V#tuttaako?!
Originally posted by Saskia:
Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä tervehtii päivän aikana kohtaamiaan asiakaspalvelijoita? Bussikuskia, kiskanmyyjää, kaupantätiä?
Todellakin, meilläkin ihmiset tuntuvat tulevan tiskille jo valmiiksi olettaen, että palvelua ei kuitenkaan saa. Silloin tällöin tulee kirjallisia valituksia asiakaspalvelijoista, jotka ovat vain tehneet työtään kaikkien ohjesääntöjen puitteissa, mutta kun vastaus oli asiakkaalle epämieluisa, siitä on heti reklamoitava. Ja ihan oikeasti, mua syytettiin äskettäin huonosta asiakaspalvelusta, koska Postin pakettikuljetukset lähtevät tasan kello 17 (mies asteli kassalle kello 19 paremmalla puolella), ja kerran siksi, että valikoimistamme ei löytynyt asiakkaan kaipaamaa tuotetta. Ainiin, ja kerran pukeutumisesta (koska en omista jakkupukua).
Kylläpä vituttaa.
Se vituttaa, kun ei osaa kieltäytyä tekemästä toisille palveluksia, vaikka on päivänselvää, että vastapalveluksia ei ole luvassa...
Voi V**TTU nyt vituttaa niin rajusti, et en tienny minne purkaa työpaikalla kiukkua!
Syytä en voi sanoa, mut nyt meinaa pää räjähtää tästä kiukusta...
PS.Ei muuten liity työasioihin...
[ 13 June 2002: Message edited by: HiVoltage ]
mua kyllä vituttaa se että tänään on hyvät kemut ja mulla on huomenna (lauantaina) töitä. kemuihin aijon tänään lähteä mutta tiedän että huomenna aamulla vituttaa tuplasti enemmän kun krapulassa yrittää kömpiä sängystä ylös...
prkl..kun häiritsee tää työn teko juhlimista .....
Mua vituttaa se että asiat jotka on mulle erittäin tärkeitä, on nyt lipsumassa mun näpeistä. Mua vituttaa se että mikä mulle on tärkeää tekee musta yksinäisen. Mua vituttaa se että pitäis aikuistua vaikka mä en halua. Mua vituttaa se että mä haluan olla jotain mitä muut ei ymmärrä. Mua vituttaa se että mikä mulle on tärkeää on muille yhdentekevää. Mua vituttaa se että mä vasta äskettäin heräsin todellisuuteen. Mua vituttaa että se asia teki musta epävarman. Mua vituttaa että mä otin sen liian tosissaan.
Mua vituttaa ihmiset jotka sanoo aina jonnekin kutsuessaan et:
"no mutta sähän voit aina olla studiolla kun haluut. Sä voit tehdä sitä musaa aina millon vaan - paitsi tänään!"
Siiis mitä v*tun v*ttua!! Eiks noi vikat kaks sanaa niinku jotenki poissulje ne 2 ekaa lausetta ??
V*ttuuuuuuhhh!!!!
Vooiii per*een * pe*se !!
ääh...
nyt vituttaa...mihin PALJASTUKSIA topicci on hävinnyt...
Vittu että vituttaa!
Työkaverina on yks vitun kusipää, joka
koko ajan yrittää päteä ja latoo jotain
vitun turhaa faktaa mikä ei liity mihinkään!
Lisäks se on pahin perseennuolija mitä tiedän.
Sillä on oikeesti pää niin syvällä noiden
"isojen herrojen" (kuten se itse niitä kutsuu)
perseissä etten oikein tiedä mihin se jätkä
loppuu ja mistä johtajat alkaa!!!
Ja sit vielä vie ihan pokkana kaiken kunnian
mun tekemistä töistä!!!
Voi vittu että menee hermo.
Onneks oon enää tän kuun töissä.
Edit: Typokin vielä!!!!
[ 07 August 2002: Message edited by: NoStatus ]
Löysin itseni tänä aamuna vessanlattialta polviltani rukoilemassa armoa hindiksi vessapaperiturbaani suussani. En edes osaa hindiä.
Afsos hai.. aajkal tabiyat to thik hai, na?
Toisaalta musta tuntuu, ettei se ollut hindiä alunalkaenkaan. Ehkä khmeriä. Se on sellainen hauskasti pulputtava kieli jolla on mukava puhua kansanmurhista ja kidutuksista.
Se rahoitetaan nostamalla Tv-lupamaksua noin 50e ennen vuotta 2010.
50e lisää 3kk, 6kk vai 12kk maksuun?
1. Auto on farkkumalli, mutta mun ja kämppiksen tavarat ei mahdu kokonaan. Keksimme osalle muuta keinoa. Pakkaamme auton siten, että ajaja mahtuu vielä kyytiin ja loput muuten. Kivi, sakset, paperi kisassa kämppis hävis ja joutuu ajaa auton mantereelle.
