Kotkalaisten asiallisen keskustelun luukku

Back to tunkio O

[q]johnnytys, 9.4.2007 23:12:
tää on kyl tälläin ihQ raksu poks topici!!
ja kuulovaurio oot kyl vaan hölmö*joo**joo**joo*
[/q]

Hölmö on se, joka ei ymmärrä palautetteen arvoa. Miten voi kehittää soitantaa tai pileitä ilman palautetta. Oli se sitten positiivista tai (joskus) negatiivista.

Mä jo hetken pelkäsin, et tää menee joksi ihme plurahteluks ja söpöilyks, mut ny näyttää siltä et päästiin asiaan. Älkää luovuttako!

[q]Tapi, 9.4.2007 23:16:
Mä jo hetken pelkäsin, et tää menee joksi ihme plurahteluks ja söpöilyks, mut ny näyttää siltä et päästiin asiaan. Älkää luovuttako!
[/q]
*plur*ei kyllä kauaa jaksa enää. olisi ehkä jotain ns. järkevämpääkin tekemistä. Vaikeeta vaan naurultaan luovuttaa.

[q]kuulovaurio, 9.4.2007 22:45:
Vassarit ovat tunnetusti kovia kyseenalaistamaan asioita ja väittelemään, joten kait tää topic sitten on kotkalle ihan jees :D
[/q]
Minua on aivan turha sekottaa vasemmistopuoleen. Vasemmiston kannatus tässä kaupungissa johtuu ainoastaan yhden hörhön mummojen pelottelusta - siinä ei paljoa älyllä pelata.

---------

Koska tapi niin ystävällisesti teki Kotkalaisten oman rähinäluukun, siirrän off-topik-jatkoista tämän viestin tänne ja odottelen josko aleksilla olisi munaa vastata lässytyksistään.

[q]-Alex-, 8.4.2007 16:49:
Ikävää että Caro ja tämä toinen neiti eli neiti Kuulovaurio viittii kirjotella tollasia typeriä kommentteja vailla mitään järkeä näinkin loistavien bileiden jälkeen.
[/q]
Mainitsin varmaan pariin kertaan, ettei ne miun jorinat koskettanut suoranaisesti tf:ää, vaan oli enemmänkin yleisiä mietteitä bileistä kuin bileistä. Ja jos toi siun kommentti "ja tämä toinen neiti" tarkottaa sitä mitä luulen, niin voit tunkea noi rasistiset kommenttisi sinne minne ei kuumemittaria enempään ole työnnetty.

Se on aivan sama mitä mie kirjotan (omasta mielestäni suurimmaksi osaksi asiaa), mutta siulla tuntuu olevan vitun vaikea hyväksyä sitä, että joku alempiarvoinen "räkänokka wannabe-dj" (johon siun kategorioinnissa kuulun), kehtaa ääneen laukoa omia perusteltuja mielipiteitään eri asioista.

[q]
Sä käyt Caro jakamassa hetken flaijereita bileissä ja lähet sitte vittuun sieltä, siitä huolimatta sulla tuntuu olevan oikeus tulla tänne pätemään ja arvostelemaan muita?
[/q]
"Muita" arvostelin ihan yleisen tiedon ja omien kokemuksien pohjalta. Bileitä arvostelin siltä pohjalta jonka ajan siellä vietin - taisin pariin kertaan mainita, että klo 23:15 tms +15min oli ihan hyvällä tasolla musat.

[q]
Sun dissaus ja paskan heitto muita ihmisiä kohtaan on laitettu kyllä merkille.
[/q]
Mie dissaan ihan suoraan niitä ihmisiä joista en pidä ja yleensä siihen "en pidä"-kohtaan on jotkut syyt, jotka olen henkilökohtaisesti kokenut. Ne ihmiset jotka ei miusta pidä ovat vapaat ilmoittamaan omat mielipiteensä miusta, julkisesti tai privassa - arvostan kyllä molempia.

Sinä olet dissannut minua siitä lähtien kun tämän mukavan soittoharrastuksen aloitin. Enkä ole suinkaan ainoa "kotkan possesta" joka tämän kohtelun on siun puolelta saanut osakseen. Jos haluut julkisesti ruveta ryöpyttämään näitä kaikkia juttuja joissa olen mennyt sinun mielestäsi isosti metsään ja kirjoitellut turhaa paskaa, niin anna palaa vaan.

