Kotkalaisten asiallisen keskustelun luukku

Back to tunkio O

[q]jazmo, 10.4.2007 12:13:
Kiinnostus lähteä Kotkaan bileisiin tämän ja tuon Täyskäsi -topikin myötä kyllä ei ole ainakaan lähtenyt räjähdysmäiseen kasvuun
[/q]

mun saaman palautteen mukaan tänne on tulossa oikein yleisöryntäys!
mut kun paikkaa missä järjestäis ei ole niin voi olla että arvon kansalaiset joudutte odottamaan seuraavia pitkään... (tunteet ehtii jäähtyy)

WORD! .. harmi että osa saa aikan tälläsen kaaoksen ku sieltä voi sitte rivienvälistäkin lukea et se ilta oli perfecto :) eikä yhtiikään öyskiä /lansseja mun mielestä et sillai..

[q]D,
Tosi kovat jannut purkaa sydäntä Kotkan torilla ! :D
[/q]

mut kotkan tori on remontissa kesään asti, joten joutuu täällä..

[q]aleksisi, 10.4.2007 12:24:
---
D,
Tosi kovat jannut purkaa sydäntä Kotkan torilla ! :D

---


mut kotkan tori on remontissa kesään asti, joten joutuu täällä..
[/q]
Ehkä toi on remontissa siksi, että Kotkan Deejiisankarit on jo käynyt vähän selvittelemässä välejään? ;D

[q]Radiac, 10.4.2007 12:22:
eikä yhtiikään öyskiä /lansseja mun mielestä et sillai..
[/q]

täydellinen ilta...

[q]Radiac, 10.4.2007 12:22:
WORD! .. harmi että osa saa aikan tälläsen kaaoksen ku sieltä voi sitte rivienvälistäkin lukea et se ilta oli perfecto :) eikä yhtiikään öyskiä /lansseja mun mielestä et sillai..
[/q]
Taas tuo "osa". Miten olisi se jokaisen peiliin katsominen?

ahahhaa.. ei mitää lukkoja, kaikki julkisuus on hyväksi!

Mua harmittaa että tästä topicista puuttuut sts:n usein postaama "I like where this thread is going"-reply-kuva =(

Kotkas on selkeesti kovatasoisempaa porukkaa ku stadis

Edit: Oiskohan tääl stadissaki noin paljon biiffii jos perustettas oma luukku. Koht protsku ja neoni on senaatintoril puukkohippasilla tai jotai *wirn*

[q]lohikarme, 10.4.2007 12:32:

Edit: Oiskohan tääl stadissaki noin paljon biiffii jos perustettas oma luukku.
[/q]

Mitä?! Eikö tsadis tapella et kuka on paras rafla-tiskijukka ?

[q]Sallakat, 10.4.2007 12:25:
---
Radiac, 10.4.2007 12:22:
eikä yhtiikään öyskiä /lansseja mun mielestä et sillai..

---


täydellinen ilta...
[/q]


Se nyt on Sallacat valitettavan yleistä että jengii sitte kuskataan discolansseissa öyskissä helvettiiin.. Mulle se on aina lottovoitto ku meidän bileissä niin ei käy.. itse en huikkaa napsi.. mutta valitettavan usein siihen ja ihmisiin ketä napsii tulee törmättyä :)

ja sit jos jotai sanottavaa tosta kuosituksesta vielä sulla on ni privana :)

aini.. ja nois täyskäsissähän jengi käyttäyty muutenki todella mallikkaasti :)

[q]Radiac, 10.4.2007 12:36:
---
Sallakat, 10.4.2007 12:25:
---
Radiac, 10.4.2007 12:22:
eikä yhtiikään öyskiä /lansseja mun mielestä et sillai..

---


täydellinen ilta...

