyt on joka viikko joku jossa on ihan samannäköinen anorektinen tekopirteä hyppämuijja kimittämässä jostain typerästä autopelista ja leveleistä. Sitten pyöritetään vähän välianimaatiota jossa isketään jotakuta turpaan tai ammutaan joku. Tai sitten on jotain mystistä fantasiaa ja kyynaamat on ekstaasissa niin että mäppis sulaa. Vähän niinkun tää sormusen herra. Pitkä kirja on jees, mutta eihän kukaan normaal voi katsoa jotain 3 tunnin leffaa. Siis urheiluruutu. Kuka on niinkun päättänyt että mä haluaisin katsoa uutisten päätteeksi urheilu-uutisia? Häh? On lätkää ja fudista sitten tulee talvi ja hiihtoa ja mäkihyppyä joka vitun vuosi. Sitten seurataan mitä uusi mäkihyppystara tekee siviilissä ja millä vitun autolla se ajaa. Salarakkaat CeeDee voi iso vittu tätä maailmaa. Joku fingeroos ja se joku toinen laulaa ikivireitä uudella otteella. Mä haluan tavata sen joka ostaa sen levyn.
Suomen eMTiiVii. No nyt saadaan katsoa sitä suomalais-amerikkalaista rento-cuulia jätkää vielä enemmän. Sen lisäksi saadaan katsoa yhä enemmän soittoääni ynnä muita puhelimeen liittyviä maoniksia. JAMBA. jambajambajambajaqmbajmabajmajbajmajmba jamba. Ei. Voi elämä että mä ärsyynnyn niistä jamba soittoäänimainoksista. Saatana! Kun ne olis edes siistejä mutta ei. Joka helvetin tekstissä on nettiosoite perässä. Ennen piti sentään soittaa tai mennä käymään, nyt pannaan myös levynkeskiöihin jotain helvetin rumia nettiosotteita. Sitten kun käyt siellä niin eihän niissä ole mitään katseltavaa. Turhaa hehkutusta ja munan pidennystä. Nettisaitti on vaan statussymboli. Monille.

Toivoov,
Vittu kun vitutttaa että näin.

Quote by Hempp@
Aamulla ennen duuniin lähtöä päätin haukata vähän aamupalaa.
Eka puraisu leivästä ja *kraks!* prkl yksi takahammas lohkesi.
Joku prkleen hauli (tosin hauli on lyijyä ja pehmeämpi,se jota puraisin oli metallia).

Koko aamupäivän yritin hammaslääkäriin soittaa mutta ei prkl varattua kokopäivä.
Nyt kun saan yhteyttä niin joku vastaaja ja "Akuuteissa tapauksissa ota yhteyttä Pieksämäen päivystykseen,Tattarikatu kahdessa".
Joo,enpä lähde prkl Pieksämäelle asti ajamaan.

Huomenna uudelleen,jos ei ala kuulua niin PRKL!

En tiedä Pieksamäestä, mutta Helsingissä on tällä hetkellä kahdeksan (8) kuukauden hampilääkärijono, eikä se todnäk lyhene mihinkään. Nykyään on käytännössä pakko käydä yksityisellä jos on lääkärille, ja varsinkin hampilääkärille asiaa.

Joo, tällä nimenomaisella hetkellä.

Nimittäin ihmiset jotka ei tee töitä työaikana. Ihan sama mulle muuten mitä kukakin tekee tai ei tee, mutta jos ne tekemättömät työt sitten kaatuu mun niskoille, se mun mielestä jo kuuluu mulle. Tollanen läskiperseinen ämmä joka ei muuta tee kuin istuu ja surffaa netissä. Aivan käsittämätöntä ettei kukaan puutu tohon. Olkoonkin että on yhden toisen työkaverin tytär...

Kyllä vituttaa.

Quote by Lara C
Nimittäin ihmiset jotka ei tee töitä työaikana. Ihan sama mulle muuten mitä kukakin tekee tai ei tee, mutta jos ne tekemättömät työt sitten kaatuu mun niskoille, se mun mielestä jo kuuluu mulle.
Aivan.

Itsekin kirjoitan tänne työaikana, mutta työt on hoidettava. Jos sinä aikana kun teen työni + vähän ekstraa, kerkeän kirjoittamaan tänne, niin ei sen pitäisi muille kuulua, mutta jos omat työt alkaa kasaantumaan, pitää se hupipuoli kuristaa pois. Työnantaja ei varmaan maksa surffailusta. (No nyt tällä hetkellä ne maksaa, että leikin leluilla, joiden kanssa olen leikkinyt pikkuskidistä saakka. Hullua. Ennen leikin vain huvikseni.)

