TERKKUJA!!!!

Back to tunkio O

Ihan sigamageehypermegasuperälyttömänhirveenkauheenmahdottomastikeskikokoistanorsuasuuremmasti TERKKUJA.. Nii siis tuota kenelle..? Öö.. No mummolle, eiku se on jo kuollu, no toiselle mummolle, sitten äitille, eiku ei sittenkään.. No tuota kaikille jotka mut tuntee. Tai no ei sittenkään ku ne ei lue varmaankaan tätä. Nooh.. Hmm.. No, koko KLUBITUKSEN KLAANILLE elikkäs TRIBELLE... Ja söpöille enkuleille..*sydän**sydän**enkeli**sydän**sydän**plur*

Murs ja hurs... terveisiä kaikille nasuille, ketkä mä tunnen*possu**sydän*
AI LAAV JYY OOL ÄND JYY NOU IT...*ding**sydän**ding**sydän*
Tiril: En nähnyt sinua prototypessä... missä olit?*suru*

Kappas kehvelii jäi ihan huomaamati kuinka moni on terkutellu tääl, niin puupi parhaat pippalot oli sädehoito ja apumau se kevin rokkas!!!!!Siis mä liityn ja fanklapiin;))terkkui!!!Seuraavaks polkataan plutossa...*sydän*

Kai sit munkin pitää lähettää terkkuja!!!! TERKKUJA!!!! *pihkassa**pihkassa**plur*

onneks meillekkin on joku paikka....HEH!!

niin ja tietysti TERVEISIÄ!! *sydän*

(muokattu 6.3.2002 19:45:08)

pitkästä aikaa biancaltakin TERKKUJA *sydän*

etenkin sapille...mää sut taisin nähdä ohimennen kaupunkilla, sulla oli jotain lehmää päällä...mutta oli kammottava kirus ja en kerinny kääntyä takasin.....TERKKUJAA

Milloin, missä piksu mut näit?Mulla nykyään vähän harvemmassa lehmät, siis päällä;)*kelaa*Hattua oon käyttän viimeaikoina..uusin villitys on punakarvakorvapipo;)aivan huikeen söde*pihkassa*

näin sut lasipalatsin edessä ja sulla oli ainaki viis kaveria mukana. ja sä näytit samalta vanhalta lehmältä...positiivisessa mielessä siis kultsi *plur**sydän**hellokitty**pupu**plur*

hyödyllinen topic!!
no kaikille tutuille ja tuntemattomille iloista päivää!! *ökkö*

long time no see....TERKKUJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! ja sitte etitään tärykalvon palasia lattialta*nauraa*oispa jo beam-veekend...mä täällä pikku leirisaarella häröstelen ihan homona, eiku siis...jotain. kivaa on kuitenkin ja multakasan päällä aurinko tarttuu*joo*. kaikenmaailman kolleja on myös ja sellasia. enkulille ja lemmu-tädille muu muu- terpit & iiiiso hali*plur*

Terkkujaaaa kaikille klubituksen niin yli iiiihanille immeisille!!!!*plur*




(muokattu 11.7.2002 8:57:02)

TERKKUJA!!!!
Enpä oo pitkään aikaa pässyt kirjoittelemaan joten jotenkin pitää osoittaa että hengissä olen

terkkuja terkkuja

KAIKILLE *joo**sydän*

*ökkö*

TERKKUJAAAAAAAAAA!!Mul on kaamee ikävä *klubitus*ta.Muuton myötä läx netti ja en tie millo saan aikasex hankittuu uuden nopeen koneen ja sitä myötä nopeet yhteydet*täh*.Nyt mun vaan pitää tyytyy pikaterkutteluihin duunista*nyyh*Mut en o unohtan teitä!!!
T E R K K U J A!!!!!!!Sätees nähdään!!!!*ökkö*

Terkkuja täältä Korson sademetsistä!!!

TERKKUJA KAIKILLE MUSSUKOILLE!

Moikka saparo =)
Jee, Terkkuset kaikille http://www.terkku.se.tt

Granntsu:[q]Moikka saparo =)
Jee, Terkkuset kaikille http://www.terkku.se.tt
[/q]
apumau,onx ne jo valmiit??täh?

äh, meni hermo, kun ei toimi... Täytyy kattella joku muu päivä...

granntsu:[q]äh, meni hermo, kun ei toimi... Täytyy kattella joku muu päivä...[/q]
okei,ja mä haluun sanoo painavan sanan;)ja heh muakin saa katella;))*nauraa**nauraa*

Apumau!!!Haa pääsinpä "korkkaan"häröilyosaston, sillä tää on mun mesta;)Kiitos ankka;)TERKKUJA IHAN HIRVEEST KAIKILLE!!!!!t.TERKKUTASSU nykyään terkkutumppu,pilelehmä,lemmu jne....rakkaal lapsel monta nimee*hih*

O