---


Se nyt on Sallacat valitettavan yleistä että jengii sitte kuskataan discolansseissa öyskissä helvettiiin.. Mulle se on aina lottovoitto ku meidän bileissä niin ei käy.. itse en huikkaa napsi.. mutta valitettavan usein siihen tulee törmättyä :)

ja sit jos jotai sanottavaa tosta kuosituksesta vielä sulla on ni privana :)
[/q]

tiedossa kyllä on miten sitä jengiä lansseilla bilepaikoista poistuu (tämähän ei ole kotkalaisten viime vuosina keksimä juttu, vaan kyllä sitä on varsin usein esiintynyt muissakin paikoissa eri vuosituhansilla), sitähän mä tässä repeilen, että onnistunut ilta nykyään kai missä tahansa on yhtä kuin ei yhtään o.d.

asia kunnossa t.jankko

Voi moro.
Hienoo et on nyt sit ihan oma rähinäluukku,jossa voi rähistä.*justjoo*
Ei kato tarvi sitte siellä bileissä ihan överisekasin hajottaa paikkoja ja huutaa naama punasena toisilleen.*tirsk*

No mutt, onneks me tiedetää miten nää menee.*pihkassa*

Mut silti hei..Haloo.*nauru*

tähänkin ettei ala päitä irtoo!!!

Kiitos ja kesä tulee... titityy

Imho tää topikki on vallan tarpeellinen. Kotkan asiat usein levähtää käteen, vihaisia merimiehiä kun tämä kaupunki on pullollaan. Kyllä tänne jossain vaiheessa tulee muutakin täytettä.

[q]-Alex-, 10.4.2007 11:33:
Mä taas en ole ikinä kuullut kenestäkään niin paljon paskaa palautetta, kuin teikeläisestä. Sitä palautetta kuulee vielä tänäkin päivänä. Ja milloin oot raflakeikkaa heittäny viimeks, aikamoinen saavutus sekin sinänsä.
[/q]
Saavutuksia on monenlaisia. Taisinkin jo sanoa, etten sopinut ravintolaan lähinnä sen takia, etten tullut toimeen asiakkaiden kanssa - joka heijastui sitten kaikkeen muuhunkin.

[q]
Tolla tyylillä ku lähtisit heittämään keikkaa esim. Kotkan ns. ykköspaikkaan, ni potku tulis perseelle ennenku ehtisin sanoa hep. Saisit sen jälkeen kaikessa rauhassa himassa tarkkailla, et kuka naputtaa pöytään ja kuka fiilistelee pöydässä.
[/q]
Saat miun puolesta olla samanlainen puusilmä kun aina ennenkin. Ravintolasoittaminen nyt valitettavasti vaan on vähän muutakin kuin tanssilattialla jo valmiiksi olevien perseen nuolemista.

[q]
Ja kyllähän sillä tekniikalla on merkitystä. Sitä paremmin jengi bailaa, mitä paremmin ne biisit yhteen miksaat. Tän näkee, ku tarkkailee miksaavaa ja ei miksaavaa soittajaa. Et säkään voi niin nollat taulussa vetää, ettetkö sitä tajuais.
[/q]
En väittänytkään, että tässä nyt verrataan Taavi Kaduntallaajaa ja edes perusasiat hanskaavaa deejiitä. Mutta jos kuvittelet siellä pilvilinnoissasi tekeväsi suurta taiteellista sanomaa miksaamalla ravintolahuttua "klubideejiinä", niin tarkista nyt hyvä mies niitä ajatuksiasi. Miksaustaidot on ravintolapuolella aina olleet vasta kolmannella sijalla. Ensimmäisellä sijalla on sisältö, toisella asiakaspalvelu, kolmantena se tekniikka.

Ei mitään lukkoja.
Tunkiolla tää on ihan hyvä.
Mielipiteitä vaan lisää tiskiin, kyllä tässä on nyt kyse enemmästä kuin parin ihmisen välienselvittelystä, vaikka nekin täällä topikissa näkyy...

[q]Dementation, 10.4.2007 13:05:
kyllä tässä on nyt kyse enemmästä kuin parin ihmisen välienselvittelystä, vaikka nekin täällä topikissa näkyy...
[/q]

Joo, niitä ihmisiä on enemmän kuin kaks, mutta
ei se silti noita käsiteltäviä asioita yleisesti
kiinnostaviks tee.

Mun broidi muutti juuri tänään Kotkasta Malawiin.

Kyl se muuttaa sieltäkin pois, muttei suinkaan takaisin Kotkaan vaan Kongoon.

Hah!

Senkin mielestä Kotka sukkaa.

Tervehdys iloisesta Espoosta Caro²:lle, kuulovauriolle, -Alex-:lle, T-Justicelle ja muille aurinkoisen rannikkokaupungin ihQuille!

O