[q]
Taidat saada siitä suurtakin tyydytystä? Kelläköhän ois asenteessa korjaamista ja vitusti?
[/q]
Kyllä itsekullakin on asenteessa korjaamista. Tiedän ihan vallan hyvin, että olen varmaan yksi rasittavimpia "hahmoja" joita tässä pienessä skenessä on. Yritän parhaani mukaan omia viboja fiksailla - kunhan ne ensin havaitsen. Mutta yksi asia jonka olen havainnut, on se, että sinä, -alex- olet yksi kusipäisimmistä ja itsekeskeisimmistä ihmisistä joita olen "dj piireissä" tavannut.

[q]-Alex-, 9.4.2007 22:25:
Ehkä pitää siksi luukuttaa kovaa ettei soitto kärsi
[/q]
Tästä asiasta haluaisin kyllä ammatillisen mielipiteen lisäksi myös hyvin vahvat perustelut, miten "soitto kärsii" jos musiikki on esm 95dB:n voimakkuudella, eikä 105dB:n voimakkuudella. Enkä puhu nyt monitoreista.

[q]kuulovaurio, 9.4.2007 23:16:
---
johnnytys, 9.4.2007 23:12:
tää on kyl tälläin ihQ raksu poks topici!!
ja kuulovaurio oot kyl vaan hölmö*joo**joo**joo*

---


Hölmö on se, joka ei ymmärrä palautetteen arvoa. Miten voi kehittää soitantaa tai pileitä ilman palautetta. Oli se sitten positiivista tai (joskus) negatiivista.
[/q]

ymmärrän helvetin hyvin palautteen!!
mut sun tapaasi en ymmärrä

Saaks tänne nyt kertoo asiat kärjistettynä, ilman mitään perusteluja ja ilman asiallisuutta ja aiheesta irrotettuna?
No teen niin kuitenkin, kun mahdollisuus on!

Kotkan bileskenen ylikuosaajat sais mennä itseensä ja lopettaa bilettämisen kunnes se kunkin oma megaördääminen on saatu muuttumaan edes kohtuulliseksi viihdekäytöksi tai lopetettua kokonaan!!!

Volien nosto illan pitkittyessä on perseestä!!!

Ihmeen sisäsiittoista porukkaa!!!



Disclaimer: Nää ei koske kaikkia kotkalaisia tai bilettäjiä tai niiden yhdistelmiä.

[q]Dementation, 10.4.2007 00:06:
Saaks tänne nyt kertoo asiat kärjistettynä, ilman mitään perusteluja ja ilman asiallisuutta ja aiheesta irrotettuna?
No teen niin kuitenkin, kun mahdollisuus on!

Kotkan bileskenen ylikuosaajat sais mennä itseensä ja lopettaa bilettämisen kunnes se kunkin oma megaördääminen on saatu muuttumaan edes kohtuulliseksi viihdekäytöksi tai lopetettua kokonaan!!!

Volien nosto illan pitkittyessä on perseestä!!!

Ihmeen sisäsiittoista porukkaa!!!



Disclaimer: Nää ei koske kaikkia kotkalaisia tai bilettäjiä tai niiden yhdistelmiä.
[/q]

ei ne mitään överikuosaajia ole!!
satun olemaan aikamonen kotkalaisen kaveri! ja ovat maailman mukavinta porukkaa!
*plur**pihkassa**pus**super**hali*kotkalaisille mussuille

[q]johnnytys, 10.4.2007 00:11:
ei ne mitään överikuosaajia ole!!
satun olemaan aikamonen kotkalaisen kaveri! ja ovat maailman mukavinta porukkaa!
*plur**pihkassa**pus**super**hali*kotkalaisille mussuille
[/q]

Jospa opettelet lukemaan. En sanonut että kaikki kotkalaiset bilettäjät on överikuosaajia, vaan sanoin että ne kotkalaiset bilettäjät JOTKA överikuosaavat, voisivat tehdä ylläolevien ohjeiden mukaisesti.