En ole ikinä uskonut siihen, että jos kaikki työt on hanskassa, pitää silti näyttää tehokkaalta ja tehdä jotain turhaa työtä vain työn takia.

Vielä vähemmän siihen, että jos on töitä tekemättä, niin leikitään jollain muulla.

Hesari - Originelli

Ja mikä #¤%@¤# *&#¤&@ sormenjälki?!?!

Mistä lähtien mä olen ollu kriminaali?

Mistä lähtien ilman syytteitä mun pitää antaa sormenjälkeni kellekkään?

Minkä vuoksi mun olis taivuttava tälläseen naurettavuuteen?

Mä en halua turvallisuusriskillistä passia - antakaa mulle normaali passi, jota ei voi kaukaa lukee sitten kun mun tänhetkinen menee vanhaks.

*ttumämitään chippejä halua!

Asiakkaalla on ongelma ja kysyy sen ilman, että liittää virheilmoitusta, ohjelman versiota, käyttöjärjestelmää, diagnostiikkatuloksia tai sitä mitä hän yrittää tehdä. Joten:

Viesti 1:
Minä: "Saisinko vastauksen seuraaviin kysymyksiin:
1.
2.
3. "

... ei vastausta ...

Viesti 2:
Minä: "Lähetin muutama päivä sitten kysymyksiä. Onko asia ratkennut, vai onko ongelma vielä voimassa?"

Asiakas: "Ongelma ei ole ratkennut."

Viesti 3:
Minä: "Voitteko vastata siis seuraaviin kysymyksiin vianetsintää varten?
1.
2.
3." (Samat kysymykset.)

... ei vastausta ...

Viesti 4:
Minä: "Lähetin muutama päivä sitten kysymyksiä. Onko asia ratkennut, vai onko ongelma vielä voimassa?"

Asiakas: "Ongelma ei ole ratkennut. En ole saanut sinulta vastausta."

Viesti 5:
Minä: "En pysty jatkamaan vianetsintää ilman, että saan lisätietoja. Voitteko vastata näihin kysymyksiin. Lähetän ne vielä kerran:
1.
2.
3." (Vielä kerran ne samat.)

... ei vastausta ...

Viesti 6:

Asiakas: "Tässä alkaa mennä aika kauan. Onko teillä siellä joku joka tietää asiasta jotain?"

Tietää asiasta, vai omistaa kristallipallon?

Ja tämä on vielä hyvin yleistä. Tahtoo pois loppukäyttäjien läheltä. Kivampia ne yritysasiakkaat, niitä vaan kun on vain puolet. Loppukäyttäjiä saa aina taivutella ja suostutella siihen, että ratkaisen HEIDÄN ongelmiaan. Emmä mikään taikuri ole ja telepatiakin tökkii.

Tahtoo takasin yrityspuolen rautapuolelle täältä yritys-/loppukäyttäjä softatuesta. Softapelleily on muutenkin propellihattujen hommaa.

Quote by Matlåck
Joku urpo luukuttaa kadulla autostereoista jotain paskaa niin etten saa nukuttua.
Asun punasten lyhtyjen ja kiinalaiskorttelin välissä. Samassa talossa siis toisella puolella sex show ja toisella puolella kiinalainen antiikkikauppa. Mikä ihmeen juhla oli 2.1.? Ei se mikään kiinalainen uusvuoskaan ole.

Toinen päivä tammikuuta heräsin kauheassa olossa kello 11 siihen, että joku kung-fu ryhmä piti kiinaista paraatia ja arvaappa miltä kadulta lähtivät - ja mihin paraati päättyi kuuden aikaan illalla? Siinä ikkunan alla kun on jengiä rumpuineen kaikkineen tanssimassa jotain lohikäärmetanssia ja pistivät ilotulitteita sellasen hirveen rullan viiden minuutin välein. Joutui pitämään omassa huoneessaan korvatulppia niiden papattien aikana. Ja huoneeni on kuitenkin kolmannessa kerroksessa.

Onneksi niillä ei ole tontapaisia kulkueita, kuin joku 12 kertaa vuodessa. Muun ajan narkkarit meuhkaa öisin sillä kadulla, kun punaset lyhdyt sammuu.

Sen siitä saa kun asuu rauhattomimmalla kadulla.

V*tuttaa vähemmän. Uus kämppä kiikarissa, jonne muutto tossa kuukauden sisään.