2. Irlanti-Englanti-Hollanti lauttamatkat on vähä eri luokkaa ku Suomesta Tallinnaan tai Tukholmaan. Ensinnäkin lautat on köyhiä, siellä on yksi pubi, yksi ravintola ja semmonen junan vessan kokonen kauppa. Toiseksi se tulee maksaa noin 400 euroa, ylikin. Ja Englannissa ei kande tankata, sillä bensa maksaa numerollisesti saman ku täällä, mutta se on punnissa, eikä euroissa...
3. Lentolippu Amsterdamiin maksaa 200 euroa.
No Düsseldorfiin sain 70 eurolla lipun. Sieltä pitää kikkailla Damiin sit junalla vissii. Ens viikon lauantaina seitsemän aikaan aamulla on lento ja puolelta päivin pitäisi olla jo Damissa. Jotain positiivista.
Yrittääkö muoti promotoida pedofiliaa?
Eihän se olis ensimmäinen kerta. Jokunen vuosi sittenhän oliks se nyt Dieselin vai minkä kamppis vedettiin pois pedofiliasyytösten takia. Sillon mainoksissa poseeras langanlaihoja varhaisteinejä suhteellisen provokatiivisissa kuvissa.
Originally posted by elok:
Jumalaton päänsärky joka vaan jatkuu ja jatkuu... Kohta kolmatta viikkoo putkeen...
Ei nyt ole tarkoitus säikytellä, mutta jos minulla olisi kolmatta viikkoa päänsärkyä, hommautuisin hyvän sään aikaan lekuriin kuvauksiin..
Täällä Kotkassa taas on ihme tyyli aurata kerrostalojen pihoja 00:30 yöllä. Oli pakko nousta ylös ja katsoa ikkunasta kuulinko oikein. Kyllä. Aurahan se siellä. Keskellä yötä. Gsus. Alkoi potuttaa.
Tuntuu olevan tapana myös Helsingissäkin, tai ainakin Malmin downside-ghetossa. Vähän vaille yksi pörräs joku traktori tossa pihalla ihan hyvin tovin. Onneks oon lomalla eikä oo sen nukkumisen kanssa niin justiinsa, mutta jos ois pitänyt herätä kahdeksaan niin v-käyrä ois lähtenyt varmasti nousuun...
Jos forkkaa kovalevyn quick-formatilla, msblast osaa pompsahtaa sieltä mukamas tyhjältä osiolta takaisin.
Jos haluaa varmasti poistaa virvukset forkkaamalla, niin normaalilla "hitaalla" formatoinnilla ne yleensä lähtee. Ja jos haluaa olla oikein varma, niin biosista vaan low level format, jolloin kovalevy vedetään ihan täyteen nollaa, varausosoita myöten.
Ei mun käsittääkseni pidä paikkaansa; normaali formatointikin tyhjentää
lähinnä FAT:in (File Allocation Table), jonka jälkeen tarkistaa kovon virheiltä
ja Bad Sectoreilta (Vaurioituneet kovalevylohkot). Tieto on vielä palautetta-
vissa kovalevyltä tämän jälkeen syntetisoimalla uuden FAT:in, joka tosin
on aivan saatanan hankalaa ja vaatii ammattilaislaitteet. Markkinoilta löytyy-
kin ohjelmia, jotka kirjottavat kovon 3-4 kertaa täyteen roskabittiä forma-
toinnin jälkeen, jolloin kaikki pöpöt katoavat. Low Level Format tyhjentää
myös buuttisektorin, jonka Quick Format käsittääkseni vain merkitsee tyh-
jäksi.
Näin siis muistan lukeneeni jostain Mikrobitistä aikoinaan, korjatkaa jos olen
väärässä.
Just ny mua ei vituta ja oon muutenkin hyvällä tuulella :)
mihin oot päätyny, vai onko auki vielä?
Kai sitä jotain duunii pitäis maksaa et sais vuokran maksettuu. Eri asia on et mistä sitä löytäis.
Koulun vitun pimppi-säpopalvelin on toista päivää alhaalla :panic: :confused: MRRrrr :mad:
alotin sivarin tossa hiljattain.
päivä- ja ruokarahojen maksuperusteet selvitettiin minulle 'hieman' hämärästi, nyt selvisi juuri, että kaikki maksetaan takautuvasti: ts. koko heinäkuun ruokarahat (jotka siis maksetaan, mikäli ruokailua ei järjestetä palveluspaikassa, kuten minun tapauksessani) maksetaan vasta elokuussa.. WTF? sääli vaan ettei oikeen voi syödä 'takautuvasti'. koko heinäkuun joutuu lusikoimaan hernesoppaa intin päivärahoilla, puhumattakaan siitä, että paras aika vuodesta menee vituilleen pers'aukisena.
vituttaa niin paljon ettei veri ees kierrä!
jep