[q]Dementation, 10.4.2007 00:15:
---
johnnytys, 10.4.2007 00:11:
ei ne mitään överikuosaajia ole!!
satun olemaan aikamonen kotkalaisen kaveri! ja ovat maailman mukavinta porukkaa!
*plur**pihkassa**pus**super**hali*kotkalaisille mussuille

---


Jospa opettelet lukemaan. En sanonut että kaikki kotkalaiset bilettäjät on överikuosaajia, vaan sanoin että ne kotkalaiset bilettäjät JOTKA överikuosaavat, voisivat tehdä ylläolevien ohjeiden mukaisesti.
[/q]

jokainen tekee tavallaa! ja se on vaan hyväksyttävä

[q]johnnytys, 10.4.2007 00:16:
jokainen tekee tavallaa! ja se on vaan hyväksyttävä
[/q]

No tosta voi olla montaa mieltä, että onko pakko hyväksyä.
Jos en hyväksyis yhtään, soittaisin poliisit ja ne vois olla eri mieltä onko tietyt henkilöt överikuosaajia... Mutta koska hyväksyn kohtuullisen viihdekäytön, en aio tätä tehdä, koska sivulliset kärsisivät ja sen lisäksi se olisi loppu vähäksi aikaa skenelle joka tuottaa kaiken oheispaskan lisäksi myös hyviä bileitä, vaikkei valtaosa kävijöistä käytöksellään niitä arvostakkaan.

[q]johnnytys, 10.4.2007 00:16:
---
Dementation, 10.4.2007 00:15:
---
johnnytys, 10.4.2007 00:11:
ei ne mitään överikuosaajia ole!!
satun olemaan aikamonen kotkalaisen kaveri! ja ovat maailman mukavinta porukkaa!
*plur**pihkassa**pus**super**hali*kotkalaisille mussuille

---


Jospa opettelet lukemaan. En sanonut että kaikki kotkalaiset bilettäjät on överikuosaajia, vaan sanoin että ne kotkalaiset bilettäjät JOTKA överikuosaavat, voisivat tehdä ylläolevien ohjeiden mukaisesti.

---


jokainen tekee tavallaa! ja se on vaan hyväksyttävä
[/q]
ööh.... Eli överikuosaaminen on nyt vaan hyväksyttävä, ku se NYT VAAN ON JOIDENKIN TYYLI TEHÄ SITÄ JUTTUA ? Eikä saa edes kehottaa ottamaan iisimmin... Ei jumalauta.

edit: tosin mainittakoon näin kolmen vuoden kokemuksella Kotkan bileistä, että itteä ei ole noi överikuosaajat koskaan häirinneet, enkä oo oikeestaaan aatellu koko asiaa. Mutta eihän tollanen tietenkään hyvää tee skenelle ja bileiden järkkäämiselle jne. Piti vaan nyt tämä selvennykseksi mainita

edit2: eikä sen ambulanssin näkeminen siinä bilepaikan edessä ole kyllä niitä miellyttävimpiä juttuja katella...

[q]johnnytys, 10.4.2007 00:17:
---
[/q]

Onnea sulle sinne vaaleanpunaisten lasien taakse!

[q]mikke, 10.4.2007 00:20:
ööh.... Eli överikuosaaminen on nyt vaan hyväksyttävä, ku se NYT VAAN ON JOIDENKIN TYYLI TEHÄ SITÄ JUTTUA ? Eikä saa edes kehottaa ottamaan iisimmin... Ei jumalauta.

edit: tosin mainittakoon näin kolmen vuoden kokemuksella Kotkan bileistä, että itteä ei ole noi överikuosaajat koskaan häirinneet, enkä oo oikeestaaan aatellu koko asiaa. Mutta eihän tollanen tietenkään hyvää tee skenelle ja bileiden järkkäämiselle jne. Piti vaan nyt tämä selvennykseksi mainita
[/q]

Joo, PAKKO HYVÄKSYÄ, KOSKA SE ON NIIN KIVAA!!!!!

ja se maine ja ne överikuosaajat on suurin syy siihen että kotkan bileissä käy niin vähän ihmisiä.
Valtaosa bileikäisestä väestä uskoo valistuksen vuoksi että jokainen huumeidenkäyttäjä on automaattisesti hullu psykopaatti raiskaava viiltelevä murhaaja joka vielä koukuttaa sun ruumiin kuoleman jälkeen huumehelvettiin jonka takia palat ikuisesti helvetin tulessa.

