TERKKUJA!!!!
TERRRRRRRRRRRRRRkkui enkelille varsinkin, ja sitte ihan kaikille muillekin. *sydän**sydän**sydän*
oispa jo ens viikonloppu..*kääntää aikakoneen hanikoita, mut mitään ei tapahdu**kas, töpseli pois seinästä..**hymy*
TERKKUJA kaikille yhtä v*tt**nt*n**ll* ku minä! *nauraa**ökkö*
vaeltajatar!!!Tulos vanhalle perjantaina????Sinne ois pakko lähtee pitkäst aikaa terkutteleeeeeeeeeeee!!Joten siihen asti virtuaaliterkkuja!*nauru*
Terveisiä kaikille niille joiden juttuja näillä sivuilla on mahdollisuus ja ilo lukea. Haleja kaikille kylmää syksyä odotellen! *sydän*
[muokattu 10.9.2002 11:41]
Sapis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TERKS! Totta kai...ei voi jättää väliin*ökkö**ökkö**ökkö*C U!
OK!vaeltajatar,siel sit törmätään terkkujen merkeis,yritän houkutella enkeliä messiin...uih ois nii ihkuu pitkäst aikaa nähä jengiä!!!!*sydän**sydän**sydän*
Sapis:[q]OK!vaeltajatar,siel sit törmätään terkkujen merkeis,yritän houkutella enkeliä messiin...uih ois nii ihkuu pitkäst aikaa nähä jengiä!!!!*sydän**sydän**sydän*[/q]
Tulee muuten ihan mieletön viikonloppu....Ihana nähdä suakin*sydän**hellokitty**sydän*
Paljon isoja hali-pusi-terkkuja mun omalle pikku höpönassumussukalle!!!!!
[toivottavasti näätkin tän joskus *hymy*]
Joo terkkuja kaikille.
Yana*plur* mut kauniit ja rohkeet on kyl parempaa viihdettä*iloinen* yanassa on asennetta elämään *plur**plur** six TERKKUJA yanalle *slurps**nauru**joo**possu**sydän*
TERKKUJA monia paljon ihania söpöjä kaikille*hih*
Terkkui mutsille...!!!*sydän**sydän**sydän*
terkkuja kaikille ihanille ihkuille!!
ja kirsikalle onnea 19v synttärien johdosta!!
mammalle ja kavereille...=)
roger rogerille!!!!!!!sapikselle!!!!!!anqalle!!!!!puupille!!!!kirsikalle!!!!!!!yanalle!!!!!!ja iiiiiihan kaikille.*plur*(loma rules ok?)
*nauraa**nauraa*
Oisin sanonu terkkui äitille et moi oon tietokonees. mut ei toi äiti juttu ollukkaa uniikki. PYH :(
Kaikille ihanille ihmisille jotka osaa hymyillä,
elämä on sen arvosta
....Ainakin välillä*pelle**enkeli*
terkkuja DANIELILLE*nyyh*
Terkkuja eräälle ihkukamulle, joka tietää, että saa terkkuja! *sydän*