V#tuttaako?!
Kantsii lukea ennenku kilahtelee levästä. (Ei "tappajalevästä")
http://www.ekoodi.com/?p=483
Hmm Mua vituttavat asiat:
* Muutuin eilen sinkuksi en omasta tahdostani. Jätkä ei pysty sitoutumaan ja hänestä todella välitin (vinkki)
* Entinen paras ystäväni lähti 6kk katkolle, ja se etten ollut tukemassa häntä viimeisinä kuukauksina.
* Pitäis löytää töitä.
*Ja naisten ylimielinen käytös. Miksi naiset aina on kateellisia toisilleen ?!?
mua vituttaa ainaki täl hetkel kaikki ihastumisjutut jotka ei kuitenka koskaan johda mihinkään!!
*unhappy*
Mua vituttaa se kun bileissä jollain deejiillä laukkaa
Silloin on yleensä ilta pilalla.
Mua vituttaa se, ku ei vituta mikään!!!
Tai sit mä vaan pihtaan!
Vittu kun vituttaa!
Tästä voisi tulla helposti hyyyyyyyvin pitkä lista, mutta jos nyt vaan laitetaan tän päivän top 3 vitutukset:
-Oma laiskuus, jätin autokoulun 2 vaiheen ajamatta ja nyt joudun ajamaan inssin uudestaan. Ei siinä mitään, mutta meenee vain turhaan rahaa
-Vittu! tuolla ulkona on kylmä
-Pakko mennä rokottamaan(kaikki mahdolliset) itsensä tänään. ouch!
Niin ja tietenkin perusvitutukset: Ei rahaa, naista, kunnon työtä etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.etc.
Edit:typo
[ 24 May 2002: Message edited by: Pan ]
SE et mulla on aina niska ja hartiat ihan jumissa, ja silti pitää pönöttää kokoajan vaan koneen ääressä, keperle! It makes me !
eikä oo muijaa...
mut muuten laiffi maistuu ihan kivasti...
vaik ei oo kyl elämääkään...
siis jos jotakin vituttaa, niin se on ihan tavallinen
suomalainen keskiluokkainen perusjamppatuominen.
rallissa meni kaikki käteen, euroviisuissa tuli turpaan,
lätkässä tuli p*skaa niskaan, formuloissa ei pärjätä,
lisää ydinvoimaa jne.
Originally posted by vartio:
lisää ydinvoimaa
mikäs tuossa sitten vituttaa? olisihan tietysti esim. tuulivoima parempi ratkaisu, mutta ei ehkä järin realistinen. ydinvoima on sentään paljon parempi energiantuotannon muoto kuin vaikkapa kivihiili.
Originally posted by plink:
mikäs tuossa sitten vituttaa? olisihan tietysti esim. tuulivoima parempi ratkaisu, mutta ei ehkä järin realistinen. ydinvoima on sentään paljon parempi energiantuotannon muoto kuin vaikkapa kivihiili.
eipä tehdä tästä ydinvoimatopiccia.
ydinvoiman sijaan olisi voinut pistää ne
mustat pojat veivaamaan jotain kampea.
V*tuttaa, että tuntuu siltä, etten saa mitään aikaiseksi ja stressaa, vaikka tosiasiassa teen paljon - tosin usein vain sellaisia asioita, joista ei jää mitään konkreettista käteen.
Originally posted by guli van kaak:
isi neuvoo niitä jolla rahaa ei oo, pankaa nekin vähät haisemaan. mikään ei oo helpompaa kuin olla rahaton, voi vaan kököttää nurkassa ja imeskellä peukaloa eikä mistään huolen häivää.
Vastaavaa on sanonut minunkin isäni.
Joskus 26 vuotta sitten, jolloin vanhemmilani ei ollut kuin vaatteet päällään ja "pullat uunissa" niin ei ollut riitoja eikä ongelmia rahasta, koska rahnaa ei kertakaikkiaan ollut.
