V#tuttaako?!
On se kyl niin ihmeellist, kun on ollu vuosia yhdessä ja sitten tulee ero niin eroa haluava osapuoli lopettaa yhteydenotot siihen.. oikeesti..
Tuntuu ihan naurettavalta jos näkee jälkeenpäin niin sitä sit leikitään kun ei olis koskaan ollu mitään suhdetta.. älytönt touhuu..
Tavallaan kyl ymmärrän et välit laitetaan kokonaan poikki, on ehkä
helpompaa opetella elämään ilman sitä toista kuin ottaa pari as-
kelta veke ja yrittää väkisin jutella säästä. Saatanan hankalaksi
se menee sitten siinä vaiheessa, kun kuvioon astuu muut miehet
tai naiset, kun ei siitä mustasukkasuudestakaan kovin helpolla mo-
net pääse irti...
SEN VIIDENNEN YDINVOIMALAN RAKENTAA NÄILLÄ NÄKYMIN RANSKALAIS-SAKSALAINEN YHTEENLIITTYMÄ
Kerro mulle suomalainen firma joka osaa rakentaa ydinvoimaloita. *
Joten: alan osaaminen on saksalais-ranskalaista, mutta työllistävä vaikutus on sitä, että rakennustöissä ja alihankinnoissa suomalaiset saavat jeesata. Käytännössä tuo menee aika pitkälti niin, että suomipoika rakentaa, ja ulkomaalaiset kertovat mitä ja miten, ja toimittavat osia paikalle.
(* Vinkki: sellaisia ei ole)
Noeivitutaenää niin pahasti.
Miten sen voisi sanoa?
Olimme viikonlopun kestävällä reissulla Lahdessa kahdestaan.
Tuli kokeiltua sambatansseja ja vaikka mitä, oli mukavaa molemmilla.
Sitten sunnuntaina hän menikin yhtäkkiä hiljaiseksi ja kun koitin kysyä että mikä vaivaa, niin sain vastaukseksi "Ei täs mitään, mä vaan mietiskelen..." .
Ja sitten maanantaiyönä hän soittaa ja kertoo ettei halua nähdä minua enää. Ikinä.
Voi helvetti...ei tässäkään mitään järkee :/
Itse oon vaan voinu ihmetellä miten meki viel pari päivää ennen eroa suunniteltiin yhteistä elämää innoissamme ja sit yhtäkkiä nainen onkin niin tulenpalavasti ihastunu johonki duunikaveriin ja pistää poikki vailla yhtään kyyneltä (lähinnä tuli kylmästi ilmoittamaan et tää on nyt ohi, mä tästä sitte lähdenki sen mun uuden äijän kainaloon, terve!) :(
Tota edellisenä päivänä kaikki oli mun mielestä täysin normaalisti.
Ei kyl tommosen jälkeen varmaan voi enää koskaan 100% luottaa kehenkään naiseen...
Mut koita pärjäillä ja elä päivä kerrallaan!
Tuleepi koko ajan niin painokelvotonta tekstiä, et paras olla vaan hiljaa..
:confused:
Oho. Tyhmäilen. Oikea ajatus väärässä paikassa mulla tossa. Firmamme politiikka kun on vähän sellaista että jos kitiset, saat potkut. Parempi siis olla ruotimatta enempää täällä tai saattaa kenkä heilahtaa.
olen ihan just näillä hetkillä lähdössä keski-ikäisten vaihdevuosioireisten työkavereitteni kanssa Jari Sarasvuon Trainer's Housen järjestämälle kurssille aiheesta "Miten nostamme työtehoamme".
vittu mä repesin.
ehkä se sitten mun tapa osoittaa myötätuntoa.
Tuus levittään meille Oivariiniä semmosen pehmeen sämpylän päälle. Katson mielelläni.
Lait kahvi pääl.
Teil tosin tuskin on oivariiniä...
Miksi sitten pistät leivälle niitä "ohuita levyjä" etkä yhtä isoa klimppiä?
Onksun aina pakko keksiä joku kysymys... Tätä "miksi"-teemaa voi jatkaa ikuisuuksiin...
Mutta sen vuoksi levitän voin jotta sitä olisi myös muissa leivän kohdissa eikä ainoastaan keskellä tai siinä mihin klimpin nyt laittaiskaan. Eikä tosi isot klimpit maistu enää hyvältä...
Eihän sitä tuolla vielä kovin pahasti ole. Onko täälläpäin Suomea tosiaan niin, että kun lunta tulee yli 5 senttiä kerralla, niin jengi on aivan jumissa peltilehmiensä kanssa.