Ja siten jos tavallinen ihminen joka jopa pitää konemusiikista, kuulee että bileissä käytetään edes viihdekäytössä huumeita, hän saattaa jättää bileet väliin koska pelkää tai ei voi suvaita. Tai sitten hän pelkää saavansa kuosipään maineen koska käy bileissä.

Se maine toisinsanoen ruokkii itseään, bilettäjät käyttää huumeita, bileissä kuuluu käyttää huumeita, jos et käytä huumeita, et oo bilettäjä, et oo bilettäjä, joten älä tuu bileisiin, jos haluat tulla, käytä huumeita, käytät huumeita, joten olet bilettäjä, bilettäjät käyttää huumeita...

[q]mikke, 10.4.2007 00:20:
edit2: eikä sen ambulanssin näkeminen siinä bilepaikan edessä ole kyllä niitä miellyttävimpiä juttuja katella...
[/q]

Eikä se näytä hyvältä myöskään ulospäin...

Demellä oli paljon hyvää asiaa

Ja sen verran pakko mainita vielä että sen mitä olen kotkalaisiin bileissä käyviin ihmisiin tutustunu (samat naamathan siellä luonnollisesti pääosin pyörii) ni ei ole kyllä oikeestaan mitään pahaa sanottavaa, ihmiset ovat olleet järestään oikein mukavia. Ja Demekää tossa aikasemmin ei tarkottanus sitä että kotkalaiset olis järestään kuosaavia kusipäitä. Se, että ihmiset on kivoja ja se että joku överikuosaa, ei sulje millään tavalla toisiaan pois. Mun mielestä Kotkan bileissä missä olen käynyt, on ollu sellanen ainutlaatunen ja välitön kiva tunnelma, lähes aina. Joten siitä isot kiitokset ihmisille.

Ai nii mut eiks tää ollu rähinäluukku eikä mikään plurinaboxi

Kyllä mä luotan että rähinää syntyy, koska kaikki ei koe mun puhuvan asiaa, mua on ennenkin yritetty vaientaa kun oon puhunut jotain kotkan bileiden kuosaamisista tai volyymeistä tms... Tiettyjen ihmisten mielestä kun kotkan bileskene on maailman paras ja ihan täydellinen, joskin väärinymmärretty...

[q]Dementation, 10.4.2007 00:42:
Kyllä mä luotan että rähinää syntyy, koska kaikki ei koe mun puhuvan asiaa, mua on ennenkin yritetty vaientaa kun oon puhunut jotain kotkan bileiden kuosaamisista tai volyymeistä tms... Tiettyjen ihmisten mielestä kun kotkan bileskene on maailman paras ja ihan täydellinen, joskin väärinymmärretty...
[/q]
toivottavasti et mua tarkottanu ? Mä sanoin ton ihan omalta fiilispohjalta.

Ja onko sinusta Kotkassa suhteessa enemmän kuosaajia ku esim muiden(vastaavankokoisten) kaupunkien bileissä ? Koska vasta silloinhan Kotkan bileskene olis jotenkin poikkeuksellisen hapokas.

[q]mikke, 10.4.2007 00:44:
toivottavasti et mua tarkottanu ? Mä sanoin ton ihan omalta fiilispohjalta.

Ja onko sinusta Kotkassa suhteessa enemmän kuosaajia ku esim muiden(vastaavankokoisten) kaupunkien bileissä ? Koska vasta silloinhan Kotkan bileskene olis jotenkin poikkeuksellisen hapokas.
[/q]

No enimmäkseen oon bilettänyt turussa, helsingissä ja kotkassa, mutta näiden lisäksi myös lahdessa, tampereella, kouvolassa, raumalla sekä satunnaisesti myös pienemmissä kunnissa ja ug tapahtumissa, ja mielestäni kotkassa kuosaaminen on näkyvintä ja ehkä jopa yleisempää kuin muualla.