Mutta nyt kun on omakotitalo, mökki, firma, autot ja prätkät niin ongelmat ovat vasta alkaneet.
Joten luopukaa ylimääräisestä omaisuudestanne ja lahjoittakaa ne hyväntekeväisyyteen... eli minulle.
edit:typotus
[ 28 May 2002: Message edited by: Pan ]
no niin. mua ketuttaa muun muassa seuraavat asiat:
-kun ei oo työtä.
-kun ei ole rahaa, ja vuokra pitäisi maksaa.
-kun kaikki on niin pirun tunnevammaisia.
-kun kamut puukottelee selkään.
-kun en jaksa auttaa ystäviä, jotka ihan oikeasti tarvitsis apua.
...aika moni asia vituttaa mua, mutta eipä ne varmaan tällä tavalla parane. eli taidan mennä ja tehdä elämälleni jotain.
piis.
Originally posted by Pan:
Joten luopukaa ylimääräisestä omaisuudestanne ja lahjoittakaa se hyväntekeväisyyteen... eli minulle.
Tai ostakaa kaikilla rahoilla levyjä, ja laitteita, niin ei ole rahaa = ongelmia
Levyt on sinänsä hyvä sijoitus, että niitä ei muut pääse käyttämään, ni ei tule narinoita esm emännän suunnalta "Sinä varaat noi vehkeet kokoajan ittelles"...
Osta sille kukka, ja ittelle sata levyä
Mua vituttaa:
-Se etten heti päässy tänne purkamaan vitutusta kun yhteys kusi niin rankasti
-Se että olen töissä sisällä kun ulkona paistaa aurinko ja mulla ei ole täällä mitään tekemistä
-Se että kurkku on kipeä, flunssa tuloillaan ja väsyttää niin prkl:sti
-Se että mua vituttaa rankasti
...no kai se tästä ohi menee kuhan väsymys ja flunssa kaikkoaa...
Mua v¤t¤t¤aa
1) Kundit jotka ei osaa päättää mitä haluaa!
2) Ei ole miestä jonka kainaloon käpertyä!
3) IHMISTEN puukottaminen selkään. HANKKIKAA OMA ELÄMÄ!!!! Älkääkä jauhako p¤s4aa muista!!!
4) Kateelliset ihmiset painukaa suolle!!!
5) Mulla on nälkä ja en kerkiä syömään...
Nyt tuli taas pari juttua mieleen:
vituttaa et jäin melkein auton alle(vasemman jalan lihakset toimintakyvyttömät tällä hetkellä)..
Ja sit vituttaa et naisen eivät anna toista tilaisuuttaa!!!!
ja et ylipäätänsä naiset ovat välillä typeriä ja tekevät itelleen hallaa...
Originally posted by Saskia:
Ja tollaset pienet asiat muodostuu todella tärkeäksi, kun istuu siinä penkissä monta tuntia putkee eikä paljon juttele muuta, voin kuvitella että esim. just kaupan kassahenkilökunnalla on sama tilanne.
Kyllä se on sillä lailla, että hyvin monella kassatädilläkin on sisällään nauhuri joka toistaa mekaanisesti, puhesyntetisaattorin innolla nuo "moi" "kiitos" "olehyvä" lauseet. Ei kaikki jaksa aidosti ilahtua jokaisesta asiakkaasta, moni ei edes katso asiakkaan suuntaan. Jossain vaiheessa työ vaan maistuu työltä. Ja kommentit "aina voi vaihtaa työpaikkaa" ovat aika epärealistisia...
[ 11 June 2002: Message edited by: khatt ]
vituttaa parkkisakko 35e! perkele
Arvaa kuinka paljon vituttaa 40 euron parkkisakko.
Saatiko sitä edeltänyt avaimen katkaiseminen auton virtalukkoon. ja se että ammattilaiselta meni sen poistamiseen 10 minuuttia ja laskutus on 70 euroa.
Arvaa saatana arvaa!
jep