TERKKUJA!!!!

Back to tunkio O

Terkkuja kaikille rakkaille ihmisille!

Terkkuja vaan ihan kamalasti kaikille
Terkkujaa terkkujaa kaikille hirveesti terkkujaa*ökkö**ökkö**ökkö*

mä lähetän terkkuja kaikkile #klubituksen ihkupeipeille

Mä lähetän terkkuja kaikille

moi. moimoi.*hih*

milla:[q]moi. moimoi.*hih*[/q]

Moi, mä tiedän kenen vakiokommenttia (moi) lainasit, terkkuja sille Turkuseen!

terkkuja Ollille
Älä oo pinnois ku en oo vastaillu, mut ei täst muuten tuu yhtään mitään. Jatkahan poeka elämääs...*hellokitty*

en ajatellu.........nyt sattuu.*uuh*meen tänää kallen kaa dokaamaan.ehkä mä sit yritän unohtaa sut mutku en haluu...............*nyyh*


VOI V***U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sori mut hajottaa) *uuh**nyyh**piru**mur**eiei**poks*

*sydän* juu beib.......*uuh*

Lopeta..ihan totta. varmaa tajuut itekki miten hölmöö tää on.. ja mehän puhuttii täst jo..*uuh*

ei täs oo mitää muut hölmöö ku tää syy miks pistät poikki.sori nyt vaa.*uuh*älä suutu ku sanon noin mutku.....no prkl.en mä tiä.haluisin vaa sut (wittu, mun pulssi on tuplanopee ja heikottaa).......mut no can do.Loppuelämää sik kai vaa sullekkin........pusui loppuelämäks.......*sydän*

Just. no ei tää varmaa muutenkaa ois toiminu.. luulenpa.

Mä en haluu alkaa tappelee täst. Et jos antaa asian vaan olla..yksinkertasta..Varsinkaan täällä tappelee..*justjoo*

Kesy:[q]Varsinkaan täällä tappelee[/q]

HEI! älkää nyt lopettako. on tää parempaa ku kauniit ja rohkeet!

yana:

oo älä jaksa kiukutella enää*eiei*

Olliboy:[q]yana: *dissaa*[/q]

dissdiss itelles vaan ja jatka mihin jäit. kauniit ja rohkeet käyntiin. haluun viihdettä

oho se piti olla multa!

en mä oo oikeesti noin kylmäsydäminen, ei vaan oikein jaksa tällä hetkellä ottaa mitään liian vakavasti. otan osaa jos sattuu.

Perustetaan tänne suhdeselvitysriitelyforum


Ja ainii asiaan TERKKUJA!

[muokattu 4.9.2002 22:14]

mINNy:[q]milla:moi. moimoi.*hih*

Moi, mä tiedän kenen vakiokommenttia (moi) lainasit, terkkuja sille Turkuseen! *vink*[/q]

Turku kiittää. moimoi. *sydän*

TERKKUJAAAAAAAAAA!!bULGARIALAISII terkkujaaa!!Tuli sit kävästyy sunny beachil viikon verran.Ihana oli palata kyl terkkujen pariin!!!*hih*Terkkuja ihan hirveest kaikille jotka muistaa hullunmuorin*nauraa*

O