Tätä en minäkään ymmärrä. Ei luulisi olevan vaikeaa pudottaa ajonopeutta ja kolminkertaistaan turvavälejä? Sitäpaitsi jos on epävarma ajotaidoistaan, niin onko pakko sillä autolla ylipäänsä lähteä ajamaan? Bussit, junat ja taksit ollaan keksitty!
Mua potuttaa jo valmiiksi, naapuri soitti juuri ja kertoi että lapioi lunta aamulla puoli tuntia ennenkuin pääsi autolla liikenteeseen. Samalla ystävällisesti kertoi että kyllä minunkin autosta näkyy sentään punainen katto. Voi tsissus, kohta pitäs lähtee kaupungille ja veikkaan että tulee aika operaatio.
Täällä Kotkassa taas on ihme tyyli aurata kerrostalojen pihoja 00:30 yöllä. Oli pakko nousta ylös ja katsoa ikkunasta kuulinko oikein. Kyllä. Aurahan se siellä. Keskellä yötä. Gsus. Alkoi potuttaa.
Tuntuu olevan tapana myös Helsingissäkin, tai ainakin Malmin downside-ghetossa. Vähän vaille yksi pörräs joku traktori tossa pihalla ihan hyvin tovin. Onneks oon lomalla eikä oo sen nukkumisen kanssa niin justiinsa, mutta jos ois pitänyt herätä kahdeksaan niin v-käyrä ois lähtenyt varmasti nousuun...
Jaa, on näköjään Plattarinkin aurausdebattineitsyys menetetty, joten...
Jos aurataan yöllä, jonkun yöunet menee. Jos ei aurata, avaudutaan siitä kun ulkona saa rämpiä umpihangessa ja koslaa ei saa irti kinoksesta. Joku voisikin kehittää systeemin, jolla kaikki Suomen kadut ja pihat putsaantuvat lumesta juuri sinä strategisena hetkenä, kun kansa on herännyt, mutta ei ole vielä päässyt aamusumppinsa parista ulkoilmaan.
Älkääkä myöskään yrittäkö junalla, sillä ne eivät kulje.
Mä vaan ihmettelen, että miten ihmeessä _voi_ olla joka vuosi sama juttu... Luulis, että olis ainakin ollu jo aikaa kehittää joku ratkaisu. Ja sama autoliikenteen kanssa. Ei hitto. Mä en tajuuuuu
Älkääkä myöskään yrittäkö junalla, sillä ne eivät kulje.
Mä vaan ihmettelen, että miten ihmeessä _voi_ olla joka vuosi sama juttu... Luulis, että olis ainakin ollu jo aikaa kehittää joku ratkaisu.
Tänäpäivänä sään ennustus on niin HiTech et luulis VR:än passittavan niit haalari miehiä sinne Fukin vaihteille ajoissa tai rakentavan jokun sulatus järjestelmän.
Vaihteiden sulatusjärjestelmät eivät selvinneet tuulen tuomista lumimassoista. Pelkkä rankka lumisade olisi ollut hoidettavissa, mutta kun tuo tuuli pakkasi lumen vielä ikäviin rakoihin, oli homma pelattu.
Vaihteiden sulatusjärjestelmät eivät selvinneet tuulen tuomista lumimassoista. Pelkkä rankka lumisade olisi ollut hoidettavissa, mutta kun tuo tuuli pakkasi lumen vielä ikäviin rakoihin, oli homma pelattu.
Uutisissa oli joku VR:n jamppa selittämässä että niissä vaihteissa on vastukset, jotka vastaavat noin neljää tavallista kotikiuasta. Silti ne ei tosiaan selvinnyt siitä jäätymisestä vaan menivät tukkoon.
Nyt vituttaa..!
Perkelen pommit ja raketit.
Niiden äänet pelottaa
1.7 vuotiasta Miukua :heart:
joka kuulee ensimmäisen kerran noi saatanan råketit.
Siitä syystä murisee ja on piilossa. Ja siksi jäin himaan...
Kun taas kokenut 10/5.v Liisa :heart: ei ole moksiskaan.
Vittu kun pitää pomittaa niitä ikkunan vieressä..
Niskat nurin niiltä pennuilta jotka eivät tajua, että niillä ei ole tarkoitus rikkoa ikkunoita... :mad:
Taidan kohta lähtee ulos näyttämään taivaan merkit.. :angry:
Joo.. perkeleen raketit..
Mä pistin tänään moniputkisen K-18 sarjatuli härpäkän hankeen ja ekasta laakista se kääntyi vinoon (hanki petti alta), mutta onneks ei mua kohti.
