TERKKUJA!!!!

Back to tunkio O

sapis on aina sapis

enkä MUUUUksi muutu..AMMUUUU vai olenkohan jo muuttunut*pelle*

Jotai kai tänne pitää hiettää ku nimikin kuvaa persoonaani niin hyvin..

Tuntee ainakin olonsa kotoisaksi... vähä voi joo päässä vippaaa...

Hah! Sapis löysi heti oman osastonsa!
Terkkuja!

Kyllä härö härön löytää*hymy*Enää kun ei ehdi muual häröillä kun tääl...huh duunia. duunia ja duunia....Peikko, on ollu aikeis tulla jo monta vk teidän koloonne visiitille, yritän edelleenkin, kun tää matkakin on niiiin pitkä*hih*TERKKUJA KOLOON JA KAIKILLE HÄRÖILLE!!!*Sädehoitoa odotellessa**nukkuu*

(muokattu 11.2.2002 15:04:50)

joo moon saanu sitä kylmässä vedessä uimis hoitoo nykyää mul o aina kuuma et Terkkuja vaa!

voi sapis että on sua ja häröjä ollutkin iku

kaikki vanhat klubituslaiset näköjään palaamassa kuvioihin

hii hoo *vink**pihkassa**iloinen**hääh**plur*

Nyt saparoon vähän vipinää...
Oot jo melkein vuoden ollu tulossa tänne...
Ei me nyt niin syvällä asuta!!!!
Terkkuja kololaisilta!!!

juu vipinä on parempi ku vauhti*heiii*,kyl mä lupaan tulla tän kuun loppuun mennes....DÄM!tää vk meni jo teorias(taas duunis), peikko tuleex kololaiset ym martsarijengi sädehoitoon??vai laserhoitoon vai omiin hoitoihin???Ainii ja tänx terkuist, takas vaan taas mut ei samoi....terkkuja!!!!!!!!Ja piksu kiva kun mua iku, juuh piksuakaan ei polkal o näkyn.....:( see juu????!!!!!!!!!!*hymy*

Munsta kaikki vois tulla terkuttelee livenä tonne säde (hoitoon) NMRR!!*pahis*
veikkaaan että homma toimii.. tulkaa kaiikki hippaa harrii.. sapis ainaki tulee terkuttelee eix?*vink*

Hoidoista ei oo vielä tietoo mut Sapikselle et Hanna-hanhella on 16. pvä synttärit...
Tuli nyt tällänen "privaviesti" tänne... ei kai se haittaa!!!

TERKKUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
häröt kokoontuu....jeeeeeeeeeeeeeeeee..........lisää meitä..hmm...
mis ootte...prkl...meen pois ---------------->

Mun pää sattuu...mä haluun kotiin siivoomaan... kaks kissaa ja pitkähiuksinen kämppis saa aikaan sen et kämppä on sen verran piukas karvoja,et nähdään.*ankka**voiei*

terkkuja vaan sapikselle, tää on meidän osasto :)
terkkuja vaan ihan kaikille, TERKKUJAA!!!! ja sama meno jatkuu vaikka ihmiset tippuvatkin ympäriltä aika ajoin :( terkkujaa... *lentää kotiin nuolemaan haavojaan**enkeli*

Sapis ja se oli ultimate mielen kiksuilua!!! kyllä ne energy pojaat ossaa ;).. mitäs pidit mun uudesta rakkaudesta Energyn kevinistä??
Ja harri oli kunkku ja toni niin hyvä prinssi ja terkujaaa!!!!!!!!!*plur**plur**plur**sydän*

(muokattu 18.2.2002 19:52:52)

..eh puupi tosta sun edellisesti insideristä ei ymmärrä kukaan mitään..

Mice, ehkäpä se oli tarkoituskin... *hmph**vink*

Apumau!!!Haa pääsinpä "korkkaan"häröilyosaston, sillä tää on mun mesta;)Kiitos ankka;)TERKKUJA IHAN HIRVEEST KAIKILLE!!!!!t.TERKKUTASSU nykyään terkkutumppu,pilelehmä,lemmu jne....rakkaal lapsel monta nimee*hih*

O