Myöskään missään muualla en ole törmännyt "tavisten" keskuudessa niin vahvaan mielikuvaan ja _inhoon_ bileskeneä ja sen kuosaamista kohtaan kuin kotkassa. Kaikkialla on kyllä sellaista "bileissä on huumehörhöjä" asennetta, mutta täällä se tuntuu olevan todella negatiivista ja jopa paikoin vihamielistä ja sellaista "vain huumehörhöt bilettää" tyyppistä.

Tämä on itsestä aika perseestä, kun en käytä mitään huumeita, enkä edes ryyppää bileissä.

EDIT: ja ei, en tarkoittanut sinua.

[q]Caro², 9.4.2007 23:52:
Koska tapi niin ystävällisesti teki Kotkalaisten oman rähinäluukun, siirrän off-topik-jatkoista tämän viestin tänne ja odottelen josko aleksilla olisi munaa vastata lässytyksistään.
[/q]

Ajattelinpa alunperin jättää tän täynnä henkilökohtaisuuksia olevan postauksesi täysin omaan arvoonsa, mut kun nyt kerran vaatimalla vaadit.

[q]Caro², 9.4.2007 23:52:
Ja jos toi siun kommentti "ja tämä toinen neiti" tarkottaa sitä mitä luulen, niin voit tunkea noi rasistiset kommenttisi sinne minne ei kuumemittaria enempään ole työnnetty.

Se on aivan sama mitä mie kirjotan (omasta mielestäni suurimmaksi osaksi asiaa), mutta siulla tuntuu olevan vitun vaikea hyväksyä sitä, että joku alempiarvoinen "räkänokka wannabe-dj" (johon siun kategorioinnissa kuulun), kehtaa ääneen laukoa omia perusteltuja mielipiteitään eri asioista.
[/q]

Sillä tarkoitin puhtaasti sitä sun neitimäistä tyyliä haukkua muita perseilystä. Jos kellä niin just sulla on ehkä kaikista pahimman perseilijän historia. Ja tän perustan siihen, et ollaan aikanaan soitettu levyjä samassa ohjelmatoimistossa. Silloin sun tyyli hoitaa hommia antoi susta erittäin negatiivisen kuvan. Vaikka oisit tapasi parantanu, miettisin silti pari kertaa kannattaako alkaa haukkumaan muita perseilystä.

[q]Caro², 9.4.2007 23:52:
Sinä olet dissannut minua siitä lähtien kun tämän mukavan soittoharrastuksen aloitin. Enkä ole suinkaan ainoa "kotkan possesta" joka tämän kohtelun on siun puolelta saanut osakseen.

Mutta yksi asia jonka olen havainnut, on se, että sinä, -alex- olet yksi kusipäisimmistä ja itsekeskeisimmistä ihmisistä joita olen "dj piireissä" tavannut.
[/q]

No sittenhän meitä on kaksi Jokainen meidän foorumikeskusteluja seurannut tietää, ettei me pystytä keskustelemaan mistään aiheesta ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä. Sun soittotaitoja en oo käsittääkseni koskaan dissannut, korjaa ihmeessä jos olen väärässä. Ja nytkin olet tän topicin alla haukkunut mua rasistiseksi itsekeskeiseksi kusipääksi, siitä huolimatta puhut kohtelusta mitä muut ovat saaneet puoleltani osakseen. Enkä sitä kyllä allekirjoita lainkaan.

[q]Caro², 9.4.2007 23:52:
Tästä asiasta haluaisin kyllä ammatillisen mielipiteen lisäksi myös hyvin vahvat perustelut, miten "soitto kärsii" jos musiikki on esm 95dB:n voimakkuudella, eikä 105dB:n voimakkuudella. Enkä puhu nyt monitoreista.
[/q]

En lähtis pilkuttamaan desibelejä, mut varmaan itekin tiedät foorumeiden ylimpänä ääni- ja muidenkin tekniikoiden jumalhahmona, että mitä kovempaa on musa sitä vähemmän lattialta kuuluu mökää (=huutoa) dj-pöydän taakse. Ja tää oli puhtaasti näpäytys kuulovaurion kommentteja kohtaan. Sen verran mua häiritsi katella sitä toimintaa, kun itekin dj:nä tiedän miten rasittavaa se on.

Tervehdys iloisesta Espoosta Caro²:lle, kuulovauriolle, -Alex-:lle, T-Justicelle ja muille aurinkoisen rannikkokaupungin ihQuille!

O