Muutenkaan paukut ei lähtenyt suoraan sinne minne yläpää osoitti vaan ihan mihin sattuu..
Padat piti olla turvallisia..
Onneksi vanhat thunderkingit on kielletty (vaikka niitä onkin kiva itse paukutella). Tenavat ei pääse tekeen niillä pahoja. Olin joskus Tampereella mäkin kulmilla. Joku pikkupoika pisti thunderkingin mäkkärin ikunnan alla olevaan monttuun just siihen missä mä olin. Kun se räjähti niin tunsin räjähdyksen aiheuttaman paine alloon nahoissani ja mun päälle lensi vielä lunta. Paikalla oli vielä ihan sairaasti ihmisiä. Oon nähnyt Tampereella monta kertaa kakroiden paukuttelevan paukkuja väkijoukossa. Yksi kakara ammuskeli roomalaisella kyntillällä ihmisiä mäkin kulmilla, mut onneks poliisit vei sen kakaran pois.
Joo vituttaa ku ei oo hattaraa!!
Hatuttaa kun toisissa mandariineissa on kamalasti siemeniä.
vituttaa ku juhannus suunnitelmat kaatuvat toinen toisen perään ja ne prkl:n pr miehet ovat vaan rahan perään ja eivät ota toisia huomioon. vttu näiden junttien ja kaiken maailman amisten kanssa lähtee taas järki tänäkin juhannuksena, synttäritkin on mutta helvettiäkö sillä on väliä ku ei saa mitään aikaseks vaikka kuin yrittää, ränni päälle ja toivottavasti edes joku järkevä on liikenteessä.
-I just get mad-
Tällä hetkellä ylitse muiden: BF2:n servereillä olevat kakarat, jotka juokseen mun tankkini alle ja sitten syyttävät mua yliajosta! Jos joku tulee kulman takaa telan alle ilman että sitä edes ehtii nähdä, niin mitenhän se on mun vika? Stana..
Kiitos tarjouksesta, mutta en ainakaan vielä. Ehkä sitten kun Suomessa keskitytään ongelmiin, eikä keksitä ongelmia.Jos kämppä menee alta niin Tarska muuta tänne Suomeen & tu mein sohvalle bunkkaamaan :)
Mutta saas nähä. En ollu kotona eilen. Toivottavasti avain käy oveen. Varmaan täältä kyllä jotain löytyy, huonoimmassa tapauksessa muutan Kölniin. (Siellä on kans vapaa sohva.)
Onneks varmuuden vuoksi olin tänään myöhässä töistä. Tilannetta loiventaa se, että systeemit on niin sekasin, ettei duunintekoa voi vielä edes alottaa.
- Vitun W2K! Ne perkeleen windowsohjelmoijat jotka ei osaa mitään. Latasin juuri Inkvisition hienoja livetaltiointeja ja kirjoittelin sitten MSN Messengerillä kaverin kanssa. No kun se mp3 oli ladannut, niin eiköhän se vitun Windows keksi että mä välttämättä haluan nähdä sen ku se kopioi sen vitun tiedoston. Ja ruudulla päällimmäiseksi. No normaali ihminen painaa joka sanan välissä välilyöntiä. Ja ku se vitun kopiointi poksahtaa siihen ruudulle, niin onkohan se vitun Cancel nappi siinä se aktivoitu nappi. Vittu tahalteen ovat ihmisten kiusaksi tuon tehneet. Eikä tietty jää mihinkään temppikansioon. Ei tietenkään. Vittu!
- Irlannin tiet. Perjantaina kun duuniin ajelee Irlannin "moottoritiellä", niin noi vitun irlantilaiset kun ei osaa siivota jälkiään. Esmes Mannerheimintiellä kun kävelette, niin varmasti ei McDonaldsin henkilökunta roudaa niitä jätesäkkejä jossa ne ruuantähteet on, niin siihen kadunvarteen. Mutta ne paskiaiset nyt tällä kertaa korjas tietä motarilla ja jättivät ruuvit ja naulat siihen tielle. No eiköhän kumi mennyt. Tiistaina sitten safkiksella ajoin pankkiin, jossa tietenkin on tietyö, kun loppuvuosi koittaa ja määrärahat on pakko tuhlata, että saa ensi vuonna lisää. Niin arvaa oliko uudestaan vitun ruuvi renkaassa. Ensi renkaan kohdalla mä meen sinne työmaalle ja lyön lähimpää duunaria turpaan. Sen syy. Oli lähinnä, eikä korjannu heidän jälkiä.
jep