TERKKUJA!!!!

Back to tunkio O

TERRRRRRRRRRRRRRkkui enkelille varsinkin, ja sitte ihan kaikille muillekin. *sydän**sydän**sydän*
oispa jo ens viikonloppu..*kääntää aikakoneen hanikoita, mut mitään ei tapahdu**kas, töpseli pois seinästä..**hymy*

TERKKUJA kaikille yhtä v*tt**nt*n**ll* ku minä! *nauraa**ökkö*

vaeltajatar!!!Tulos vanhalle perjantaina????Sinne ois pakko lähtee pitkäst aikaa terkutteleeeeeeeeeeee!!Joten siihen asti virtuaaliterkkuja!*nauru*

Terveisiä kaikille niille joiden juttuja näillä sivuilla on mahdollisuus ja ilo lukea. Haleja kaikille kylmää syksyä odotellen! *sydän*

[muokattu 10.9.2002 11:41]

Sapis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TERKS! Totta kai...ei voi jättää väliin*ökkö**ökkö**ökkö*C U!

OK!vaeltajatar,siel sit törmätään terkkujen merkeis,yritän houkutella enkeliä messiin...uih ois nii ihkuu pitkäst aikaa nähä jengiä!!!!*sydän**sydän**sydän*

Sapis:[q]OK!vaeltajatar,siel sit törmätään terkkujen merkeis,yritän houkutella enkeliä messiin...uih ois nii ihkuu pitkäst aikaa nähä jengiä!!!!*sydän**sydän**sydän*[/q]

Tulee muuten ihan mieletön viikonloppu....Ihana nähdä suakin*sydän**hellokitty**sydän*

Paljon isoja hali-pusi-terkkuja mun omalle pikku höpönassumussukalle!!!!!

[toivottavasti näätkin tän joskus *hymy*]

Joo terkkuja kaikille.

Yana*plur* mut kauniit ja rohkeet on kyl parempaa viihdettä*iloinen* yanassa on asennetta elämään *plur**plur** six TERKKUJA yanalle *slurps**nauru**joo**possu**sydän*

TERKKUJA monia paljon ihania söpöjä kaikille*hih*

Terkkui mutsille...!!!*sydän**sydän**sydän*

terkkuja kaikille ihanille ihkuille!!

ja kirsikalle onnea 19v synttärien johdosta!!

mammalle ja kavereille...=)

roger rogerille!!!!!!!sapikselle!!!!!!anqalle!!!!!puupille!!!!kirsikalle!!!!!!!yanalle!!!!!!ja iiiiiihan kaikille.*plur*(loma rules ok?)

*nauraa**nauraa*

Oisin sanonu terkkui äitille et moi oon tietokonees. mut ei toi äiti juttu ollukkaa uniikki. PYH :(

Kaikille ihanille ihmisille jotka osaa hymyillä,
elämä on sen arvosta
....Ainakin välillä*pelle**enkeli*

terkkuja DANIELILLE*nyyh*

Terkkuja eräälle ihkukamulle, joka tietää, että saa terkkuja! *sydän*

O