Saavat jäädä polttelemaan speedballejaan keskenänsä. Kaheksasta kämppiksestä kun kolme polttaa kräkkiä, yks diilaa, yks nuuskaa (onneks satunnaisesti) ja loput polttaa kukkaa. Tai no se yks kräkin polttaja myös polttaa herskaa ja kukkaa ja napsii ekstaasia ja painaa joku 40kg. Ei ne kukan polttajat häiritse, tosin. Ne ei meuhkaa öisin, paitsi jääkaapille - ja satunnaisesti viikonloppuna vähän sekavan olonen joidenki bileiden jälkeen.

Vielä kolmisen kuukautta mesta oli rauhallinen sisältä. Mitä hittoo on tapahtunut? Harmi, että mä jätän sen yhen ainoon vähän fiksun sinne yksin niiden piippuveijareiden keskelle.

Jos muuten haluaa todella nopeen ja tehokkaan laihdutuskuurin, niin näkemäni perusteella toi kräkki on aika hyvä. Vaikuttaa vaan psyykkeeseen noilla aika pahasti.

Ei Amsterdamissa ole pakko vetää kaikkia aineita mitä tulee vastaan. Saa täällä töissäkin käydä. ...siitä mieleenkin. Ehkä vois sulkee plattarin nyt vähäks aikaa ennen ku pomo hirttää.

Quote by insertxox
"(asiakas maksaa palautuksesta koituvat postituskulut)"
Sä maksat niiden virheistä? Älä helkkarissa.

Rupesi vituttamaan. Luin tätä: Keneltä on pöllitty mitä joskus tai lähiaikoina...

Quote on sieltä ja vastauskin kai sinne kuuluisi:

Originally posted by CM:
Eheihei. Taisit ymmärtää asian jotenkin väärin

Triip tarkoitti varmaankin, että ylä- ja ala-asteella
näki henkilöt käyttäytymisen perusteella, joilla ei ole
asenteensa ja tyylinsä kanssa tulevaisuutta. Ei siis
ulkonäön kanssa mitään tekemistä.

En puhunut ulkonäöstä mitään. Minä istuin paljon jälki-istunnossa. Noh, näytin vähintäänkin omalaatuiselta. Käyttäytymiseni ja olemukseni oli myös melko mielenkiintoista. (Nykyisin käyttäydyn siivommin.) Tunnilla suoritin tehtäväni tunnollisesti, mutta välitunneilla...

Minä olin niitä "koviksia". Minä olin aina keksimässä "mopoille" jäynää jos jotain jäynää oltiin keksimässä. Aina kun joku oli ongelmissa, minä olin paikalla. En tosin rikkonut paikkoja, varastanut, polttanut / juonut, enkä tehnyt _pysyvää_ vahinkoa.

Silti tai juuri siksi minut leimattiin "narkkariksi". Sen tiesivät kaikki: Minä lähden yläasteen jälkeen ammattikouluun, sieltä sivariin, sieltä johonkin raksalle, sieltä työkkäriin. Alkoholistia minusta ennustettiin ja epäiltiin, että ennen kuin täytän 30, kuolen yliannostukseen.

Tämä olikin melko julkinen epäily, ettei enää ihan vain vihjailujen asteella.

Nimim. Koulukiusattuko

Vastasin tänne, sillä muuten menee liian offtopiciksi tuolla varkaiden puolella. Minulla kai jotkut traumat nyt vain pulpahti esiin. Minua epäiltiin siis opettajien, sekä oppilaiden toimesta. Niinkuin sinä epäilit omista tovereistasi. Sinä saatoit olla oikeassa. Onneksi opettajat ja muut oppilaat koulussani olivat väärässä. Sanotaan vaikka: Poikkeus vahvistaa säännön.

Miten sun pään kanssa? Jos teiniä ahdistaa, voi sitä loikata sillalta veteen, syödä vähän liikaa unilääkkeitä tai huitasta ranteisiinsa poikkipäin viirut avunhuutona, mutta että toisen auton eteen juosta, tai metron, tai junan... Siinä ei enää pelkästään itselleen aiheuteta vahinkoa, vaan kuljettajalle kanssa.

Metrostakin pistetään porukkaa kotiin huilimaan, kun noin 1-2 tapausta vuosittain on kun joku loikkaa metron eteen. Kiva siinä kuskilla olla kun yhtäkkiä lasi muuttuu punaseks.

Hoida pääsi kuntoon. Ja toivottavasti auto menee korvauksen pariin loppujen lopuksi.

jep

O